Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμάζουμε το Fiat Doblo Multijet II 1.6

Ελλάδα 3:07
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Δοκιμάζουμε το Fiat Doblo Multijet II 1.6

ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμάζουμε το Fiat Doblo Multijet II 1.6

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε και… φορτώνουμε όσο πάει το νέο Fiat Doblo, δοκιμάζοντας τις ικανότητες αλλά και της αντοχές του ιταλικού μοντέλου.

Advertisement
Advertisement

ΔΟΚΙΜΗ: ΠΑΝΟΣ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗΣ (facebook.com/SeitanAuto)

H Fiat λάνσαρε το τέταρτης γενιάς Doblo τονίζοντας τον «Ενεργό Οικογενειακό Χώρο» που διαθέτει και πως είναι σχεδιασμένο να ικανοποιεί τις ανάγκες οικογενειών που έχουν απαιτήσεις και δεν θέλουν περιορισμούς σε χώρους. Μία θεωρία καλή που θελήσαμε να δοκιμάσουμε στην πράξη σε μία απαιτητική περίοδο: εν μέσω καλοκαιριού και μετακομίσεως. Σχεδόν ενάμιση εκατομμύριο αγοραστές έχουν αγοράσει το συγκεκριμένο μοντέλο τα 15 χρόνια που είναι στα αγορά αλλά κρίνοντας απ’ όσα τελικά προσφέρει στη νέα του έκδοση, ο αριθμός αυτός θα αυξηθεί σημαντικά και θα τονίσουμε τους κύριους λόγους γιατί θα συμβεί αυτό.

Fiat-Doblo-e640

Advertisement
Advertisement

Προσφέρεται με 5 επιλογές κινητήρων, βενζίνης, πετρελαίου και φυσικού αερίου με ισχύ που κυμαίνεται από 90 έως 120 ίππους. Εμείς είχαμε στη διάθεσή μας τον 1600άρη Multijet II των 120 αλόγων, που ταιριάζει γάντι σε ένα όχημα τέτοιου όγκου και… φόρτου, για να το κινεί σβέλτα στις καθημερινές μετακινήσεις, να ορμάει από χαμηλό εύρος στροφών, να μην ιδρώνει όταν η ζυγαριά είναι στα κόκκινα και η βασική του λειτουργία να μη διαφέρει εκείνης των απλών επιβατικών μοντέλων της ιταλικής μάρκας.

Στην τεχνολογική φαρέτρα, ξεχωρίζει η τοποθέτηση συστήματος πολυμέσων Uconnect με έγχρωμη οθόνη αφής 5’’

Στην τεχνολογική φαρέτρα, ξεχωρίζει η τοποθέτηση συστήματος πολυμέσων Uconnect με έγχρωμη οθόνη αφής 5’’

Βέβαια μόνο απλό δεν είναι αυτό για το τεράστιο Doblo, που έχει επανασχεδιαστεί πλήρως εξωτερικά αλλά και εσωτερικά. Λόγω ύψους και φουσκωμένων διαστάσεων, τα υποχρεωτικά… περιορισμένα κάλλη έχουν «μακιγιαριστεί» με τη μέγιστη δυνατή ιταλική φινέτσα ενώ στο εσωτερικό ο ιδιοκτήτης παίζει μπάλα κατά βούληση.

Fiat-Doblo-h640

Advertisement

Είναι διαθέσιμο μέχρι με 7 καθίσματα, με χώρο αποσκευών στα 790 λίτρα που με πεσμένα τα καθίσματα εκτοξεύεται στα 3200 και είναι ο κορυφαίος της κατηγορίας του, με πολλούς αποθηκευτικούς χώρους, «εταζέρα» με δυνατότητα τοποθέτησης σε διαφορετικά επίπεδα αλλά και ένα διαιρούμενο πίσω κάθισμα για… ειδικές αποστολές. Συνολικά προσφέρονται 30 διαμορφώσεις των καθισμάτων! Βάλαμε κόσμο, φορτώσαμε κούτες, χωρέσαμε μέχρι και… ογκώδεις γλάστρες με ανεπτυγμένα φυτά! Αρωγοί στη φόρτωση είναι το ύψος του Doblo (1895mm), οι συρόμενες πλαϊνές πίσω πόρτες αλλά και η ανοιγόμενη προς τα πάνω πίσω θύρα. Ακόμα κι αν αυτή φτάνει τόσο ψηλά που δεν προσφέρεται για… χρήστες του δικού μας περιορισμένου ύψους!

Fiat-Doblo-b640tall

Advertisement

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρες
(cc): 1598cc
Ισχύς (PS/rpm): 120/4000
Ροπή (kgm/rpm): 32.6/1750
Μετάδοση: Στον εμπρός άξονα
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα (km/h): 181
Επιτάχυνση 0-100: 11.1sec
Μεικτή κατανάλωση (l/100km): 5.2
Εκπομπές CO2 (gr/km): 138
Βάρος: 1430
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4406/1832/1895
Χώρος αποσκευών: 790
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ): 151.8
Τιμή: από 16.990€ (με όφελος απόσυρσης)
Τιμή μοντέλου δοκιμής: 20.220€ (με όφελος απόσυρσης)

Η πρακτικότητα δεν έχει φέρει εκπτώσεις σε τομείς όπως η ασφάλεια όπου η ανάρτηση Bi-link προσφέρει αξιοσημείωτο κράτημα, ενώ στον στάνταρ εξοπλισμό είναι οι εμπρός αερόσακοι, το ESP και το σύστημα Hill Holder

Η πρακτικότητα δεν έχει φέρει εκπτώσεις σε τομείς όπως η ασφάλεια όπου η ανάρτηση Bi-link προσφέρει αξιοσημείωτο κράτημα, ενώ στον στάνταρ εξοπλισμό είναι οι εμπρός αερόσακοι, το ESP και το σύστημα Hill Holder