Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Κάνουμε 6.000 km με το Suzuki SX4 S-Cross

Ελλάδα 18:23
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Κάνουμε 6.000 km με το Suzuki SX4 S-Cross

ΔΟΚΙΜΕΣ

Κάνουμε 6.000 km με το Suzuki SX4 S-Cross

ΔΟΚΙΜΕΣ

Περνάμε μέρες, γράφουμε χιλιόμετρα και αποκτούμε δεσμούς με το νέο S-Cross, καθώς η δοκιμή μακράς διαρκείας συνεχίζεται.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)

Αυτό το μήνα, ήταν η δική μου σειρά να περάσω πίσω από το τιμόνι του νέου μοντέλου της Suzuki. Το είχα ήδη οδηγήσει λίγο μετά την άφιξη του στην ελληνική αγορά, πάλι με τον 1600άρη κινητήρα βενζίνης μόνο που τότε, συνεργαζόταν με το 6άρι CVT κιβώτιο.

Αυτή τη φορά, είχε το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο – λες και η ελληνική αντιπροσωπεία ήξερε τι ακριβώς θέλαμε για να έρθουμε 100% στα θέλω μας. Η… προσωπική ιδιοτροπία φέρνει αλλεργία στα αυτόματα – πώς να το κάνουμε, άλλο είναι να έχεις τον πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου. Ειδικά όταν το σύστημα μετάδοσης έχει ομαλή λειτουργία όπως το συγκεκριμένο (καμία σχέση με το CVT).

Advertisement
Advertisement

Πέραν αυτής της αλλαγής, μέρα με την μέρα επιβεβαιώναμε τις αρχικές μας εντυπώσεις. Το S-Cross διαφέρει όσο η μέρα με τη νύχτα από το SX4 και είναι μακράν ότι καλύτερο έχει δημιουργήσει η Suzuki εδώ και πολύ καιρό. Ένα σύγχρονο crossover, μεγαλύτερο και κατά πολύ ομορφότερο από τον προκάτοχό του, παίζει πλέον σε άλλη κατηγορία. Με κυριολεκτική και μεταφορική έννοια.

Φτάσαμε το κοντέρ στα έξι χιλιάρικα, με τις δικές μας μέρες να σπαταλούνται ως επί το πλείστον σε αστικό τοπίο. Εκεί όπου τα 120 PS του κινητήρα είναι υπέρ-αρκετά. Παρότι «μεγάλωσε» οι διαστάσεις του παραμένουν βολικές και μετακινήσεις στην πόλη, το παρκάρισμα σπάνια αποτέλεσε πρόβλημα. Οι χώροι του κάλυψαν της ανάγκης της σχετικά νεοσύστατης μας οικογένειας αφού τα 430 lt είναι αρκετά για καρότσι και σία ενώ στο εσωτερικό υπάρχει ευρυχωρία που συνδυάζεται με ευχάριστο περιβάλλον και εύχρηστους διακόπτες. Στο σχεδιασμό του εσωτερικού, δεν υπάρχει κάτι νέο, έχει ακολουθηθεί η πεπατημένη και ουσιαστικά είναι σαν να βρίσκεσαι στο εσωτερικό ενός μεγάλου swift.

Advertisement

Ο πλούσιος εξοπλισμός σε τομέα ασφάλειας, άνεσης και Infotainment αποτελεί ένα από τα μεγάλα ατού του S-Cross στην καθημερινότητα, επιτρέποντάς μας να εξοικειωθούμε γρήγορα με το μοντέλο δοκιμής. Στην όμορφη Αθήνα δεν είχαμε τη δυνατότητα να εξερευνήσουμε τις δυνατότητες του συστήματος τετρακίνησης ALLGRIP, που θα αποτελέσει αντικείμενο σχολιασμού του επόμενου μέρους της δοκιμής μακράς διαρκείας.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.586 cc
Ισχύς: 120 PS στις 6.000 rpm
Ροπή: 15,9 kgm στις 4.400 rpm
Μετάδοση: Και στους τέσσερις τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 5 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 175 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 12 sec
Μεικτή κατανάλωση: 5,9 lt/100 km
Εκπομπές CO2: 135 gr/km
Βάρος: 1.170 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.300/1.765/1.575 mm
Χώρος αποσκευών: 430 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 148.5 ευρώ
Τιμή μοντέλου δοκιμής: 21.450€ (20.020€ με όφελος απόσυρσης)

Advertisement

Η δοκιμή έγινε με καύσιμα της Jet Oil