ΔΟΚΙΜΕΣ

LIVE από Ισπανία: Οδηγούμε το C-HR με τον 1.2 βενζίνης

Ελλάδα 14:50
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

LIVE από Ισπανία: Οδηγούμε το C-HR με τον 1.2 βενζίνης

ΔΟΚΙΜΕΣ

LIVE από Ισπανία: Οδηγούμε το C-HR με τον 1.2 βενζίνης

ΔΟΚΙΜΕΣ

Ο «συνωστισμός» στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV συνεχίζεται. Εκεί όπου μέχρι πριν από λίγα χρόνια το Qashqai έπαιζε… μπάλα σχεδόν μόνο του, τώρα έχει απέναντί του αξιόλογους αντιπάλους, όπως το Seat Ateca και το Toyota C-HR, το οποίο οδηγούμε αυτές τις ημέρες στην Μαδρίτη.

Advertisement
Advertisement

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ: ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΣ

Αφού πήραμε μία γεύση από το υβριδικό μοντέλο (διαβάστε σχετικά ΕΔΩ), καθίσαμε πίσω από το τιμόνι της έκδοσης με τον 1.2 βενζίνης. Πρόκειται για το γνωστό από το Auris τετρακύλινδρο σύνολο, το οποίο με τη συνδρομή turbo αποδίδει 116 ίππους και 18,9 kgm ροπής. Το δοκιμάσαμε τόσο με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και κίνηση στους μπροστινούς τροχούς όσο και με το αυτόματο CVT και σύστημα 4×4.

Με δεδομένο ότι στην Ελλάδα το 85% των C-SUV είναι δικίνητα (λόγου κόστους αγοράς, κατανάλωσης κλπ), είναι σαφές ότι το ενδιαφέρον στρέφεται στο προσθιοκίνητο C-HR 1.2 T. Το μηχανικό σύστημα μετάδοσης ενσωματώνει την τεχνολογία «Intelligent Manual Transmission», η οποία αυξάνει τις στροφές όταν ο οδηγός κατεβάζει ή ανεβάζει σχέση στο, για πιο άμεση απόκριση του αυτοκινήτου.

Advertisement
Advertisement

toyota-C-HR-first-drive-petrol-2

Στην πράξη, το κιβώτιο ζωντανεύει τον 1.2 ο οποίος αποδεικνύεται επαρκής για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου και τα 1.320 kg που το συνοδεύουν. Ο επιλογέας είναι καλός σε αίσθηση και σαφής, το τιμόνι προσφέρει επαρκή πληροφόρηση και το χαμηλό κέντρο βάρους εξασφαλίζει μικρές κλίσεις στις στροφές. Το C-HR συμπεριφέρεται ως ένα καλοστημένο μικρομεσαίο hatch, το οποίο δεν θα ξαφνιάσει δυσάρεστα τον οδηγό του όσο και αν το ζορίσει. Η τετρακίνητη έκδοση με τον 1.2 και το CVT προσφέρει ακόμη μεγαλύτερα όρια πρόσφυσης, όμως το κοινό που θα το επιλέξει στη χώρα μας είναι περιορισμένο.

Όσο για τις τιμές του προσθιοκίνητου C-HR 1.2, αρχίζει από τα 20.350 ευρώ για το βασικό επίπεδο εξοπλισμού CITY, το οποίο περιλαμβάνει ραδιο-CD με Bluetooth και USB, κλιματισμό, 7 αερόσακους, φώτα ημέρας LED και το στάνταρ στο C-HR πακέτο Toyota Safety Sense(με αυτόνομη πέδηση, ρυθμιζόμενο cruise control, αναγνώριση ορίων ταχύτητας κλπ). Ανεβαίνει στα 21.900 ευρώ για την έκδοση CENTER (οι σημαντικότερες προσθήκες είναι οι ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και η οθόνη Toyota Touch).

Advertisement

Ενώ στην Ευρώπη το μείγμα υβριδικής/βενζινοκίνητης έκδοσης στις πωλήσεις του C-HR αναμένεται να «καθίσει» στο 75/25, η ελληνική πραγματικότητα δεν αποκλείεται να γεφυρώσει το… χάσμα και να βιώσουμε αναλογία κοντά στο 50/50. Απόλυτο ντέρμπι δηλαδή.

toyota-C-HR-first-drive-petrol-3

Advertisement