Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμάζουμε το βενζινοκίνητο Renault Kadjar των 1,2 λίτρων

Ελλάδα 16:37
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Δοκιμάζουμε το βενζινοκίνητο Renault Kadjar των 1,2 λίτρων

ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμάζουμε το βενζινοκίνητο Renault Kadjar των 1,2 λίτρων

ΔΟΚΙΜΕΣ

Σπουδή σε ραφιναρισμένους τρόπους και καταπολέμηση θορύβων από όπου κι αν προέρχονται. Το Renault Kadjar θέτει εύκολα υποψηφιότητα, για το πιο άνετο Crossover τελευταίας εσοδείας.

Advertisement
Advertisement

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ

Το Kadjar, χάρη στις μεγάλες διαστάσεις του προσφέρει άπλετους χώρους για τους επιβάτες, που μεταφέρονται πολύ άνετα σε ένα αρκετά φιλόξενο εσωτερικό, το οποίο δείχνει πιο «ακριβό» και προσεγμένο από αυτό του αδελφού Qashqai. Απολύτως επαρκείς είναι οι χώροι για μικροπράγματα, ενώ πολύ καλός για την κατηγορία είναι και ο χώρος αποσκευών, που φτάνει τα 472 λίτρα.

Είσοδος. Η θέση οδήγησης είναι καλή, με αρκετές ρυθμίσεις για το κάθισμα και το τιμόνι. Όσο για την ποιότητα κατασκευής και υλικών, είναι όντως υψηλού επιπέδου, με τα υλικά στο εσωτερικό να είναι μαλακά κερδίζοντας αμέσως κολακευτικά σχόλια.

Advertisement
Advertisement

Renault-Kadjar-inter-640

Με ισχύ 130 ίππους από τον 1.2 βενζινοκινητήρα με τούρμπο, το Kadjar σου δίνει την εναλλακτική, εάν και εφόσον βγάζεις σπυριά με το diesel γενικότερα. Με ήσυχη, γραμμική λειτουργία, ικανοποιητική ροπή εκεί που συνήθως την χρειάζεσαι, θα κινηθείς έξυπνα, χωρίς να εκφράσεις παράπονο. Δεν νιώθεις την πολύ δύναμη που έχεις στο μυαλό σου, αλλά μην ξεχνάς πως βρίσκεσαι σε ένα μεγαλόσχημο τζιποειδές με σεβαστό απόβαρο. Στην  κατανάλωση της δοκιμής μας τώρα, το crossover της Renault δεν ξεπέρασε τα 8,5 lt/100km σε μικτές συνθήκες χρήσης.

Στον δρόμο, κυριολεκτικά θα εντυπωσιαστείς από την πολύ αθόρυβη (βελούδινη) κύλιση, τα επίπεδα ηχομόνωσης, συνολικά το ραφιναρισμένο πάτημα που θα κάνει το αντίπαλο δέος με το όνομα Qashqai, να ανησυχήσει ομολογουμένως. Η ανάρτηση υπερψηφίζει την άνεση, με εκείνο τον αγχολυτικό γαλλικό τρόπο νέας κοπής.

Advertisement

Renault-Kadjar-640

Στο επίπεδο της οδικής συμπεριφοράς, το βενζινοκίνητο Kadjar εμφανίζεται ασφαλές και ισορροπημένο στον απαιτητικό επαρχιακό, χωρίς δράματα από τις λογικές κλίσεις του αμαξώματος, απόρροια της άνεσης που θέτει ως λογική προτεραιότητα η ανάρτηση.

Advertisement

Η κύλιση και η άνεση, δικαιώνουν μεμιάς το έμβλημα της Renault, στοιχείο που επιβεβαιώνεις τόσο στην αρχή, όσο και μετά από αρκετά χιλιόμετρα πίσω από το βολάν του Renault Kadjar. Αποτελούν τα δυνατά σημεία για τα οποία θα το θυμάσαι…

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Κινητήρας: 1.199 cc

Advertisement

Ισχύς: 130 PS/ 5.500 rpm

Ροπή: 20,9 kgm/ 2.000 rpm

Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς

Επιτάχυνση 0-100 km: 10,1 sec

Τελική ταχύτητα: 192 km/h

Μικτή κατανάλωση (/100 km): 8,5 lt (δοκιμής)

Εκπομπές CO2: 126 gr/km

Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχέσεων

Βάρος: 1.455 kg

Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.449/1.836/1.607 mm

Χώρος αποσκευών: 472 lt

Τέλη κυκλοφορίας: 135 ευρώ

Τιμή: Από 20.850 ευρώ