Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμάζουμε το νέο Peugeot 4008

Ελλάδα 8:22
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Δοκιμάζουμε το νέο Peugeot 4008

ΔΟΚΙΜΕΣ

Δοκιμάζουμε το νέο Peugeot 4008

ΔΟΚΙΜΕΣ

Ο πρόγονός του, το 4007, δεν πήρε το μερίδιο που άξιζε, κυρίως λόγω τιμολογιακής πολιτικής των Γάλλων… Το 4008 όμως παρουσιάζεται σαν μία από τις πληρέστερες προτάσεις της κατηγορίας του!

Αποστολή στη Λισαβόνα: Γιάννης Ζαφειρόπουλος
Advertisement
Advertisement

Όπως ενδεχομένως να γνωρίζετε, το Peugeot 4008 βασίζεται στο ανανεωμένο Mitsubishi ASX (ουσιαστικά οι Γάλλοι παίρνουν έτοιμο το αυτοκίνητο κι αλλάζουν τον σχεδιασμό, τον εσωτερικό διάκοσμο κ.ά.). Τόσο το ASX όσο και το 4008 είναι από τα καλύτερα crossover μοντέλα που υπάρχουν στην αγορά. Επιπρόσθετα όμως το γαλλικό αυτοκίνητο έχει και πιο όμορφο σχεδιασμό (πιο… ευρωπαϊκό!) και πιο έντονη αντιληπτή ποιότητα από το ιαπωνικό αδελφάκι του (η αντιληπτή ποιότητα δεν σχετίζεται απαραίτητα με την αντοχή στον χρόνο). Συνεπώς, το 4008 έχει ένα μικρό προβάδισμα στον μεταξύ τους φιλικό αγώνα. Αν είναι έτσι όμως, γιατί το 4007 δεν κατάφερε να διακριθεί;
Η απάντηση έρχεται από μια ματιά στους παλιούς τιμοκαταλόγους, οι οποίοι δείχνουν πως το 4008 ήταν αδικαιολόγητα ακριβότερο από το ASX. Γι’ αυτό δεν ευθύνεται η ελληνική αντιπροσωπεία της Peugeot, αλλά οι Γάλλοι που υπεροπτικά θεώρησαν ότι το δικό τους σήμα είναι πιο δυνατό απ’ αυτό της Mitsubishi (και στην κατηγορία των τετρακίνητων)! Εάν οι Γάλλοι ρίξουν λίγο τις… απαιτήσεις τους, θα έχουμε τη χαρά να δούμε το 4008 στην Ελλάδα. Διαφορετικά, θα έχει την τύχη του προγόνου του…

[nggallery id=113]


Ο τομέας στον οποίο διαφοροποιείται ουσιαστικά το νέο μοντέλο από το ASX είναι ο σχεδιασμός. Αν κι αυτά τα πράγματα είναι εν πολλοίς υποκειμενικά, δε νομίζουμε να βρεθεί άνθρωπος που να διαφωνήσει μαζί μας ότι το 4008 είναι πολύ πιο όμορφο από το ASX. Με τη μεγάλη εισαγωγή αέρα εμπρός, τις επενδύσεις από χρώμιο, τα μοντέρνα πίσω φωτιστικά σώματα κ.ά. το γαλλικό μοντέλο είναι από το ομορφότερα στην κατηγορία του! Σ’ αυτό συμβάλει βέβαια και το γεγονός ότι έχει σχετικά μικρές διαστάσεις…
Στο εσωτερικό, το 4008 προσφέρει πιο μοντέρνα και ποιοτική εικόνα (το σχόλιο αφορά την αίσθηση ποιότητας. Η αντοχή στον χρόνο θα αποδειχθεί εν καιρώ). Είναι πιο καλά σχεδιασμένο, έχει περισσότερα μαλακά υλικά και χρωμιομένες επιφάνειες. Επίσης, στο επάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας υπάρχει μια μεγάλη οθόνη με ενδείξεις για τα σύγχρονα συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας της Peugeot.
Οι εκδόσεις με γυάλινη πανοραμική οροφή έχουν και τα γνώριμα από το ASX φωτάκια LED στην οροφή, τα οποία είναι αλήθεια ότι δε θα μας έλλειπαν εάν δεν βρίσκονταν εκεί…
Κάτω από το καπό του 4008 θα τοποθετούνται τέσσερις κινητήρες: δύο βενζίνης (1,6 lt με 116 PS και 2,0 lt με 150 PS) και δύο πετρελαίου (1,6 lt με 115 PS και 1,8 lt με 150 PS). Το τελευταίο σύνολο είναι το γνωστό που λατρεύουμε από το ASX. Πρόκειται για έναν από τους καλύτερους κινητήρες στον κόσμο στα 1800 κυβικά!
Ένα σημείο στο οποίο οι Γάλλοι ενδεχομένως να προσπαθήσουν να διαφοροποιηθούν είναι ο εξοπλισμός. Στη λίστα του 4008 υπάρχουν αρκετά σύγχρονα στοιχεία, όπως το σύστημα πλοήγησης, η κάμερα οπισθοπορείας κ.ά., τα οποία δεν έχουμε δει έως σήμερα στο ASX (βέβαια, δεν έχει έρθει ακόμη το ανανεωμένο μοντέλο).

Advertisement
Advertisement

 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1590 cc, 1998 cc, 1560 cc, 1798 cc
Ισχύς: 115 PS/6000 rpm, 150 PS/6000 rpm, 115 PS/3600 rpm, 150 PS/4000 rpm
Ροπή:    15,7 kgm/4000 rpm, 20,1 kgm/4200 rpm, 28,5 kgm/1750-2500 rpm, 30,6 kgm/2000-3000 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς ή 4×4
Κιβώτιο: Μηχανικό 5 ή 6 σχ. ή CVT 6 σχ.
Τελική ταχύτητα: 182 km/h, 200 km/h, 182 km/h, 200 km/h
Επιτάχυνση 0-100km: 11,3 sec, 9,3 sec, 10,8 sec, 10,8 sec
Μικτή κατανάλωση (/100km): 6,0 lt, 7,7 lt, 4,6 lt, 5,4 lt
Εκπομπές CO2: 139 g/km, 181 g/km, 119 g/km, 142 g/km
Βάρος: 1305 kg, 1365 kg, 1315 kg, 1430 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.340/1.768/1.625 mm
Χώρος αποσκευών:  416 lt