Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμάζουμε το VW Scirocco R με τους 280 ίππους!

Ελλάδα 22:48
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Δοκιμάζουμε το VW Scirocco R με τους 280 ίππους!

ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμάζουμε το VW Scirocco R με τους 280 ίππους!

ΔΟΚΙΜΕΣ

Η δύναμη είναι εθιστική… όσο γκάζι και να έχεις, το συνηθίζεις και πάντα ζητάς περισσότερο. Συμπληρώσαμε πάνω από 1000 km με το γκάζι στο πάτωμα στο τιμόνι του Volkswagen Scirocco R. Το προσθιοκίνητο σπορ κουπέ της VW με αναλογία 5.2 kg/PS προκαλεί έντονα συναισθήματα σε οδηγό-συνοδηγό αλλά και όλους όσοι βρίσκονται στο διάβα του.

Advertisement
Advertisement

ΔΟΚΙΜΗ: ΤΑΚΗΣ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗΣ

Ανανεωμένο εξωτερικά με φώτα bixenon που φέρουν συστοιχία σχήματος «U», ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες με τρεις εισαγωγές αέρα εμπρός και αλουμινένια τραπεζοειδή καλύμματα στις απολήξεις της εξάτμισης, τροχούς 235/40/18 και ζάντες νέας σχεδίασης.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα εξαιρετικά μπάκετ καθίσματα, όμως πίσω ο χώρος είναι μόνο για παιδιά. Στο κέντρο του ταμπλό πάνω από την οθόνη multimedia υπάρχουν τρία μικρά στρογγυλά όργανα: θερμοκρασία λαδιού, πίεση turbo, χρονόμετρο. Πατάς start, γκάζι και αρχίζουν τα ωραία. Ο ήχος που φτάνει στο εσωτερικό είναι τεχνητός, φτιαχτικός και υπερβολικός για τα γούστα μας. Πιθανόν οι περισσότεροι θα διαφωνήσουν μαζί μας.

Στο κέντρο του ταμπλό πάνω από την οθόνη multimedia υπάρχουν τρία μικρά στρογγυλά όργανα: θερμοκρασία λαδιού, πίεση turbo, χρονόμετρο.

Στο κέντρο του ταμπλό πάνω από την οθόνη multimedia υπάρχουν τρία μικρά στρογγυλά όργανα: θερμοκρασία λαδιού, πίεση turbo, χρονόμετρο.

Advertisement
Advertisement

Ο κινητήρας είναι αναβαθμισμένος από τα 265 PS στα 280 PS και συνδυάζεται με το παλιό κλασικό 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της VW. Οι όποιες αλλαγές στη χαρτογράφηση έχουν σκοπό τη μείωση των ρύπων και κατ’ επέκταση της κατανάλωσης. Αλλά ποιος αγοράζει Scirocco R για να κάνει οικονομία στα καύσιμα;

Πατάς τέρμα και η επιτάχυνση σε καθηλώνει, παρότι φυσιολογικά βαίνει μειούμενη όσο ανεβαίνουν οι σχέσεις στο κιβώτιο. Σε συνδυασμό με τη δραματοποιημένη αίσθηση που αποκομίζεις από την επαφή με τα χειριστήρια (τιμόνι, γκάζι, φρένο, λεβιέ ταχυτήτων), νιώθεις ότι συμμετέχεις σε αγώνα. Πιέζοντας το Scirocco R νιώθεις όπως σε αγωνιστικό εν ώρα αγώνα. Η ισορροπία κρατήματος, η ευστάθεια στο φρενάρισμα από πολλά χιλιόμετρα, η αίσθηση του τιμονιού είναι σε αγωνιστικό επίπεδο. Η σχεδίαση του Scirocco είναι χαρισματική καθώς οι τροχοί είναι ακροβολισμένοι στις άκρες του αμαξώματος. Τα φαρδιά μετατρόχια (η απόσταση μεταξύ των τροχών ιδίου άξονα) συντελούν στο εξαιρετικό πάτημα του αυτοκινήτου στις στροφές.

Advertisement

Μαζεύεις χιλιόμετρα και στρίβεις με μια τιμονιά ακριβείας σε στροφές με 3η ή 4η σχέση στο κιβώτιο. Το Scirocco R κρατάει πεισματικά. Τα όριά του είναι πιο ψηλά από του δρόμου και απέχουν παρασάγγας από του νόμου. Πιέζοντας πέρα από τη λογική αναζητάς ένα πιο γρήγορο κιβώτιο και έναν… παπά για εξομολόγηση. Άριστα στους μηχανικούς της VW στο σετάρισμα του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου εμπρός διαφορικού XDS που παρεμβαίνει όταν πραγματικά χρειάζεται όσο ακριβώς χρειάζεται. Η γεωμετρία της ανάρτησης είναι ιδανική για σπορ οδήγηση, αλλά τα 280PS και τα 36 kgm ροπής είναι θέμα στην ελληνική άσφαλτο με στριμμένους τροχούς.

Πιέζοντας πέρα από τη λογική αναζητάς ένα πιο γρήγορο κιβώτιο και έναν… παπά για εξομολόγηση.

Πιέζοντας πέρα από τη λογική αναζητάς ένα πιο γρήγορο κιβώτιο και έναν… παπά για εξομολόγηση.

Στην εθνική οδό έχεις περίσσεια δύναμης για να αποφεύγεις τους «νεοσαλίγκαρους» προτού σε δουν. Σε δρόμο με στροφές το Scirocco βρίσκεται στο στοιχείο του, αλλά στην πόλη χρειάζονται κάποιοι συμβιβασμοί. Η ανάρτηση, που προσφέρει εξαιρετικό συνδυασμό κρατήματος-άνεσης με το πόδι στο πάτωμα, αποδεικνύεται κουραστική στις καθημερινές μετακινήσεις. Πιθανόν αυτό οφείλεται στα πολύ κοντά ελατήρια. Συνολικά το Scirocco R είναι ένα σπορ αυτοκίνητο ολοκληρωμένο, το οποίο, χωρίς μεγάλες απαιτήσεις από τον οδηγό, κινείται πάρα πολύ γρήγορα, προσφέροντας ικανοποίηση με τη μέγιστη ασφάλεια.

Advertisement

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA VW Scirocco R
Κινητήρας: 1.984 cc
Ισχύς: 280 PS/6.000 rpm
Ροπή: 35.7 kgm/2.500-5.000 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο διπλού συμπλέκτη (DSG) 6 σχ.
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 5,5 sec
Τελική ταχύτητα: 250 km/h
Μεικτή κατανάλωση: 10,2 lt/100 km (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 185 gr/km, Euro 6
Τέλη κυκλοφορίας: 514 ευρώ
Βάρος: 1.450 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.256/1.820/1.398 mm
Χώρος αποσκευών: 312 lt
Τιμή: Από 38.790 ευρώ