Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Live από Γαλαξείδι: Πανελλήνια πρεμιέρα του Subaru Levorg!

Ελλάδα 9:44
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Live από Γαλαξείδι: Πανελλήνια πρεμιέρα του Subaru Levorg!

ΔΟΚΙΜΕΣ

Live από Γαλαξείδι: Πανελλήνια πρεμιέρα του Subaru Levorg!

ΔΟΚΙΜΕΣ

Συμπληρώσαμε  πάνω από 500km πίσω από το τιμόνι του ολοκαίνουργιου Sports Tourer της Subaru που παρουσιάστηκε στους Έλληνες δημοσιογράφους. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο με μήκος 4.7m που φορά έναν ολοκαίνουργιο boxer υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού 1.6lt/170PS με ροπή 25.5kgm από τις 2.400rpm ο οποίος συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα κιβώτιο μεταβαλλόμενης μετάδοσης CVT, 6 σχέσεων.

Advertisement
Advertisement

ΔΟΚΙΜΗ: ΤΑΚΗΣ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗΣ

Με βάρος στα 1570kg, μόνιμη τετρακίνηση (60/40 σε κανονικές συνθήκες που μπορεί να γίνει έως 99/1 εμπρός/πίσω αλλά και αριστερά/δεξιά) με δυο διαφορικά και πολύδισκο συμπλέκτη στο ρόλο του κεντρικού, το Levorg είναι σαφώς ένα  καθαρόαιμο Subaru.
Προσανατολισμένο στις άνετες, ασφαλείς οικογενειακές μετακινήσεις εντός και εκτός πόλης αλλά με αγωνιστικά γονίδια (σ.σ: έχεις παρόμοια γεωμετρία ανάρτησης σε γωνίες κάμπερ, κάστερ με το WRX STI) καθότι η κατανομή βάρους εμπρός/πίσω και αριστερά/δεξιά βρίσκεται πολύ κοντά στο ιδανικό.

levorg-cvt640
Το κιβώτιο μεταβαλλόμενης μετάδοσης CVT, 6 σχέσεων

Advertisement
Advertisement

Στα πρώτα χιλιόμετρα που διανύσαμε μαζί του διαπιστώσαμε τα εξής: Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο με εξαιρετικά άνετη, ραλιτζίδικη ανάρτηση (McPherson εμπρός, πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω) που θυμίζει τα παλιά Subaru που πρώτα έγερναν και μετά κρατούσαν σαν τρένα. Έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης, γραμμικό σε αίσθηση κινητήρα ενώ το κιβώτιο κάνει τη δουλειά του χωρίς να γίνεται αντιληπτό ακόμη και με το γκάζι στο πάτωμα. Έχει φτιαχτεί για να ταξιδεύει και όχι για να γράψει ιστορία στις στροφές. Το Levorg δεν προσποιείται ότι είναι σπορ αυτοκίνητο, τα περάσματά του όμως σε πολλά σημεία είναι πιο γρήγορα, από πολλά σπορ αυτοκίνητα χάρη στην μοναδική ισορροπία κρατήματος που έχει.

levorg-tp-a640

Στο Levorg έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην ενεργητική ασφάλεια. Το σύστημα Vehicle Dynamic Control (VDC) αξιοποιεί τις δυνατότητες του Symmetrical All-Wheel Drive και συμβάλει στη διεύρυνση των ορίων και την επιτυχή αποφυγή κινδύνων. Το σύστημα Active Torque Vectoring βελτιώνει την κατευθυντικότητα στις στροφές. Η λειτουργία Emergency Stop Signal αναβοσβήνει γρήγορα τα φλας, όταν φρενάρετε απότομα από μεγάλη ταχύτητα, ώστε να ειδοποιηθούν τα πίσω αυτοκίνητα για τον κίνδυνο σύγκρουσης.

