Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμάζουμε το Jeep Wrangler 2.2 CRDI 5d Rubicon

  • Nτίνος Παπαγιαννόπουλος

Μην πάρεις το νέο Wrangler αν δεν είσαι fun της ποπ αμερικανικής κουλτούρας, αν σου αρέσουν τα μοντέρνα σχέδια, αν δίνεις μεγάλη σημασία στην οδική συμπεριφορά και αν θέλεις να περνάς απαρατήρητος. Αλλά, προς Θεού, μην το πάρεις αν δεν θέλεις να οργώσεις με αυτό όλη τη Γη. Θα είναι κρίμα και για σένα και για εκείνο.

Εντάξει,το παραδέχομαι,είμαι «Συριζαίος». Διότι κατακρίνω θεωρητικά τον αμερικανικό ιμπεριαλισμό, αλλά λατρεύω τις ταινίες της Marvel, τα burgers, την southern rock μουσική, τον «φύλακα στη σίκαλη» και το «εν ψυχρώ», τις σπλατεριές τύπου Walking dead, τον Τσόμσκι και την Jeep. Φοβερός αντιαμερικανισμός με άλλα λόγια…

 

Για τη Jeep προφανώς δεν είμαι τυφλός. Γνωρίζω πολύ καλά ότι ποτέ κανένα Jeep δεν θα στρίψει όπως ένα αντίστοιχο ευρωπαϊκό SUV. Αντιλαμβάνομαι πολύ καλά τις υποχωρήσεις που πρέπει να κάνεις στην ποιότητα και τη σχεδόν αδιανόητη σχέση τιμής απόκτησης με την πραγματική αξία τους. Αν αναφέρεις τις τιμές τους σε έναν Αμερικανό θα σου απαντήσει ότι παραβιάζονται τα συνταγματικά σου δικαιώματα. Πού να του πεις, δηλαδή, ότι ετούτο το νέο κατακόκκινο, αγριεμένο,απίστευτα ψαρωτικό 5θυρο Wrangler στο οποίο πάω να σκαρφαλώσω κοστίζει 86 και κάτι χιλιάδες ευρώ…

Αλλά, για να επανέλθω και να συνέλθω κι εγώ από την τιμή που έπρεπε να τη γράψω για να συνειδητοποιήσω το ύψος της,αγαπώ την Jeep. Από τότε που διέσχισα το Rubicon Trail στη Σιέρα Νεβάδα με το προηγούμενο 4λιτρο Wrangler με το 4άρι (μη γελάτε, σας βλέπω) αυτόματο κιβώτιο, έπαθα ένα είδος εμμονής. Μου αρέσει ούτως ή άλλως η εκτός δρόμου οδήγηση,αλλά τα (ανυπέρβλητα κατ’ εμέ) εμπόδια που σχεδόν κονιορτοποίησε εκείνο το Wrangler με έκαναν να του βγάλω το στέτσον. Εξακολουθούσα, φυσικά, να κάνω τον σταυρό μου κάθε φορά που έπρεπε να το οδηγήσω στην άσφαλτο, αλλά αυτό φαίνεται ότι ελάχιστα απασχολούσε τότε τους Αμερικανούς και όσους ντόπιους φραγκάτους πιτσιρικάδες το οδηγούσαν για τη μόστρα μέχρι κάποια παραλία της Μυκόνου το καλοκαίρι και βαριά μέχρι την Αράχοβα τον χειμώνα, αλλά επί της ουσίας δεν είχαν (και εξακολουθούν υποπτεύομαι…) ιδέα τι μπορεί να κάνει εκτός.

Και όσο πιο εκτός τόσο πιο καλά.Αυτά τα προβλήματα, ωστόσο, της ευρωπαϊκής μουρμούρας για ανύπαρκτη οδηγική όχι αίσθηση αλλά συμπεριφορά εν τω συνόλω της, τα γνώριζαν οι άνθρωποι της Jeep.Oπως γνώριζαν και τον άφατο αλλά ανυπέρβλητο κανόνα ότι το Wrangler δεν μπορεί να αλλάξει εμφανισιακά. Είναι αδύνατον.Χειρότερα.Θα ήταν λάθος. Διότι το Wrangler είναι χτισμένο πάνω σε ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα βιομηχανικά σχήματα που έχουν υπάρξει. Με ρίζες από το μπαρουτοκαπνισμένο Willys, το οποίο μετεξελίχθηκε στο CJ, το συγκεκριμένο αποτελεί μόλις την 4η γενιά σε μια πορεία σχεδόν 70 ετών.

