Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε το ανανεωμένο Spark

Ελλάδα 14:29
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οδηγούμε το ανανεωμένο Spark

ΔΟΚΙΜΕΣ

Οδηγούμε το ανανεωμένο Spark

ΔΟΚΙΜΕΣ

O «σπίθας» δέχθηκε μικρές επεμβάσεις από τη Chevrolet με στόχο τη βελτίωση και την ανανέωση… στα σημεία. ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)

Advertisement
Advertisement

Άλλωστε το Spark αποτελούσε ήδη ένα καθαρόαιμο παιδί πόλης, με μοντέρνο σχεδιασμό που απευθυνόταν κυρίως σε νεανικό κοινό. Διατηρεί λοιπόν τον ίδιο χαρακτήρα, την ίδια μοντέρνα μορφή και δέχθηκε μόνο κάποιες πινελιές που δικαιολογούν τον τίτλο του Face Lift.

Τι διαφορετικό έχει λοιπόν το αναβαθμισμένο Spark που εδώ και δύο μήνες κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους; Έχει νέο εμπρός προφυλακτήρα, με τη μάσκα πιο κάθετη και με επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα. Αυτά εμπρός. Πίσω, η μοναδική διαφορά έχει να κάνει με το φως των φρένων που πλέον βρίσκεται στην αεροτομή. Το εξωτερικό πακέτο αναβάθμισης συμπληρώνεται από νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου, 14 ή 15 ιντσών. Στον εσωτερικό κόσμο, εκτός από τη χρήση νέων υλικών, η ουσιαστική διαφορά έχει να κάνει με τη νέα μορφή της κεντρικής κονσόλας που έχει «γεννήσει» περισσότερους αποθηκευτικούς χώρους.

Advertisement
Advertisement

Τα παραπάνω, κάνουν το Spark κατά τι, πιο φρέσκο και πιο πρακτικό, άλλωστε ήδη το μήκους 3.595 μέτρων σούπερ μίνι, παρότι παιδί-πόλης, ήταν γενναιόδωρο ως προς τους χώρους για τους επιβάτες. Η τελευταία ουσιαστικά αλλαγή και κατά τη γνώμη μας η σημαντικότερη, αφορά στο πορτ παγκάζ! Επιτέλους δεν χρειάζεται πια κλειδί για να ανοίξει αλλά αρκεί το πάτημα μίας λαβής για να αποκτήσεις πρόσβαση στα 170lt αποθηκευτικού χώρου. Λεπτομέρεια; Μπορεί αλλά σε ένα αυτοκίνητο με αποστολή να διευκολύνει τη καθημερινότητά σου, είναι σημαντική.

Σύμφωνα με τη Chevrolet, το νέο Spark έχει και βελτιώσεις και στα κινητήρια σύνολα. Όχι σε επιδόσεις ή ισχύ, το 1000άκι που οδηγήσει εξακολουθεί να βγάζει 68 τίμια άλογα. Υπάρχει όμως μία μικρή μείωση στην κατανάλωση αλλά και τις εκπομπές ρύπων.

Στο δρόμο, η αίσθηση του μηχανικού κιβωτίου 5 σχέσεων και η αποδοτικότητα των φρένων (εμπρός δίσκοι-πίσω ταμπούρα) τοποθετούνται κοντά στον μέσο όρο της κατηγορίας, ενώ εύλογα το Spark παραμένει προσανατολισμένο σε απαιτήσεις… αστικού τοπίου. Με ανάρτηση (γόνατα McPherson εμπρός, ημιάκαμπτος άξονας πίσω) που στόχος της είναι να καλοπερνάς παρά τους κακούς δρόμους της πόλης και σπιρτόζες αντιδράσεις στα σταμάτα/ξεκίνα. Απευθύνεται άλλωστε σε κάποιον που θέλει το αυτοκίνητο του για συγκεκριμένη αποστολή, όχι για σπορτίφ οδήγηση σε φιδίσιους δρόμους και ταξίδια με το πόδι κολλημένο στο γκάζι.

Advertisement

Σε αυτό τον επίδοξο αγοραστή, η Chevrolet κάνει γενικά πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση αφού με τιμή που ξεκινά κάτω από τα 7.000 ευρώ (έκδοση 1.0 LS Minus με όφελος απόσυρσης) προσφέρει πλούσιο βασικό εξοπλισμό! Μετρήστε: υδραυλικό τιμόνι, ABS, 6 αερόσακους (οδηγού, συνοδηγού, πλευρικούς και κεφαλής), πίσω αεροτομή, αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα και ράδιο-cd με MP3 και USB. Ανεβάζοντας έκδοση και τιμή, φτάνεις στην LT των 9.920 ευρώ που δοκιμάσαμε, και εξοπλίζεται με ζάντες αλουμινίου, χειριστήρια του ηχοσυστήματος στο τιμόνι, ηλεκτρικές ευκολίες κ.α.

Advertisement

Γενικά, το ανανεωμένο Spark παραμένει μία άκρως ενδιαφέρουσα πρόταση για όποιον αναζητά ένα ευχάριστο και μοντέρνο μικρό αυτοκίνητο πόλης, σε πολύ προσιτή τιμή.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ SPARK 1.0 LT

Κινητήρας: 995cc
Ισχύς: 68 PS στις 6.400 rpm
Ροπή: 9,4 kgm στις 4.800 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 5 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 154 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 15,2 sec
Μεικτή κατανάλωση: 5,0 lt/100 km
Εκπομπές CO2: 118 gr/km
Βάρος: 861 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 3.595/1.597/1.522 mm
Χώρος αποσκευών: 170 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 106,2 ευρώ
Τιμή: Από 6.990* ευρώ (βασική έκδοση LS-), τιμή μοντέλου δοκιμής 9.920* ευρώ

Advertisement

* με όφελος απόσυρσης

 
Η δοκιμή έγινε με καύσιμα της Jet Oil