Advertisement

Επίσης το Levorg είναι εξοπλισμένο με ένα Προηγμένο Πακέτο Ασφάλειας που αποτελείται από το σύστημα Subaru Rear Vehicle Detection το οποίο περιλαμβάνει:

Blind Spot Detection (BSD): Ανιχνεύονται οχήματα σε «νεκρά» σημεία, με ραντάρ και ειδικά φώτα LED αναβοσβήνουν στον πλαϊνό καθρέπτη προειδοποιώντας τον οδηγό.
Lane Change Assist (LCA): Βοηθά να διατηρήσετε τη λωρίδα σας και σας προειδοποιεί οπτικά και ηχητικά όταν παρεκκλίνετε από αυτή.
Rear Cross Traffic Alert: Ενόσω κινείστε προς τα πίσω, οχήματα που πλησιάζουν από το πλάι ανιχνεύονται και ένα ηχητικό σήμα σας προειδοποιεί για σύγκρουση.
High Beam Assist: Χρησιμοποιώντας μία κάμερα με απλό φακό ενσωματωμένη στον εσωτερικό καθρέπτη, αυτό το νέο σύστημα ασφάλειας ανιχνεύει προπορευόμενα και επερχόμενα αυτοκίνητα και αυτομάτως εναλλάσσει τους προβολείς από τη μεγάλη στη μεσαία σκάλα. Επιπλέον αλλάζει γωνία πρόσπτωσης στον εσωτερικό καθρέπτη όταν πλησιάζει κάποιος από πίσω με τη μεγάλη σκάλα φώτων αναμμένη.

Advertisement

levorg-tp-b640

Όσον αφορά τώρα στην παθητική ασφάλεια το Subaru Levorg περιλαμβάνει επτά αερόσακους καθώς και αερόσακου γονάτου για τη θέση του οδηγού, ενώ η βέλτιστη τοποθέτηση των αερόσακων διασφαλίζει την βέλτιστη προστασία των επιβατών. Επιπλέον η εκτεταμένη χρήση δοκών χάλυβα υψηλής αντοχής, (980 MPa), μειώνουν το βάρος και επιτυγχάνουν υψηλά επίπεδα ασφάλειας σε συγκρούσεις. Για την προστασία των πεζών σε περίπτωση σύγκρουσης το καπό και το εμπρόσθιο τμήμα έχουν σχεδιαστεί ώστε να απορροφήσουν την ορμή του σώματος ομαλά.

Το Levorg έχει δυο εκδόσεις την πλούσια εξοπλισμένη GT με τιμή από 33.400 ευρώ (32.000 με απόσυρση) και την πολύ πλούσια εξοπλισμένη GTS στα 36.900 ευρώ (35.500 με απόσυρση). Μπορείτε αν θέλετε να το δείτε από κοντά στην έκθεση της Subaru στα σίδερα Χαλανδρίου.

Advertisement

Τεχνικά χαρακτηριστικά:

Σύστημα Μετάδοσης Μόνιμη Τετρακίνηση Symmetrical All-Wheel DriveΣύστημα Τετρακίνησης ενεργούς κατανομής ροπής
Διαστάσεις( μήκος/πλάτος/ύψος) 4.690 x 1.780 x 1.485 mm
Μεταξόνιο 2.650 mm
Κινητήρας 1.6 Boxer, 4-κύλινδρος, 16-βάλβιδοςDOHC βενζινοκινητήρας turbo άμεσουψεκασμού (DIT)
Κυβισμός 1.600 cc
Μετάδοση Lineatronic CVT
Ισχύς 170ΗΡ / 4.800 – 5.600rpm
Ροπή 250Nm / 1.800 – 4.800rpm
Ελαστικά 215/50 R17               225/45 R18
Θέσεις επιβατών 5

levorg-tp-c640
Τα δυο Levorg GTS με Ιταλικές πινακίδες έξω από τη διάσημη “Μαρίτσα” στο Γαλαξείδι όπου έγινε η πανελλήνια παρουσίαση