Η κωδική της ονομασία είναι JL και διαδέχεται την JK που είχε παρουσιαστεί το μακρινό, πλέον, 2007. Το δικό μας είναιη 5θυρη έκδοση Rubicon (θα δούμε πιο κάτω τι εστί αυτό) με τηhardtop οροφή, η οποία αφαιρείται εξ ολοκλήρου.Το νέο Wrangler με κάποιον θαυμαστό τρόπο σου δίνει αμέσως τα διαπιστευτήρια της οπτικής του ανανέωσης. Παρόλο που οι επτά κάθετες γρίλιες είναι -αλίμονο- εκεί. Παρόλο που το κιβωτιοειδές σχήμα του παραμένει ατόφιο, εντούτοις έχει μια φρεσκάδα που την εκπέμπει με σαφή υπονοούμενα. Όπου υπονοούμενα αντικαταστήστε με τους full LED εμπρός στρογγυλούς προβολείς και τα 3D πίσω φωτιστικά της Magnetti Marelli, τη μάσκα με τις επτά γρίλιες να παίρνει μια ελαφριά κλίση προς τα πίσω και να αποκτά μια πιο μοντέρνα εικόνα – με τις δύο ακριανές να τέμνονται ελαφρά με τους προβολείς, ως έναν σιωπηλό φόρο τιμής στο CJ και βέβαια τις μεγαλύτερες διαστάσεις.

Το αποτέλεσμα, ειδικά με αυτό το κόκκινο χρώμα και τους τεράστιους full mud τροχούς (245/75 R17), είναι ένα απολύτως ροκ όχημα, τόσο διαφορετικό από τα υπόλοιπα που κυκλοφορούν. Ένας μεταμοντέρνος αναχρονισμός, αν μου επιτρέπεται το οξύμωρο, που κάνει τα βλέμματα να κοιτούν με δέος. Αλλά αυτή τη φορά το Wrangler δεν ήθελε διόλου να αποτελεί έναν αναχρονισμό και στο εσωτερικό του. Το οποίο στη συγκεκριμένη έκδοση είναι τόσο φορτωμένο με εξοπλισμό που δεν έχει τίποτε να ζηλέψει από τον premium ανταγωνισμό.

Και πάλι όμως βγάζοντας αυτή την αίσθηση του οχήματος «ειδικού σκοπού». Υπάρχουν γυμνά σημεία που φαίνεται η λαμαρίνα, οι πόρτες είναι με ιμάντες για να αφαιρούνται ολόκληρες και -μαζί με την αφαίρεση της οροφής και το ρίξιμο προς τα εμπρός του παρμπρίζ- να συνθέτουν ένα γυμνό 4×4 για πιο άμεση επαφή με τη φύση και την περιπέτεια. Εντούτοις, όλη αυτή η «αμερικανική» αίσθηση περιπέτειας συμβαδίζει με μια σαφώς πιο ευρωπαϊκή αύρα απτής ποιότητας. Τα υλικά είναι εμφανώς καλύτερα, σε αφή και όψη, η συναρμογή τους δείχνει στιβαρή, ενώ υπάρχουν λεπτομέρειες, όπως το βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος φιλέτο που διατρέχει το ταμπλό,που αναδεικνύουν ακόμα περισσότερο τη διαφορετικότητα της κατασκευής.

Υπάρχει μια σωστή ισορροπία ανάμεσα στην πολυτέλεια των μαλακών πλαστικών και του δέρματος και στα υλικά που δείχνουν ότι είναι εκεί επειδή το Wranglerμπορεί να περάσει αρκετό καιρό ξεσκέπαστο, βρεγμένο και λασπωμένο, άρα οφείλει να είναι ανθεκτικό. Είναι τόσο ανθεκτικό, λοιπόν, που μπορεί να πλυθεί με άφθονο νερό και το εσωτερικό του. Υπάρχουν και αρκετές θήκες για μικροπράγματα, αλλά πλέον και υποδοχές για usb, φυσικά ποτηροθήκες(μια από τις πιο χρήσιμες συνεισφορές των Αμερικανών στην αυτοκίνηση), αλλά και λαβές στα ρολ μπαρ για να κρατιέσαι όταν το τερέν γίνει υπερβολικά ανώμαλο.

