Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

LIVE από Ισπανία: Οδηγούμε το νέο Toyota C-HR

Ελλάδα 16:17
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

LIVE από Ισπανία: Οδηγούμε το νέο Toyota C-HR

ΔΟΚΙΜΕΣ

LIVE από Ισπανία: Οδηγούμε το νέο Toyota C-HR

ΔΟΚΙΜΕΣ

Η είσοδος της Toyota στην εξαιρετικά δημοφιλή κατηγορία των compact SUV γίνεται με ένα αυτοκίνητο άκρως «αντισυμβατικό» για τα δεδομένα της ιαπωνικής μάρκας. Το C-HR λανσάρεται στην Ευρώπη και στις αρχές Δεκεμβρίου θα βρίσκεται και στην Ελλάδα, διαθέσιμο από τα 20.350 ευρώ. Ταξιδεύουμε στην Ισπανία για να έχουμε την πρώτη επαφή μαζί του, κρατώντας το τιμόνι.

Advertisement
Advertisement

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΜΑΔΡΙΤΗ: ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΣ

Πρώτο – κερδισμένο – στοίχημα για την Toyota η σχεδίαση του C-HR. Είναι ξεκάθαρο ότι οι Ιάπωνες στοχεύουν σε ένα εντελώς διαφορετικό κοινό από αυτό που συναντάμε μέσα σε ένα Corolla ή ένα Avensis. Ζευγάρια, νέοι γονείς, γενικότερα άνθρωποι με… ανησυχίες, είναι αυτοί που θα κάνουν ένα test drive και εν τέλει θα προχωρήσουν στην αγορά του. Η ίδια φουτουριστική εικόνα υπάρχει και στο εσωτερικό, αποκηρύσσοντας το χαρακτηρισμό του συντηρητισμού.

Το C-HR είναι διαθέσιμο σε προσθιοκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις και με δύο κινητήρια σύνολα. Από τη μία το γνωστό και από το Prius υβριδικό σύστημα με τον 1.8 βενζίνης και συνδυαστική ισχύ 122 ίππους και από την άλλη ο 1.2 turbo βενζίνης με 116 PS. Στο πρώτο η μέση κατανάλωση είναι 3,8-3,9 lt/100 km και οι εκπομπές ρύπων 86-87 g/km (ανάλογα με το μέγεθος των τροχών). Στο δεύτερο ανέρχεται σε 5,9 lt/100 km (135 g/km).

Στην κεντρική – ασύμμετρης σχεδίασης – κονσόλα δεσπόζει η μεγάλη οθόνη αφής των 8 ιντσών. Οι πλούσιες εκδόσεις θα εφοδιάζονται με ειδικά σχεδιασμένο ηχοσύστημα της JBL, για μοναδική ακουστική εμπειρία.

Στην κεντρική – ασύμμετρης σχεδίασης – κονσόλα δεσπόζει η μεγάλη οθόνη αφής των 8 ιντσών. Οι πλούσιες εκδόσεις εφοδιάζονται με ειδικά σχεδιασμένο ηχοσύστημα της JBL, για μοναδική ακουστική εμπειρία.

Advertisement
Advertisement

Την πρώτη μέρα της δημοσιογραφικής παρουσίασης οδηγήσαμε την έκδοση με το υβριδικό σύστημα και το αυτόματο κιβώτιο. Χάρη στη νέα πλατφόρμα GA-C (ίδια με αυτή του Prius αλλά και του επόμενου Auris), το C-HR κινείται στο δρόμο ως ένα μικρομεσαίο hatch. Έχει ποιότητα κύλισης και οδική συμπεριφορά που το φέρνει στις κορυφαίες θέσεις της κατηγορίας. Όμως σε συνθήκες έντονης επιτάχυνσης ο συνδυασμός του 1.8 με το κιβώτιο CVT παράγει θόρυβο που φθάνει στα αυτιά των επιβατών.

Τη δεύτερη μέρα της δημοσιογραφικής παρουσίασης θα οδηγήσουμε το αυτοκίνητο με τον 1.2 turbo και το μηχανικό κιβώτιο, κάτι που δείχνει να ταιριάζει περισσότερο στην ελληνική πραγματικότητα.

toyota-C-HR-first-drive-spain-2

Advertisement

Οι τιμές αρχίζουν από τα 20.350 ευρώ για το 1.2 με μηχανικό κιβώτιο και το βασικό επίπεδο εξοπλισμού CITY, ενώ η μεσαία – αλλά πλούσια σε εξοπλισμό – έκδοση CENTER κοστίζει 21.900 ευρώ. Το υβριδικό C-HR (πάντα με κίνηση μπροστά) θα πωλείται προς 24.700 ευρώ στην έκδοση CENTER. Μέσα στις επόμενες ημέρες η Toyota Ελλάς θα ανακοινώσει τον πλήρη τιμοκατάλογο, οπότε θα γνωρίζουμε το κόστος και για τα C-HR 4×4.

Όμορφη λεπτομέρεια οι κρυφές χειρολαβές στις πίσω πόρτες. Όμως η χοντρή κολώνα περιορίζει την ορατότητα προς τα πίσω.

Όμορφη λεπτομέρεια οι κρυφές χειρολαβές στις πίσω πόρτες. Όμως η χοντρή κολώνα περιορίζει την ορατότητα προς τα πίσω.