Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

LIVE από Γαλλία: Οδηγούμε το νέο Renault Twin-Go!

Ελλάδα 20:39
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

LIVE από Γαλλία: Οδηγούμε το νέο Renault Twin-Go!

ΔΟΚΙΜΕΣ

LIVE από Γαλλία: Οδηγούμε το νέο Renault Twin-Go!

ΔΟΚΙΜΕΣ

Εάν αναρωτιέστε γιατί ο τίτλος θυμίζει λογοπαίγνιο, ίσως γνωρίζετε και εσείς τον λόγο. Το νέο Twingo παρουσιάστηκε την ίδια ώρα που το νέο Smart ForFour έκανε την εμφάνισή του και δεν έχει μεγάλες διαφορές από το νέο μικρό της Renault.

Advertisement
Advertisement

Σε σχετική ερώτηση μας, η απάντηση της Renault ήταν πως το αυτοκίνητο σχεδιάστηκε από κοινού με τη Daimler, μοιράστηκαν ιδέες και απόψεις, αλλά όπως και να έχει το Twingo έχει μια ιστορία 20 χρόνων πίσω του και οι δύο εταιρείες διαφέρουν, έχουν διαφορετική ιστορία και διαφορετικό κοινό. Έτσι λοιπόν το νέο μικρό της Renault με αρκετές αλλαγές έρχεται να συνεχίσει την ιστορία του προκατόχου του και να διεκδικήσει το μερίδιο του στην αγορά.

Ο κινητήρας και η κίνηση του 5θυρου πλέον Twingo είναι πίσω με την κατανομή βάρους να είναι 55% εμπρός – 45% πίσω. Με 2 κινητήρες βενζίνης διαθέσιμους, έναν καινούργιο ατμοσφαιρικό 1000άρη απόδοσης 70 ίππων και τον γνωστό από τα Clio και Captur, Energy TCe 90, των 900 κ.εκ. απόδοσης 90 ίππων, που όμως ξανασχεδιάστηκε κατά το ήμισυ λόγω της κλίσης των 49 μοιρών κατά την τοποθέτησή του στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.

Οδηγικά, κινείται ιδιαίτερα άνετα στην πόλη, είναι σταθερό και η αίσθηση που σου αφήνει είναι καλή. Το “ελαφρύ” τιμόνι κάνει το παρκάρισμα και τις μετακινήσεις εύκολες. Με 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και συχνές αλλαγές στην κίνηση της πόλης, το αυτόματο κιβώτιο είναι κάτι που του λείπει, αλλά από τα μέσα του 2015 θα είναι διαθέσιμο. Το βάρος των 943 κιλών του δεν το αφήνει σταθερό στις υψηλές ταχύτητες, όμως σε ταχύτητες πόλης η οδηγική του συμπεριφορά είναι άψογη. Τα φρένα του σε κάνουν να αισθάνεσαι ασφαλής, μαζί με τους 4 αερόσακους οδηγού – συνοδηγού. Η κατανάλωση του δεν μένει στις εργοστασιακές μετρήσεις αλλά η αλήθεια είναι πως δεν οδηγήσαμε και τόσο οικονομικά. Σε σύγκριση με τα μικρά που κυκλοφορούν και εάν η τιμή του είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική όπως ακούγεται, θα λέγαμε πως είναι από τις καλύτερες επιλογές για αυτοκίνητο πόλης.

Advertisement
Advertisement

[nggallery id=3244]

Πως βρέθηκε όμως ο κινητήρας πίσω;
Εύλογη ερώτηση που σχετίζεται στο μυαλό αρκετών και πάλι με τη Daimler. Η απάντηση της Renault εδώ ήταν πως το αυτοκίνητο είναι 10 cm μικρότερο από το προηγούμενο μοντέλο και δόθηκε έμφαση στον χώρο των επιβατών όπου με την τοποθέτηση του κινητήρα πίσω, 23 cm ελευθερώθηκαν. Ο δεύτερος λόγος που ο κινητήρας δεν βρίσκεται πλέον εμπρός είναι επειδή δεν εμποδίζει τους τροχούς να στρίβουν στις 45 μοίρες (30 μοίρες το προηγούμενο μοντέλο) και έτσι το αυτοκίνητο να έχει κύκλο στροφής 8,60 μέτρα (περίπου δύο μικρές λωρίδες κυκλοφορίας), κάτι που σημαίνει πως είναι ιδιαίτερα ευέλικτο.

Το νέο Renault Twingo θα είναι διαθέσιμο στην χώρα μας στα τέλη του Οκτώβρη και οι τιμές του θα ανακοινωθούν στα μέσα του ίδιου μήνα. Όπως αναμένεται η βασική έκδοση του αυτοκινήτου με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα θα βρίσκεται κάτω από τις 10.000 ευρώ.

Advertisement

Για περισσότερα, μείνετε συντονισμένοι στο no1 αυτοκινητικό site στην Ελλάδα, www.NewsAuto.gr!