Αυτό όμως για το οποίο ένας ιδιοκτήτης του προηγούμενου Wrangler δεν θα πιστεύει στα μάτια του είναι ο έγχρωμος πίνακας οργάνων με οθόνη LED 7” (αποτελεί βασικό εξοπλισμό του Rubicon), που επιτρέπει στον οδηγό να διαμορφώσει 100 διαφορετικές επιλογές στην απεικόνιση των πληροφοριών και το σύστημαinfotainment 8,4” που υποστηρίζει συνδεσιμότητα με Apple Car Play και Android Auto. Πρόκειται για την τέταρτη γενιάUconnect, με ταχύτερους χρόνους εκκίνησης και υψηλότερη ανάλυση οθόνης. Η αλήθεια είναι ότι στην αρχή σου φαίνεται κάπως χαοτικό και παραφορτωμένο, στην πορεία, ωστόσο,διαπιστώνεις ότι έχει λογική διάταξη και φυσικά μπορεί να διαχειριστεί δεκάδες πληροφορίες που έχουν να κάνουν με το αυτοκίνητο και τη συνδεσιμότητά του. Το 5θυρο Wranglerέχει μήκος που αγγίζει τα 4,9 m και -εξαιτίας του σχήματος και των ανύπαρκτων προβόλων- ένα θηριώδες μεταξόνιο που ξεπερνά τα τρία μέτρα.

Επομένως οι χώροι για τους επιβάτες είναι περισσότερο από γενναιόδωροι. Ο χώρος αποσκευών πάλι, όχι και τόσο. Ας τον πούμε απλώς επαρκή. Η πίσω πόρτα φυσικά ανοίγει στο πλάι και εννοείται ότι πάνω της κρεμιέται μια ρεζέρβα κανονικού μεγέθους, τοποθετημένη, ωστόσο, 30 πόντους χαμηλότερα από την προηγούμενη. Εχει πλάκα την πρώτη φορά που προσπαθείς να μπεις στοWrangler. Μοιάζει με ανάληψη στους ουρανούς. Πιθανόν να χρειαστείς τραμπολίνο. Μόλις τα καταφέρεις, όμως, η θέα σε αποζημιώνει. Διότι αφενός κάθεσαι περίπου εξ αριστερών του Πατρός, αφετέρου οι κάθετες γυάλινες επιφάνειες γύρω γύρω και το επίσης τετραγωνισμένο καπό οριοθετούν με απόλυτη σαφήνεια το περίγραμμα του αυτοκινήτου.

Γιατί κάθεσαι τόσο ψηλά; Διότι, πρώτον, η απόσταση από το έδαφος είναι στους 25,5 πόντους και τα καθίσματα είναι βιδωμένα πάνω πάτωμα.Πράγμα απολύτως φυσιολογικό επειδή το Wrangler έχει φυσικάαμάξωμα τύπου σκάλας, ως οφείλει να έχει ένα γνήσιο 4×4, για μεγαλύτερη αντοχή, αλλά κυρίως για μεγαλύτερη ελευθερία άρθρωσης των τροχών. Η ανάρτηση είναι άκαμπτος άξονας εμπρός και πίσω με πέντε συνδέσμους και προσπαθεί αυτή τη φορά να συγκεράσει τις (μεγάλες) δυνατότητες εκτός δρόμου με μια πιο ασφαλή και σύγχρονη συμπεριφορά στην άσφαλτο.

Έγιναν επίσης προσπάθειες για να συγκρατηθεί το βάρος με χρήση αλουμινίου στις πόρτες, στους μεντεσέδες, στα φτερά και στο παρμπρίζ και μαγνησίου στην πίσω πόρτα. Δεν ξέρω αν δεν γινόταν όλη αυτή η εξοικονόμηση πόσο θα έφταναν τα 2.197 kg που ζυγίζει τώρα. Διότι, εκτός των άλλων, χρειάζεται να προστατευθούν τα σημαντικά μέρη του οχήματος κατά τη διάρκεια της offroad οδήγησης: για το ρεζερβουάρ καυσίμων,το σύστημα μετάδοσης και το κάρτερ, ενώ ειδικά για τη Rubiconέκδοση έχουν χρησιμοποιηθεί προστατευτικές ποδιές για τοtransfer case και ατσαλένιες μπάρες στα πλευρά του οχήματος.

