Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμή Seat Mii: “Mii … μου την τσέπη τάραττε…..”

Ελλάδα 1:18
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Δοκιμή Seat Mii: “Mii … μου την τσέπη τάραττε…..”

ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμή Seat Mii: “Mii … μου την τσέπη τάραττε…..”

ΔΟΚΙΜΕΣ

Μια εβδομάδα με το μικρό μοντέλο της Seat αναπτύξαμε μια σχέση. Μάλλον άνιση γιατί τελικά ο μόνος κερδισμένος βγήκα εγώ και η τσέπη μου. Δε διψάει, δεν καίει, πείτε το όπως θέλετε. Η ουσία είναι πως το πίεσα πολύ, τα ζόρισα, το έτρεξα, στα φανάρια ξεκινούσα με το γκάζι τέρμα, είχα απενεργοποιήσει το σύστημα start and stop κι αυτό μου συμπεριφέρθηκε ευγενέστατα! Μου έμεινε δε η εντύπωση ότι είχα να κάνω με ένα αυτοκίνητο diesel!

Advertisement
Advertisement

Δοκιμή: Δημήτρης Γιαγτζόγλου (twitter: @500rakias)

Εσωτερικά και επηρεασμένος από την ιταλική προσέγγιση, θα έλεγα ότι μου φάνηκε σχεδιαστικά λίγο αδιάφορο. Αλλά από την άλλη τα σκληρά πλαστικά είναι μια χαρά τοποθετημένα στην θέση τους χωρίς να τρίζουν. Με αυτό το τελευταίο έχω μια λόξα και για να πω την αλήθεια το τσάκισα σε λακκούβες για να δω αν θα ακούσω τον παραμικρό θόρυβο. Αλλά δεν… Το ντουλαπάκι στην θέση του συνοδηγού είναι μεγάλο για τόσο μικρό αυτοκίνητο. Και οι θήκες αρκετές. Α! το μόνο που θα ήθελα, ήταν ένα διακοπτάκι στην πόρτα του οδηγού για να ανεβοκατεβάζω το παράθυρο του συνοδηγού.

Στον δρόμο, το πήγα στα όριά του. Τα 60 αλογάκια είναι τίμια (σας είπα ότι δεν διψάνε), έχουν καλούς τρόπους και αδιαμαρτύρητα θα σου δώσουν τη δύναμή τους σταδιακά. Και το χλιμίντρισμα τους εύηχο. Αν και το μοτεράκι έχει 3 κυλίνδρους ο θόρυβος δεν ενοχλεί. Κάθε άλλο, αν το συνηθίσεις σου αρέσει κιόλας. Το μόνο που μου πήρε λίγο χρόνο να το συνηθίσω ήταν το τιμόνι. Δεν έφταιγε αυτό. Αλλά με τις ταχύτητες που το πήγαινα το ήθελα λίγο πιο βαρύ. Επειδή όμως μιλάμε στην ουσία για ένα αυτοκίνητο πόλης νομίζω ότι ο κατασκευαστής καλά έκανε και το έχει τόσο ελαφρύ…

Advertisement
Advertisement

Το Mii στον ανοιχτό δρόμο πατάει μια χαρά και απροβλημάτιστα, ίσως γέρνει λίγο παραπάνω από όσο πρέπει σε στροφές αλλά μόλις δεις τα όριά του δεν έχεις κανένα θέμα, και τα φρένα του παρά την πολύ σκληρή χρήση (το ξαναλέω, πολύ σκληρή χρήση) δεν κουράστηκαν ποτέ. Και είχαν και πολύ καλή αίσθηση. Ιδανικό για την πόλη, νομίζω πως δύο άτομα με τα πράγματά τους θα κάνουν τα ταξιδάκια τους άνετα και χαλαρά… και κυρίως οικονομικά!

Για το τέλος κράτησα την αίσθηση που έχουν όσοι κάθονται στα δύο μπροστινά καθίσματα. Αρκετή άπλα για το 1.73 m μου αλλά και πολύ καλή θέα προς κάθε  κατεύθυνση.

Με δύο λόγια… λέω ναι στην τιμιότητα του Μii!

Advertisement

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ (1.0 5d)

Κινητήρας:  999 cc
Ισχύς:
60 PS στις 5.000 – 6.000 rpm
Ροπή:
9,7 kgm στις 3.000 – 4.300 rpm
Μετάδοση:
Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο:
Χειροκίνητο 5 σχέσεων
Τελική ταχύτητα:
160 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km:
14,4 sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km):
4,1 lt (εργ.)
Εκπομπές CO2:
95 gr/km
Βάρος:
940 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ:
3.557/1.645/1.478 mm
Χώρος αποσκευών: 
251 lt.
Τέλη κυκλοφορίας:
– €
Τιμή:
Από 8.055 ευρώ (με απόσυρση και προσφορά)

Advertisement

Η δοκιμή έγινε με καύσιμα της Jet Oil

 
Η δοκιμή έγινε με καύσιμα της Jet Oil

Advertisement