Live Κίνηση
Περισσότερα
Nissan Micra

Δοκιμάζουμε: Νissan Micra 0,9 90HP

Ελλάδα 15:22
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Δοκιμάζουμε: Νissan Micra 0,9 90HP

Nissan Micra

Δοκιμάζουμε: Νissan Micra 0,9 90HP

Nissan Micra

Η 5η γενιά του Nissan Micra τραβά τους προβολείς δημοσιότητας με την προχωρημένη σχεδίασή της, τις πολλές τεχνολογίες ασφάλειας & συνδεσιμότητας που διαθέτει, αλλά και την ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά. Δοκιμάζουμε την βενζινοκίνητη έκδοση τον 0,9 τούρμπο των 90 ίππων.

Advertisement
Advertisement

Kώστας Φούζας (kf@newsauto.gr)

Το νέο Nissan Micra δεν έχει καμία σχέση με το Micra που αντικαθιστά. H νέα γενιά του ιαπωνικού μοντέλου «τραβάει» μια διαχωριστική γραμμή σε σχέση με το παρελθόν και κοιτάζει κατάματα, πλέον, την κορυφή στην κατηγορία των μικρών μοντέλων.
Σε αυτή τη μάχη των πωλήσεων, η Nissan έχει φροντίσει να προικίσει το νέο της τέκνο με όλα τα εφόδια. Μεταξύ αυτών και η στοχευμένη γκάμα κινητήρων που περιλαμβάνει για πρώτη φορά τούρμπο μοτέρ στην ιστορία του μοντέλου. Ο συγκεκριμένος βενζινοκινητήρας 0,9 TCe προέρχεται από τη Renault. Σημειώστε, επίσης, πως η κατασκευή της 5ης γενιάς του Micra γίνεται στο εργοστάσιο της Renault στο Φλιν της Γαλλίας.

Advertisement
Advertisement

Με σχεδίαση που εντυπωσιάζει
Η σχεδίαση του νέου Micra είναι πιο ενδιαφέρουσα από ποτέ με στοιχεία από το πρωτότυπο Nissan Sway του 2015, που χαρίζουν στο νέο Micra ένα άκρως ελκυστικό αμάξωμα με πολλές νευρώσεις, φώτα σε σχήμα boomerang, οροφή που δείχνει να αιωρείται στο πίσω τμήμα, αλλά και κρυμμένες στην κολώνα της οροφής πίσω χειρολαβές.

Εσωτερικό: Eνδιαφέρον αισθητικά και με καλούς χώρους
Στο εσωτερικό, η αναβάθμιση και εδώ είναι έντονη αφού συναντούμε μια επίσης πολύ μοντέρνα σχεδίαση, με οθόνη αφής 7 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, σπορ τιμόνι με επίπεδο κάτω τμήμα, αλλά και χαμηλότερα τοποθετημένη θέση οδήγησης. Η ευχάριστη εικόνα συμπληρώνεται από τη διχρωμία του ταμπλό. Συνολικά, θα μπορούσαμε να πούμε ότι το εσωτερικό του Micra είναι από τα πιο ενδιαφέροντα στην κατηγορία. Θετικά σχόλια αποσπά και ο τομέας της ποιότητας, όπου το φινίρισμα και η συναρμογή βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα.

Στην έκδοση της δοκιμής μας, ο high tech χαρακτήρας του αυτοκινήτου ενισχυόταν και από το προαιρετικό ηχοσύστημα της Bose που φέρει ηχεία ακόμη και στα προσκέφαλα (Tech Pack). H τιμή εκκίνησης για την έκδοση με τον 0,9 τούρμπο τοποθετείται στα 13.490 ευρώ (με προωθητική ενέργεια 600 ευρώ της ελληνικής αντιπροσωπείας) και περιλαμβάνει ένα αρκετά καλό επίπεδο εξοπλισμού. Τέλος, στον τομέα των χώρων το Micra κινείται στον μέσο όρο της κατηγορίας και έτσι δε θα προβληματίσει τους πίσω επιβάτες (χώρος αποσκευών στα 300 λίτρα).

Advertisement

Οδική συμπεριφορά: Σταθερό στο δρόμο-Ικανοποιεί ο 0,9 τούρμπο
Το νέο Micra είναι συνολικά ισορροπημένο στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς. Στις αστικές μετακινήσεις προσφέρει πολύ καλά επίπεδα άνεσης και παράλληλα στον αυτοκινητόδρομο είναι σταθερό ακόμη και στις υψηλές ταχύτητες. Ο 3κύλινδρος τούρμπο βενζινοκινητήρας των 898 κυβικών εκατοστών δεν θα προβληματίσει με την απόδοσή του, με τη μέση κατανάλωση να μην ξεπερνά τα 6 λίτρα/100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες. Ωστόσο, σε συνδυασμό με το αραιό σε κλιμάκωση χειροκίνητο κιβώτιο των 5 σχέσεων, η δύναμη του κινητήρα αρχίζει να φαίνεται πάνω από τις 2-2.500 σ.α.λ., γεγονός που απαιτεί αρκετά κατεβάσματα ταχύτητας κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 898 cc
Ισχύς: 90 PS/5.500 rpm
Ροπή: 15,1 kgm/2.250 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 5 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 175 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 12,1 sec
Μεικτή κατανάλωση (/100 km): 6,1 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 99 gr/km
Βάρος :1.082 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 3.999/1.743/1.935 (με καθρέπτες) mm
Χώρος αποσκευών: 300 lt
Τιμή: Από 13.490 ευρώ

Advertisement

Nissan-Micra-2017-1600-61