Η πρώτη θετική έκπληξη έρχεται αρκετά σύντομα.Από τα πρώτα μέτρα δηλαδή. Οπότε και διαπιστώνεις ότι το νέο Wranglerείναι ένα σχεδόν κανονικό αυτοκίνητο.Ακόμα και με αυτό το«σχεδόν» στη μέση, η διαφορά σε σχέση με την προηγούμενη γενιά είναι χαώδης. Διότι έχεις στα χέρια σου έναν εξαιρετικό ντίζελ κινητήρα με μπόλικη ροπή και ελάχιστο θόρυβο, ένα 8άρι αυτόματο κιβώτιο με ήπια και σχετικά γρήγορα ανεβάσματα και το κυριότερο μια ανάρτηση με απολύτως διαχειρίσιμες αναπηδήσεις και ένα σύστημα διεύθυνσης με αποδεκτή κατευθυντικότητα.

Αν τα λάστιχα δεν ήταν εντελώς εκτός δρόμου αλλά ένα all terrain 60:40 για παράδειγμα, τα πράγματα θα ήταν ακόμα καλύτερα σε σχέση με τον θόρυβο κύλισης και το φρενάρισμα και δεν θα υπήρχε αυτό το ελαφρύ κοσκίνισμα που σε κάνει να καταφεύγεις σε μικρο διορθώσεις. Και πάλι όμως, με έκπληξη διαπιστώσαμε, ο φωτογράφος κι εγώ, ότι ταξιδεύαμε με 140 km/h χωρίς δράματα και χωρίς να υψώσου-με ιδιαίτερα τον τόνο της φωνής μας. Σε δρόμους με μέτριο στροφιλίκι το Wrangler επίσης δείχνει αρκετά πρόθυμο να ακολουθήσει την πορεία που του ορίζεις. Χρειάζεται φυσικά να βάλεις περισσότερο τιμόνι (3,2 στροφές απ’ άκρη σ’ άκρη είναι αυτές), αλλά οι κλίσεις δεν τρομάζουν και η πρόσφυση και πάλι ορίζεται από τα off road λάστιχα, αλλά είναι πολύ υψηλότερη από εκείνη που θυμόμουν στο προηγούμενο.

Ο κινητήρας δουλεύει πολιτισμένα σε όλο το φάσμα στροφών και δείχνει να αντιμετωπίζει με συγκατάβαση το μεγάλο βάρος. Τα φρένα όμως χρειάζονται «οικονομία» διαφορετικά διαπιστώνεις ότι κουράζονται εύκολα και αρχίζουν να μυρίζουν ανησυχητικά. Παραδόξως το Wrangler είναι σχετικά εύκολο και στην πόλη, λόγω της πολύ καλής περιφερειακής ορατότητας, της πλήρους αδιαφορίας του για οποιαδήποτε ανωμαλία και του -αναλογικά- υποφερτού κύκλου στροφής (12,3 m). Αλλά όλα τα παραπάνω είναι κάτι σαν τις μπάμιες που έπρεπε να φας μικρός για να σε αφήσουν μετά να βγεις έξω να παίξεις. Και η παιδική χαρά του Wrangler είναι περίπου όλη η υφήλιος. Είναι αδιανόητο το τι μπορεί να κάνει αυτό το αυτοκίνητο, ειδικά στη συγκεκριμένη έκδοση, εκτός δρόμου.

Για να πάρω μια συμπυκνωμένη γεύση πριν πάρω τα βουνά, απευθύνθηκα στον φίλο του περιοδικού Στέφανο Αττάρτ, που έχει το Attartoff road park, ένα πεδίο δοκιμών 4×4 με ότι εμπόδιο μπορεί να φανταστεί κανείς: νερόλακκους με ένα μέτρο νερό, παχιά λάσπη με λούκια που μοιάζουν με το φαράγγι της Σαμαριάς,διαδοχικά αναχώματα που μπορούν να ξεχαρβαλώσουν οποιαδήποτε ανάρτηση, πέτρες, κατωφέρεια 47 μοιρών που καταλήγει σε έναν τεράστιο λασπωμένο λάκκο και μια εξίσου λασπωμένη ανηφόρα, you name it. Δεν πίστευα στα μάτια μου και ο ίδιος ο Στέφανος έτριβε τα δικά του με τις δυνατότητες αυτού του εργαλείου. Δεν το σκέφτεσαι καν.

