Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

LIVE από Ισπανία: Τέλη Οκτωβρίου στην Ελλάδα το Pulsar

Ελλάδα 17:40
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

LIVE από Ισπανία: Τέλη Οκτωβρίου στην Ελλάδα το Pulsar

ΔΟΚΙΜΕΣ

LIVE από Ισπανία: Τέλη Οκτωβρίου στην Ελλάδα το Pulsar

ΔΟΚΙΜΕΣ

To NewsAuto ταξιδεύει στη Τζιρόνα στο πλαίσιο της πανευρωπαϊκής παρουσίασης του μοντέλου που σηματοδοτεί την επιστροφή της Nissan στην κατηγορία C: το Pulsar!

Advertisement
Advertisement

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΙΣΠΑΝΙΑ: ΠΑΝΟΣ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗΣ (twitter.com/SeitanF1)

Πάνε χρόνια που η ιαπωνική μάρκα είχε αυτό το κενό στη γκάμα ανάμεσα στα δημοφιλή Juke και Qashqai. Όχι, δεν πρόκειται για διάδοχο του Almera αλλά κάτι εντελώς νέο, όπως χαρακτηριστικά μας είπαν οι άνθρωποι της Nissan: “Μία επιλογή που θα κρατήσει τους πελάτες που θέλουν κάτι διαφορετικό, στην οικογένειά μας”.

Με οικογενειακούς προσανατολισμούς και έμφαση στους χώρους, το ιαπωνικό hatchback δεν υστερεί σε εμφάνιση. Μπορεί να μη φέρνει την επανάσταση όπως το Juke, είναι όμως ευπαρουσίαστο, με το χαρακτηριστικό “V” να δεσπόζει στο εμπρός μέρος όπως άλλωστε σε όλα τα μοντέλα της γκάμας της Nissan.

Advertisement
Advertisement

Το εσωτερικό μοντέρνο και ποιοτικό, με την κεντρική κονσόλα να προεξέχει όπως σε μοντέλα της “αδερφής” Renault και το σύστημα “Safety Shield” με την πληθώρα ηλεκτρονικών αρωγών σε θέματα ασφαλείας, να αποτελεί και σε αυτό το μοντέλο της Nissan “φύλακα άγγελο” του οδηγού. Ένα από τα μεγαλύτερα ατού του Pulsar είναι οι εσωτερικές του διαστάσεις, που αφήνουν άφθονο χώρο για τα γόνατα και τα κεφάλια των πίσω κυρίως επιβατών.

Αρχικά το Pulsar θα προσφέρεται με δύο κινητήρια σύνολα, αμφότερα γνωστά αφού χρησιμοποιούνται και σε άλλα μοντέλα του ομίλου. Ο 4κύλινδρος 1200άρης βενζίνης DIG-Turbo που βγάζει 115 PS στις 4500rpm εφοδίαζε το Pulsar με το οποίο “γράψαμε” τα πρώτα μας χιλιόμετρα εδώ στην Καταλονία, αν και τα έντονα καιρικά φαινόμενα που συναντήσαμε ακολουθώντας τους παραλιακούς δρόμους προς τη Κόστα Μπράβα, δεν αποτέλεσαν σύμμαχο. Θα διατίθεται τόσο με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, όσο και με XTRONIC. Η δεύτερη επιλογή που έρχεται αποκλειστικά με μηχανικό κιβώτιο, είναι αυτή του 1500άρι DCI των 110 ίππων.

Η δοκιμή μας θα συνεχιστεί με περισσότερα -ελπίζουμε και με καλύτερες καιρικές συνθήκες- στους ισπανικούς δρόμους όπου θα “βάλουμε χέρι” και στις δύο εκδόσεις για να σας παρουσιάσουμε μία σαφή εικόνα για τον νέο παίκτη στην κατηγορία C.

Advertisement

Όσο για τα εύλογα ερωτήματα που “καίνε” κάθε επίδοξο πελάτη, δεν έχουμε ξεκάθαρες απαντήσεις. Η ελληνική αντιπροσωπεία της Nissan θέλει να κάνει το ντεμπούτο του Pulsar στην έκθεση “Αυτοκίνηση 2014” που ανοίγει τις πύλες της στις 25 Οκτωβρίου αλλά αυτό ακόμα δεν είναι επιβεβαιωμένο. Όπως και να έχει, αν σας έχει κερδίσει με τις εικόνες και τις πρώτες αναφορές, θα μπορείτε να το έχετε στο γκαράζ σας από τα τέλη του έτους.

Όσο για την τιμή, το τοπίο και εδώ παραμένει ακόμα θολό αλλά πρόθεση της Nissan είναι να το κάνει όσο το δυνατόν πιο ελκυστικό απέναντι στον ισχυρό ανταγωνισμό. Το κόστος λοιπόν απόκτησης του Pulsar θα είναι κάπου ανάμεσα σε εκείνο του Juke και εκείνο του Qashqai, με μία πρώτη εκτίμηση να τοποθετεί τη βασική έκδοση λίγο κάτω από τις 16.000 ευρώ.

Advertisement