Live Κίνηση
Περισσότερα
SUZUKI 2021

Suzuki Vitara: Σύγχρονη τεχνολογία με κλασικές off road αξίες

Ελλάδα 6:20
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Suzuki Vitara: Σύγχρονη τεχνολογία με κλασικές off road αξίες

SUZUKI 2021

Suzuki Vitara: Σύγχρονη τεχνολογία με κλασικές off road αξίες

SUZUKI 2021

Το όνομα Vitara αποτελεί συνώνυμο των εκτός δρόμου ικανοτήτων, και στη νέα του γενιά η Suzuki έχει καταφέρει να το εφοδιάσει και με ότι πιο σύγχρονο υπάρχει σε τεχνολογία τόσο σε ό,τι αφορά τους υβριδικούς κινητήρες όσο και την εξελιγμένη τετρακίνηση.

Advertisement
Advertisement

Ένα αυτοκίνητο που έχει δημιουργήσει την δική του μεγάλη παράδοση στα οχήματα παντός εδάφους, το Suzuki Vitara, συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία του, βελτιωμένο και ανανεωμένο σε όλους τους τομείς, χωρίς όμως να ξεχνά τις ρίζες του και τις παραδοσιακές αξίες της μάρκας.

Η Suzuki επιμένει στο να δημιουργεί αυθεντικά SUV με γνήσιες εκτός δρόμου ικανότητες και την ίδια στιγμή έχει καταφέρει να δώσει ένα σύγχρονο τεχνολογικό υπόβαθρο, με ότι πιο εξελιγμένο υπάρχει σε συστήματα υποβοήθησης του οδηγού και της ασφάλειας των επιβατών.

Με νέους κινητήρες υψηλών επιδόσεων και ροπής, με την κορυφαία τετρακίνηση «AllGrip», με προηγμένα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας, με μέγιστη πρόσφυση, δυναμική σχεδίαση και μοντέρνο προφίλ, το νέο Vitara ήταν και παραμένει ένα αυτοκίνητο έτοιμο να ανταποκριθεί σε κάθε είδους ανάγκη και να διεκπεραιώσει εκτός ασφάλτου διαδρομές που δύσκολα θα φθάσει άλλο σύγχρονο SUV.

Advertisement
Advertisement

Οι δύο βασικοί πυλώνες της παρουσίας του νέου Vitara είναι η υβριδική τεχνολογία των κινητήρων και η τετρακίνηση AllGrip. Οι υβριδικοί κινητήρες της εταιρίας εξασφαλίζουν κορυφαία οικονομία σε καύσιμο, περιορισμένους ρύπους ενώ δημιουργεί τις προϋποθέσεις για πιο άνετη και ευχάριστη οδήγηση στην καθημερινότητα, καθώς ο οδηγός έχει στην διάθεσή του έναν κινητήρα με πιο άμεση απόκριση στο γκάζι και πολύ πιο πολιτισμένη λειτουργία.

Το νέο Vitara εφοδιάζεται με τον τούρμπο κινητήρα 1.4 BoosterJet ο οποίος συνδυάζεται με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα των 48V. Το υβριδικό σύστημα αυτό αποτελείται από μία ηλεκτρογεννήτρια (ISG – Integrated Starter Generator) με λειτουργία ηλεκτρικού κινητήρα, μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48V και ένα μετατροπέα τάσης 48-12V DC/DC.

Advertisement

Το εξελιγμένο αυτό σύστημα ανακτά την ενέργεια από την επιβράδυνση και την χρησιμοποιεί ως υποβοήθηση του κινητήρα για την μείωση της κατανάλωσης αλλά και να βελτιωθεί η απόδοσή του σε συνθήκες που απαιτείται η μέγιστη επιτάχυνση.

Advertisement

Παρόλο που δίνεται προτεραιότητα στην κατανάλωση του καυσίμου υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης, το σύστημα προσθέτει επιπλέον ροπή στον κινητήρα, χρησιμοποιώντας μια από τις δύο λειτουργίες (αναπλήρωση ροπής ή ενίσχυση ροπής) όταν κρίνει ότι ο οδηγός ζητά γρήγορη επιτάχυνση. Επιπλέον, η ηλεκτρογεννήτρια θέτει τον κινητήρα σε λειτουργία ρελαντί και εξαλείφει την κατανάλωση καυσίμου κατά την επιβράδυνση.

Η Suzuki πάντως δεν επαναπαύεται στην ήδη επιτυχημένη συνταγή και επανέρχεται από τις αρχές του 2022 με ένα νέο πλήρως υβριδικό σύστημα το οποίο θα εφοδιάζει το Vitara σε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις. Θα εφοδιάζεται με έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων με 102 ίππους και έναν ηλεκτροκινητήρα των 24 kW, με την συνδυαστική ισχύ να αναμένεται στους 116 ίππους. Θα παρέχεται σε τρεις εκδόσεις και οι τιμές του θα ξεκινούν από τα 23.250 ευρώ για τις δικίνητες εκδόσεις και 26.050 ευρώ για τις τετρακίνητες.

Advertisement

Εκτός από τα εξελιγμένα υβριδικά συστήματα, η Suzuki διατηρεί την προνομιακή της θέση και σε ότι αφορά την τετρακίνηση με την οποία εφοδιάζει το Vitara. Η αποκλειστική τεχνολογία AllGrip είναι βελτιωμένη στην τελευταία έκδοση του αυτοκινήτου, αναβαθμίζοντας συνολικά τις μοναδικές ικανότητες του Vitara να κινηθεί σε κάθε είδους έδαφος και πέρα από την άσφαλτο.

Το σύστημα διαθέτει τέσσερα προγράμματα λειτουργίας, Auto, Sport, Snow και Lock τα οποία εμπλέκονται μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη στην κεντρική κονσόλα, παρέχοντας έτσι την δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει τον τρόπο που θα λειτουργήσει η εξελιγμένη αυτή τετρακίνηση ανάλογα το έδαφος και την ολισθηρότητα του οδοστρώματος στο οποίο θα κινηθεί.

Για ακόμα περισσότερη σιγουριά και ασφάλεια υπάρχει και σύστημα Ελέγχου της Κατάβασης. Το σύστημα αυτό επεμβαίνει όταν το αυτοκίνητο κινείται σε απότομη κατηφόρα και δεν επαρκεί το φρενάρισμα από τον κινητήρα για να διατηρηθεί μια σταθερή και ασφαλής ταχύτητα. Το σύστημα Hill Descent Control ενεργοποιεί αυτόματα τα φρένα έτσι ώστε να διατηρεί το όχημα σε σταθερά χαμηλή ταχύτητα, χωρίς να υπάρχει το ενδεχόμενο να γλιστρήσει ή να παρασυρθεί από την έντονη κατωφέρεια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το Suzuki Vitara έγινε και πλήρως υβριδικό (+τιμές)
Video: Γιατί το νέο Suzuki Vitara είναι η καλύτερη επιλογή
Διακοπές με το Suzuki Vitara 1.4 Hybrid 48V 2WD