Ορμάς και ξεπερνάς τη δυσκολία πουμε άλλο SUV θα χρειαζόσουν τρακτέρ για να σε ξεκολλήσει. Έχω την τύχη να έχω κάνει χιλιάδες χωματο χιλιόμετρα όλα αυτά τα χρόνια και μόνο άλλη μία φορά έχω μείνει το ίδιο έκπληκτος: με το προηγούμενο Wrangler στο Rubicon Trail, όπως έγραφα στην αρχή. Μόνο που με αυτό μένεις και περίπου ατσαλάκωτος. Η ανάρτηση έχει μια ελευθερία άρθρωσης που σου θυμίζει μυρμήγκι, ο κινητήρας δουλεύει αγόγγυστα στις χαμηλές στροφές συνεπικουρούμενος και από τα κοντά τα οποία ενεργοποιούνται (όπως και η τετρακίνηση) από ξεχωριστό μοχλό, ο οποίος θέλει ζόρι για να κουμπώσει και ακόμα περισσότερο για να ξεκουμπώσει. Ας είναι ..

Τα όργανα στην κεντρική οθόνη σού δείχνουν πόσο στριμμένο είναι το τιμόνι και προς τα πού, πόσα διαφορικά είναι κλειδωμένα, πόση είναι η κλίση κατά τον οριζόντιο και τον κατακόρυφο άξονα, τα πάντα. Και κάπως έτσι το Wrangler σχεδόν διαπερνά τις δυσκολίες, σαν να παραμερίζεις με το χέρι ένα κρεμασμένο σεντόνι. Θα πρέπει να είσαι πραγματικά απρόσεκτος ή άπειρος ή να υπερκτιμήσεις δραματικά τις δυνάμεις τις δικές σου και του αυτοκινήτου για να αντιμετωπίσεις πρόβλημα. Εξίσου διασκεδαστικό αποδεικνύεται και σε πιο στρωτό χωματόδρομο.

Εκεί βάζεις την τετρακίνηση (ή το αφήνεις και πίσω κίνητο…), απενεργοποιείς το ESP, ακουμπάς πάνω στο θεόμακρο μεταξόνιο και μπορείς να ταξιδεύεις για ώρα με το πλάι. Πραγματική απόλαυση. Σε εκτός δρόμου συνθήκες, ειδικά αν το δουλέψεις για ώρα με δύσκολα εμπόδια, η κατανάλωση μπορεί να φτάσει αρκετά ψηλά. Εμείς είδαμε να σκαρφαλώνει μέχρι τα 15,6 lt/100 km. Αλλά σε πιο χαλαρή οδήγηση θα κάψει περί τα 10 με 11 lt/100 km. Και σημειώστε ότι το ίδιο το αυτοκίνητο σε ωθεί να οδηγήσεις χαλαρά. Δεν αγαπά τη δυναμική προσέγγιση, δεν είναι φτιαγμένο για κάτι τέτοιο.

Νιώθεις ότι μυρίζει σαν κυνηγόσκυλο τον πιο κοντινό χωματόδρομο για να ξεχυθεί και να σε πάρει στην πλάτη του για να σε φτάσει σε μέρη που ελάχιστα άλλα 4×4 (η G-Class ίσως, άντε και το Defender)μπορούν να σε πάνε. Απλώς είναι αυτό πλέον που υπομένει μέχρι να έρθει εκείνη η ώρα και όχι ο οδηγός του, όπως γινόταν πριν Διότι μέχρι τότε θα φροντίσει για ένα αρκετά υψηλού επιπέδου ευ ζην. Και εμφανισιακά εξακολουθεί να είναι ένας μοναχικός και αμίλητος καουμπόι, ένα αυτοκίνητο που δεν μοιάζει με κανένα άλλο και δεν πρόκειται να το μπερδέψεις με οτιδήποτε άλλο. Η τιμή της συγκεκριμένης έκδοσης είναι σχεδόν εξωφρενική στην Ελλάδα, κυρίως λόγω της επιβάρυνσής του με φόρους.

