Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμάζουμε: Mercedes C180 Cabriolet

Ελλάδα 14:35
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Δοκιμάζουμε: Mercedes C180 Cabriolet

ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμάζουμε: Mercedes C180 Cabriolet

ΔΟΚΙΜΕΣ

Μια… Ιταλίδα από τη Γερμανία. Η πανέμορφη ανοικτή C-Class γοητεύει σταθμευμένη, αλλά και εν κινήσει…

Advertisement
Advertisement


του Τάκη Πουρναράκη

Ο σχεδιαστής της Mercedes C-Class Cabriolet είναι είτε Ιταλός είτε έχει ιταλικές ρίζες είτε ιταλική ανατροφή. Δεν εξηγείται αλλιώς πώς έστω και σε συνεργασία με την ομάδα σχεδίασης (η σχεδίαση ενός νέου μοντέλου είναι ομαδική δουλειά) προέκυψε ένα τόσο γοητευτικό αυτοκίνητο με χαρακτήρα και γραμμή μοναδική. Σε καμία περίπτωση δεν υπονοούμε πως τα σχέδια των σύγχρονων Mercedes υστερούν, τουναντίον, τα τελευταία χρόνια η γερμανική εταιρεία είναι στα καλύτερά της και σε ό,τι αφορά την εμφάνιση. Ωστόσο, η C-Class Cabriolet ξεφεύγει από το απλώς «ωραίο αυτοκίνητο» και αγγίζει το αναπάντεχο. Απ’ όπου και να την κοιτάξεις σε μαγνητίζει – είτε κλειστή, είτε ανοιχτή. Σπάνια αυτοκίνητο με υφασμάτινη οροφή δείχνει αρμονικό, κλειστό.

Στην εμπρός μάσκα ξεχωρίζει το «συναισθηματικό» δίχτυ της Mercedes, στο πλάι η ροή του κουπέ σχήματος είναι σαγηνευτική, ενώ πίσω ο διαχύτης με τις διπλές εξατμίσεις κάτω από τον προφυλακτήρα δίνει μια νότα δυναμισμού. Κάθεσαι στη θέση του οδηγού επιλέγεις την όπισθεν και κοιτώντας στον κεντρικό καθρέφτη βλέπεις τις κουκίδες προειδοποίησης απόστασης να ανάβουν ανάμεσα στα πίσω προσκέφαλα. Οι πίσω θέσεις μπορούν να φιλοξενήσουν δύο ενήλικες χωρίς συμβιβασμούς.

Advertisement
Advertisement

Το αυτοκίνητο δοκιμής μας φορούσε τον υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,6 lt, 156 PS, γνωστό από τις A-Class, C-Class. Συνδυάζονταν δε με το νέο κιβώτιο 9G Tronic που έχει 9 σχέσεις και εντυπωσιάζει με την ομαλότητα αλλαγών. Ακόμη και αν δεν αφήνεις καθόλου γκάζι η αλλαγή γίνεται χωρίς κανένα σκορτσάρισμα. Αν έχεις επιλέξει τη χαρτογράφηση Comfort και αφήσεις το κιβώτιο να αλλάζει μόνο του, ανεβάζει μέχρι και 9η στα 85km/h χωρίς να το αντιληφθείς. Το αυτοκίνητο δοκιμής μας είχε 5 χαρτογραφήσεις: Eco, Comfort, Sport, Sport+ και Individual. Παρότι πρόκειται για αυτοκίνητο βόλτας στη ρύθμιση Sport +, το πίσω μέρος θα γλιστρήσει λίγο, χωρίς να σε αγχώσει.

Advertisement

Η C-Class Cabriolet μπορεί να οδηγηθεί γρήγορα αν το θες και προς μεγάλη μας έκπληξη τα καταφέρνει περίφημα υπό πίεση, όντας άκαμπτη και ουδέτερη. Δεν έχει φτιαχτεί όμως για να γράψει ιστορία στις στροφές αλλά για να προκαλεί έντονα συναισθήματα σε όσους επιβαίνουν αλλά και σε όσους τη βλέπουν.Σε μια παραθαλάσσια χώρα σαν την Ελλάδα με καλό καιρό πάνω από 250 μέρες ετησίως, η C-Class Cabriolet βρίσκεται κυριολεκτικά στο στοιχείο της. Μάλιστα για όσους κρυώνουν υπάρχει ειδικός ανεμοθραύστης που σηκώνεται ηλεκτρικά στα πίσω προσκέφαλα (AIRCAP), αλλά και ειδικός αγωγός ζεστού αέρα στα εμπρός προσκέφαλα (AIRSCARF) για να σου ζεσταίνει τον αυχένα.

Advertisement

Στο ταξίδι και μέχρι τα 120km/h με ανοιχτή οροφή και παράθυρα κλειστά, ο αέρας δεν ενοχλεί καθόλου. Μπορείς άνετα να μιλήσεις και στον συνεπιβάτη και με ανοιχτή ακρόαση στο κινητό. Με την οροφή κλειστή και σε ταχύτητες αρκετά πάνω από τα νόμιμα όρια, η C-Class Cabriolet έχει λίγο αεροδυναμικό θόρυβο αποδεκτό για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Η οροφή ανοίγει σε 20 sec και εν κινήσει με ταχύτητα έως 50km/h. Ενα πραγματικά 4θέσιο cabrio που κολακεύει οδηγό και επιβαίνοντες.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.595 cc
Ισχύς: 156 PS /5300 rpm
Ροπή: 25,5 kgm /1.200-4.000 rpm
Μετάδοση: Στους πίσω τροχούς
Κιβώτιο: Ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη 9 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 210 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 8,9 sec
Μεικτή κατανάλωση: 9,4lt /100 km (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 135 g/km
Βάρος: 1.600 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.686/1.810/1.409 mm
Χώρος αποσκευών: 285 – 360lt
Τέλη κυκλοφορίας: 162 ευρώ
Τιμή: 48.860 ευρώ