Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

LIVE από Αγγλία: Οδηγούμε το νέο MINI Countryman

Ελλάδα 0:56
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

LIVE από Αγγλία: Οδηγούμε το νέο MINI Countryman

ΔΟΚΙΜΕΣ

LIVE από Αγγλία: Οδηγούμε το νέο MINI Countryman

ΔΟΚΙΜΕΣ

Στη γενέτειρα των MINI, την Οξφόρδη και τα περίχωρα της, το Newsauto “ανακρίνει” το ολοκαίνουργιο Countryman (από 26.970 ευρώ) στο φυσικό του περιβάλλον. Ομίχλη, βρετανικός καιρός, δεξιά το τιμόνι και ένας δημοσιογράφος διψασμένος για ενημέρωση.

Advertisement
Advertisement

Αποστολή: ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗΣ (gt@newsauto.gr)

Ξεχάστε αυτά που ξέρατε μέχρι σήμερα. Δεν γράφεται τυχαία πλέον το λογότυπο με κεφαλαία γράμματα. Το MINI είχε πάρει τα τελευταία χρόνια την ανιούσα σε διαστάσεις, αλλά αυτή τη φορά το παράκανε. Μάλλον για Maxi προβάρει. Αναμφίβολα, έχουμε να κάνουμε με το μεγαλύτερο ΜΙΝΙ σε διαστάσεις, όλων των εποχών.

Σημειώστε λοιπόν, σχεδόν 20 cm μακρύτερο από την απερχόμενη γενιά και τουλάχιστον 3 cm πιο πλατύ, το νέο MINI Countryman είναι το μεγαλύτερο αυτοκίνητο της βρετανικής φίρμας από καταβολής της (παρότι δεν το καταλαβαίνεις με την πρώτη ματιά). Το μεταξόνιο αυξήθηκε κατά 7,5 cm κάτι που μεταφράζεται απευθείας στο άνετο για τους επιβάτες (και ποιοτικό) εσωτερικό, αλλά και στο χώρο για τις αποσκευές τους, με 450 πλέον lt.

Advertisement
Advertisement

MINI-Countryman-tsiro-640

Πατά στο στιβαρό πλαίσιο της BMW 2 Active Tourer και σχεδιαστικά αποτελεί τη φυσική συνέχεια του προκατόχου του, χωρίς να γεννά ερωτηματικά ή εκπλήξεις. Περισσότερο ρίχνει το βάρος στην ουσία και λιγότερο σε μια φαντεζί αναθεώρηση της ήδη πεπατημένης αισθητικής. Πάμε παρακάτω…

Στις λεπτομέρειες του νέου Countryman που κάνουν τη διαφορά, προσθέστε το μηχανισμό αυτόματου ανοίγματος της πέμπτης πόρτας καθώς και το «Picnic Bench», μια εύκαμπτη επιφάνεια στο χώρο αποσκευών που μπορείς να τη διπλώσεις και να την κάνεις κάθισμα για δύο άτομα.

Advertisement

MINI-Countryman-tsiro-inter-640

Δυο νέοι αποδοτικοί και οικονομικοί κινητήρες συμμορφωμένοι στα πρότυπα της εποχής, κάνουν την εμφάνισή τους στο νέο Countryman. Πρόκειται για τον 3κύλινδρο 1.5 βενζίνης με ισχύ 136 PS και 22,4 kgm και ένα νέο 4κύλινδρο 2λιτρο σύνολο βενζίνης με 150 (από 32.400 ευρώ ή 192 ίππους (από 33.500 ευρώ) και 28,5 kgm ροπής.

Advertisement

Η τετρακίνηση (ALL4), συνδυάζεται προαιρετικά και με τους δυο, ενώ στις βασικές τους εκδόσεις η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς. Εάν ρωτάτε γιατί δεν υπάρχει ο 1.5 πετρελαίου, αυτός θα προστεθεί στις διαθέσιμες επιλογές στο μέλλον. Όπως και η έκδοση Countryman JCW των 231 ίππων.

MINI-Countryman-tsiro-back-640

Τον Ιούνιο η γκάμα κινητήρων θα εμπλουτιστεί για πρώτη φορά με μια υβριδική plug in έκδοση. Το MINI Cooper S E Countryman ALL4 λοιπόν, θα φορά το νέο 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα των 136 PS ο οποίος μαζί με τον ηλεκτροκινητήρα, σε συνδυασμένη ισχύ θα αγγίζει τους 224 PS αλλά και τα 39,2 kgm ροπής. Not bad.

Advertisement

MINI-Oxford-tsiro-640

Στο δρόμο τώρα, το Countryman εμφανίζεται αρκετά βελτιωμένο στον τρόπο που αντιμετωπίζει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Θα θυμάστε άλλωστε πως δεν ήταν ποτέ από τα πιο άνετα (από πλευράς ανάρτησης) crossover. Αυτή τη φορά έχουν γίνει αποφασιστικά βήματα προς αυτή την κατεύθυνση, ώστε να «αμβλυνθούν» οι γωνίες του παρελθόντος και το μεγαλύτερο των MINI να μην ταλαιπωρεί τα σφραγίσματα σου σε κάθε κακοτεχνία. Πιο ήσυχο, πιο άνετο, πιο premium.

Κατά τα άλλα, παραμένει ενδιαφέρον οδηγικά όσο ανεβάζεις ρυθμό, σταθερό και ασφαλές, παρέχοντας εκείνη την απαραίτητη αυτοπεποίθηση, σε ότι αποφασίσεις να κάνεις. Υπομονή μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου όταν θα πατήσει επισήμως…Ελλάδα, οπότε, προφανώς θα τα ξαναπούμε…

MINI-Oxford-fog-tsiro-640