Το ίδιο αυτοκίνητο στην Ισπανία στοιχίζει περίπου 25.000 ευρώ λιγότερα. Αλλά όποιος μπορεί να το αγοράσει είμαι βέβαιος ότι δεν θα το μετανιώσει, αρκεί να το αξιοποιήσει όπως του αξίζει. Μην το χαραμίσετε μόνο σε άσκοπες νυχτερινές βόλτες ή σε μερικά μέτρα χώμα. Θα είναι κρίμα και γι’ αυτό και για τις εμπειρίες και τις συγκινήσεις που ποτέ δεν θα νιώσετε.

Key Tech:

Το Wrangler συνεχίζει να χρησιμοποιεί τη λύση των άκαμπτων αξόνων με πολλαπλούς συνδέσμους. Μπροστά υπάρχουν πέντε σύνδεσμοι, ένας εγκάρσιος και τέσσερις διαμήκεις,και πίσω δύο άνω, δύο κάτω και ένας για τον άξονα. Η τετρακίνηση για την έκδοση Rubiconείναι η πιο ενισχυμένη RockTrack με tranfer case και σύστημα Selec-Trac για συνεχή παρακολούθηση και διαχείριση της ροπής που μοιράζεται ανάμεσα στους εμπρός και τους πίσω τροχούς. Αναλυτικότερα, το σύστημα 4Χ4 Command-Trac έχει βοηθητικό κιβώτιο δύο σχέσεων με λόγο υπο πολλαπλασιασμού 4.0:1, άξονες Dana 44 νέας γενιάς βαρέως τύπου,ηλεκτρικό κλείδωμα εμπρός και πίσω άξονα, Tru Lok για να αντιμετωπίζει ακόμα και τις πιο απαιτητικές καταστάσεις κίνησης. Το σύστημα ξεκινά καθαρά πισω κίνητο. Μέσω του μοχλού δίπλα στον λεβιέ του κιβωτίου μπορείς να επιλέξεις τη θέση 4HAUTO, 4HPart-Time, όπου η τετρακίνηση κλειδώνει 50:50 και 4L, όπου εμπλέκεται η κοντή σχέση στο βοηθητικό κιβώτιο.

Για πρώτη φορά υπάρχει και η δυνατότητα επιλογής από τη θέση 2WD στην 4HAUTO με ταχύτητες μέχρι τα 72km/h. Μέσω ενός διακόπτη στο κάτω μέρος της κονσόλας μπορείς να επιλέξεις το κλείδωμα του πίσω μπλοκέ ή και των δύο μαζί (εμπρός και πίσω). Δίπλα ακριβώς υπάρχει άλλο ένα κουμπί που απεμπλέκει ηλεκτρικά την εμπρός αντιστρεπτική ράβδο για ακόμα μεγαλύτερη ελευθερία άρθρωσης. Η μέγιστη σχέση υπό πολλαπλασιασμού είναι 70.3:1. Οι γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής είναι 36, 20,8 και 31,4 μοίρες αντίστοιχα. Επίσης, το Wrangler μπορεί να περάσει υδάτινο κώλυμα βάθους μέχρι 76 πόντους.

TECH:

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 2.184 cc, i4, TURBODIESEL, ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ,
200 PS @ 3.500 RPM,45,9 kgm @ 2.000 RPM
ΚΙΒΩΤΙΟ: ΑΥΤΟΜΑΤΟ 8 ΣΧΕΣΕΩΝ
ΜΕΤΑΔΟΣΗ: ΣΤΟΥ Σ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΤΡΟΧΟΥΣ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ: ΑΚΑΜΠΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ (E ) / ΑΚ ΑΜΠ ΤΟΣ Α ΞΟΝΑ Σ (Π)
0-100 km/h: 10,3”
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 160 km/h
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ TEST: 11,3lt/100 km
CO2: 209 g/km
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (Μ/Π/Y): 4.882/1.894/1.901 mm
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 3.008 mm
ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 548 lt
ΒΑΡΟΣ: 2.197 kg
ΤΙΜΗ: ΑΠΟ 85.900 ΕΥΡΩ

Πηγή: Car

Δημοφιλή στο Protothema.gr