Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμάζουμε το πολυτελές Mondeo Vignale

Ελλάδα 1:15
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Δοκιμάζουμε το πολυτελές Mondeo Vignale

ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμάζουμε το πολυτελές Mondeo Vignale

ΔΟΚΙΜΕΣ

Απολαύσαμε άνεση υψηλού επιπέδου ταξιδεύοντας με το δίλιτρο, τετρακίνητο και πετρελαιοκίνητο Ford Vignale Mondeo. Η καροσερία Alfredo Vignale ιδρύθηκε στο Τορίνο το 1948. Εφτιαχνε πολυτελή αμαξώματα και εσωτερικά για τις Alfa Romeo, Lancia, Maserati και Ferrari. Η Ford πήρε το Vignale από την De Tomaso το 1973 και σήμερα λανσάρει μια πολυτελή εκδοχή των μοντέλων της.

Advertisement
Advertisement

ΔΟΚΙΜΗ: ΤΑΚΗΣ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗΣ

«Γιατί να δώσω 8 χιλιάρικα παραπάνω για το ίδιο αυτοκίνητο;» είναι το ερώτημα με το οποίο ήρθαμε αντιμέτωποι από κάτοχο Mercedes E προηγούμενης γενιάς που θέλει νέο αυτοκίνητο, δυσκολεύεται με τα 56 χιλιάρικα της νέας Ε-Class και καλοβλέπει το Mondeo. «Πρόκειται για άλλο αυτοκίνητο, είναι Vignale»! Εξωτερικά διαφοροποιείται από ειδικούς προβολείς ομίχλης, λεπτομέρειες χρωμίου και 19αρες ζάντες (235/40/19) αποκλειστικής σχεδίασης. Εσωτερικά το πρώτο που τραβά την προσοχή είναι τα καθίσματα. Είναι διάστικτα με δυνατότητα μασάζ και διαμόρφωσης στήριξης (με 11 μαξιλάρια που ελέγχονται από την κεντρική οθόνη αφής), ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα, κλιματιζόμενα (ψύξη/θέρμανση). Με όλα αυτά ο μασέρ σας θα ψάχνει δουλειά! Το θερμαινόμενο τιμόνι θα το εκτιμήσουν περισσότερο στη Φλώρινα, όμως το εξαιρετικής ποιότητας δέρμα που καλύπτει, εκτός από το τιμόνι, τα καθίσματα, την κεντρική κονσόλα και ένα τμήμα των θυρών το εκτιμούν όλοι.

Advertisement
Advertisement

Τα διπλά ηχοαπορροφητικά κρύσταλλα οδηγού/συνοδηγού μειώνουν τους εξωτερικούς θορύβους που φτάνουν στα αυτιά των επιβατών. Σε συνδυασμό με το ενεργό σύστημα ακύρωσης θορύβων, που καταγράφει τις μόνιμες πηγές και παράγει θόρυβο αντίθετης συχνότητας εξουδετερώνοντας τους αρχικούς, οι επιβαίνοντες απολαμβάνουν κορυφαίο επίπεδο ηχομόνωσης. Το Vignale ξεχωρίζει και σε επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας. Οι προβολείς Ford Dynamic Led κατευθύνουν τη δέσμη φωτός ανάλογα με τη στροφή που ακολουθεί. Εναλλάσσουν αυτόματα τις σκάλες φώτων και προσαρμόζουν τη δέσμη στις συνθήκες κίνησης για να μην τυφλώνετε τους απέναντι. Το Adaptive Cruise Control σε συνεργασία με την προειδοποίηση επικείμενης σύγκρουσης με αυτοκίνητο ή πεζό επαγρυπνά όπως και η βοήθεια διατήρησης λωρίδας. Τέλος, σε περίπτωση σύγκρουσης υπάρχουν και αερόσακοι ενσωματωμένοι στις πίσω ζώνες ασφαλείας. Τέλος, για κάποιους έχει ιδιαίτερη σημασία η παραλαβή για service από το γραφείο ή το σπίτι και τα αξεσουάρ Vignale.

Στον δρόμο δεν χωρούν πολυτέλειες!

Τo Mondeo δοκιμής μας φορούσε τον δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα απόδοσης 180 PS σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων Power Shift. Επιπλέον διέθετε το σύστημα τετρακίνησης iAWD με πολύδισκο συμπλέκτη που μεταφέρει μέρος της ροπής πίσω όταν χρειάζεται. To Mondeo έχει φτιαχτεί για να ταξιδεύει άνετα και με υψηλή μέση ωριαία ταχύτητα. Με σβέλτο ρυθμό, η κατανάλωση ξεπερνά τα 9 lt/100 km, ενώ σε δρόμο με συνεχείς στροφές θα θέλαμε καλύτερη αίσθηση από το τιμόνι. Το μακρύ μεταξόνιο και η τετρακίνηση επιτρέπουν υψηλή ταχύτητα διέλευσης από τις γρήγορες καμπές, ενώ σε κλειστές στροφές μπορείς να πατήσεις βαθιά το γκάζι πιο νωρίς χωρίς να ανησυχείς για υποστροφή. Οι αλλαγές γίνονται αβίαστα σε ρυθμό Vignale, ενώ για πιο γρήγορα υπάρχουν paddles πίσω από το τιμόνι. Εν κατακλείδι, δεν είναι Mercedes E-Class ή BMW Σειρά 5, αλλά αξίζει τα επιπλέον χρήματα όντας εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο από το απλό Mondeo.

Advertisement

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Advertisement

Κινητήρας: 1997 cc
Ισχύς: 180 PS/5.100 rpm
Ροπή: 40.8 kgm/2.000-4.600 rpm
Μετάδοση: Στους τέσσερις τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 220 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 8,6 sec
Μικτή κατανάλωση: 9,3 lt/100 km (δοκιμής)
Εκπομπές CO2 : 138 gr/km
Βάρος: 1612 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.871/1.852/1.482 mm
Χώρος αποσκευών: 525 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 165 ευρώ
Τιμή: 44.205 ευρώ