Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Live από Λισαβόνα: Οδηγούμε το νέο Ford EcoSport

Ελλάδα 1:56
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Live από Λισαβόνα: Οδηγούμε το νέο Ford EcoSport

ΔΟΚΙΜΕΣ

Live από Λισαβόνα: Οδηγούμε το νέο Ford EcoSport

ΔΟΚΙΜΕΣ

Η Ford αναβαθμίζει σε πολλούς τομείς το μικρό της SUV, το EcoSport και εμείς ταξιδεύουμε μέχρι τη Λισαβόνα της Πορτογαλίας για να οδηγήσουμε το νέο μοντέλο και να δούμε όλες τις διαφορές του στην πράξη σε σχέση με το προηγούμενο. ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΛΙΣΣΑΒΩΝΑ: ΣΠΥΡΟΣ ΧΩΤΟΣ (sh@newsauto.gr)

Advertisement
Advertisement

Σε μια περίοδο κατά την οποία τα μικρά crossover/SUV μοντέλα εμφανίζουν μια αξιοσημείωτη ανάπτυξη τόσο σε ό,τι αφορά στις πωλήσεις τους, όσο και στον αριθμό των προσφερόμενων μοντέλων, το Ford EcoSport ανανεώνεται σε μεγάλο βαθμό, ώστε να ενισχύσει την παρουσία του στην κατηγορία έναντι του ανταγωνισμού. Η ανανέωση αυτή αφορά σε αρκετούς τομείς της υπόστασής του, όπως η εξωτερική σχεδίαση, το εσωτερικό, η γκάμα των κινητήρων, αλλά και τα συστήματα τεχνολογίας και η συνδεσιμότητα, ενώ για πρώτη φορά στην 4ετή του παρουσία στην Ευρώπη το EcoSport θα προσφερθεί και σε τετρακίνητη έκδοση.

EcoSport Trip3 640

Σχεδιαστικά, το αναβαθμισμένο EcoSport αποκτά ένα ριζικά ανανεωμένο εμπρόσθιο τμήμα, με στοιχεία που παραπέμπουν και στο μεγαλύτερο Ford Kuga, το οποίο του χαρίζει μια πιο δυναμική εμφάνιση σε σχέση με πριν. Στο πίσω μέρος, ξεχωρίζουν τα «φρεσκαρισμένα» φώτα και προφυλακτήρας, ενώ υπάρχουν και νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου, αλλά και η δυνατότητα παραγγελίας της οροφής σε διαφορετικό χρώμα από το υπόλοιπο αμάξωμα. Για αυτούς που θέλουν το κάτι παραπάνω αισθητικά, η Ford προσφέρει για πρώτη φορά έκδοση ST-Line στο EcoSport, που του χαρίζει και μια πιο σπορτίφ παρουσία.

Advertisement
Advertisement

Ίσως το πιο σημαντικό στοιχείο αναβάθμισης του EcoSport είναι το εσωτερικό του. Εδώ, η Ford επέλεξε να προσφέρει και στο μικρό της SUV το νεότερο ταμπλό του νέου Fiesta, με τη χαρακτηριστική οθόνη αφής 8 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων να ξεχωρίζει στο κέντρο της κονσόλας. Παράλληλα, νέας σχεδίασης είναι και ο πίνακας οργάνων που προσφέρει ένα πιο «καθαρό» και σύγχρονο design, ενώ όλα τα υλικά της καμπίνας έχουν αναβαθμιστεί (υπάρχει και ένα αρκετά μεγάλο τμήμα με μαλακό πλαστικό πάνω στο ταμπλό), τονίζοντας την αίσθηση ποιότητας της κατασκευής.

EcoSport Trip 640 (3)

Advertisement

Στο πεδίο των χώρων, δεν συναντάμε αλλαγές σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο και έτσι, το EcoSport προσφέρει και πάλι ικανοποιητικά επίπεδα για 4 ενήλικες. Το πορτ-μπαγκάζ αποκτά πλέον ένα αφαιρούμενο δάπεδο που μπορεί να το χωρίσει στα δύο, με τη χωρητικότητά του να είναι στα 356 λίτρα, όντας πιο κάτω από το μέσο όρο της κατηγορίας. Παραμένει επίσης η μη πρακτική, ανοιγόμενη προς τα έξω πίσω πόρτα.

EcoSport Trip 640 (2)

Advertisement

Η γκάμα των κινητήρων του Ford EcoSport αποτελείται από δύο εκδόσεις ισχύος του γνωστού μας, βραβευμένου 1.000άρη 3κύλινδρου EcoBoost κινητήρα βενζίνης, ο οποίος αποδίδει 125 και 140 ίππους. Στο diesel προσφέρεται ο 1.5 TDCi των 100 ίππων, ενώ λίγο αργότερα θα προστεθεί και ο νεότερος 1.500άρης EcoBlue κινητήρας πετρελαίου των 125 ίππων, ο οποίος θα είναι διαθέσιμος και με τετρακίνηση.

EcoSport Trip5 640

Στο τεχνικό κομμάτι, το EcoSport διατηρεί την ίδια πλατφόρμα και ανάρτηση με πριν, καθώς και την αρκετή απόσταση από το έδαφος των 190 χλστ. στις βενζινοκίνητες εκδόσεις του (160 χλστ. στο diesel). Οι άνθρωποι της Ford έχουν προβεί σε κάποιες βελτιώσεις για να προσδώσουν στο EcoSport λίγο περισσότερα δυναμικά χαρακτηριστικά στο δρόμο, παρότι το γενικότερο στήσιμο του αυτοκινήτου δεν προσανατολίζεται προς τα εκεί. Ιδίως στην έκδοση ST-Line το EcoSport φέρει και πιο «σφιχτή» ανάρτηση.

Advertisement

EcoSport Trip4 640

Οδηγώντας το EcoSport στην Πορτογαλία, μας άρεσε το πολύ καλό σε αίσθηση, βάρος και πληροφόρηση τιμόνι, που ξεχωρίζει στην κατηγορία. Η ανάρτηση της έκδοσης ST-Line είναι μεν πιο σφιχτή, όμως δεν επιβαρύνει την άνεση λόγω της διαδρομής της. Ο 1.000άρης EcoBoost των 140 ίππων με τη χαρακτηριστική του πλέον χροιά, κινεί χωρίς προβλήματα το αυτοκίνητο, ενώ πλέον σοφά συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο (είχε 5άρι πριν).

Το νέο Ford EcoSport θα ξεκινήσει να διατίθεται στην Ελλάδα στα μέσα του Ιανουαρίου. Προς το παρόν δεν έχουν γίνει γνωστές οι τιμές του. Η τετρακίνητη έκδοση με τον νέο diesel κινητήρα θα είναι διαθέσιμη από τα μέσα του 2018.