Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμάζουμε το Volvo V60 Cross Country

Ελλάδα 21:15
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Δοκιμάζουμε το Volvo V60 Cross Country

ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμάζουμε το Volvo V60 Cross Country

ΔΟΚΙΜΕΣ

Δεξίωση ή αναρρίχηση; Ακόμη κι αν τα διλήμματά σας για το Σαββατοκύριακο έχουν τέτοιο εύρος το Volvo V60 Cross Country στέκεται στο ύψος των περιστάσεων. Συμπληρώσαμε πάνω από 1000km σε κάθε είδους δρόμο με το ολοκαίνουργιο V60 Cross Country στην προσθιοκίνητη, πετρελαιοκίνητη έκδοση των 2.0lt/190PS.

Advertisement
Advertisement

ΔΟΚΙΜΗ ΤΑΚΗΣ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗΣ

Ταξιδέψαμε απνευστί για 500km, στρίψαμε σε επαρχιακό δρόμο, βγήκαμε για mountain bike, είδαμε την έκφραση επιδοκιμασίας στα μάτια του παρκαδόρου σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας, αντιμετωπίσαμε το μποτιλιάρισμα της πόλης σε ώρα αιχμής και έχουμε πλέον μια ολοκληρωμένη εικόνα που συνοψίζεται στην εξής φράση: Χαμαιλέων! Το Volvo V60 Cross Country προσαρμόζεται άμεσα και με απόλυτη επιτυχία στο εκάστοτε περιβάλλον, είναι εντυπωσιακό ότι πουθενά δε δείχνει παράταιρο.

Ταξιδεύεις κοντά στα όρια της νομιμότητας με το Adaptive Cruise Control να κρατά την ταχύτητα στα 130km/h και την κατανάλωση στα 6 ευρώ/100km. Μόλις το ραντάρ πορείας ανιχνεύσει όχημα που κινείται πιο αργά μπροστά, το V60 επιβραδύνει αυτόματα διατηρώντας σταθερή μια απόσταση ασφαλείας που μπορείς να ρυθμίσεις μέχρι ένα βαθμό. Αν το όχημα που προπορεύεται αρχίσει να επιταχύνει τότε αυτόματα η ταχύτητα του V60 επανέρχεται στο προκαθορισμένο από εσένα όριο εφόσον η απόσταση από το προπορευόμενο όχημα παραμένει σταθερή ή αυξάνεται. Τώρα αν το προπορευόμενο όχημα αλλάξει λωρίδα, αυτομάτως το V60CC επανέρχεται στην αρχικά ορισμένη ταχύτητα.

Advertisement
Advertisement

Στην πράξη ξαναπατάς πεντάλ στα διόδια και όταν χρειαστεί να παρκάρεις στον προορισμό σου. Τα επίπεδα θορύβου στο ταξίδι είναι πολύ χαμηλά, η ποιότητα κύλισης εξαιρετική, η σταθερότητα στα πολλά χιλιόμετρα ενδεικτική της δουλειάς που έχει γίνει στην αεροδυναμική και στις αναρτήσεις. Βγαίνοντας από τον αυτοκινητόδρομο από τις πρώτες κιόλας στροφές είναι εμφανής ο ουδέτερος χαρακτήρας του V60 CC. Παρότι προσθιοκίνητο και με αρκετή ροπή λόγω του πετρελαιοκινητήρα, στρίβει αγέρωχα με πολλά χιλιόμετρα και μεγάλα περιθώρια ασφάλειας. Αν το παρακάνεις τα ηλεκτρονικά παρεμβαίνουν διακριτικά αμβλύνοντας τις τάσεις υποστροφής.

Φορτώνεις το ποδήλατο βουνού στη σχάρα οροφής και ξεκινάς. Προσοχή σε ράμπες και δέντρα καθώς η οροφή είναι τώρα 1.5m πιο ψηλά και πάμε για βουνό. Με τα καθίσματα να πέφτουν τελείως χωράει και άλλο ποδήλατο μέσα ενώ υπάρχει και σχάρα προφυλακτήρα ειδικά για ποδήλατα. Εννοείται πως χωράει και η σανίδα του surf. Μπορείς να κινηθείς άνετα σε χωματόδρομο λόγω της απόστασης του V60CC από το έδαφος ενώ με ελαστικά μεικτών συνθηκών δε θα προβληματιστείς εύκολα ούτε σε λάσπη, άμμο, χιόνι.

Advertisement

Στην κίνηση της πόλης το 8αρι αυτόματο κιβώτιο δεν γίνεται καν αισθητό στις αλλαγές και αυτό σε συνδυασμό με το ολοκληρωμένο σύστημα multimedia της Volvo σε βοηθά ν’ αξιοποιήσεις το χαμένο χρόνο. Η απτή πολυτέλεια στο εσωτερικό του αυτοκινήτου και το κύρος του αποτελούν το καλύτερο διαβατήριο για τις βραδινές εξόδους. Για παιδιά μεγαλύτερα από 130cm/36kg η έδρα του πίσω καθίσματος ανυψώνεται ώστε να δένονται μ’ ασφάλεια. Ο ανταγωνισμός έρχεται από BMW X1/X3, Mercedes GLC αλλά και Audi Allroad.

Advertisement

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.969 cc
Ισχύς: 190 PS/4000 rpm
Ροπή: 40.7 kgm/1.750 – 2500 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Επιτάχυνση 0-100 km: 7,8 sec
Τελική ταχύτητα: 210 km/h
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 6,2 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 120 gr/km
Κιβώτιο: Αυτόματο 8 σχέσεων
Βάρος: 1.712 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.638/1.899/1.545 mm
Χώρος αποσκευών: 430 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 117 ευρώ
Τιμή: 40.900 (38.100 με απόσυρση) ευρώ