Live Κίνηση
Περισσότερα
SUZUKI 2021

Νέο Suzuki S-Cross: Με προηγμένη υβριδική τεχνολογία

Ελλάδα 16:21
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Νέο Suzuki S-Cross: Με προηγμένη υβριδική τεχνολογία

SUZUKI 2021

Νέο Suzuki S-Cross: Με προηγμένη υβριδική τεχνολογία

SUZUKI 2021

Tολμηρό σε εμφάνιση αλλά και ιδιαίτερα πρακτικό, το νέο Suzuk S-Cross εφοδιάζεται και με εξελιγμένη υβριδική τεχνολογία για μειωμένη κατανάλωση και καλύτερα χαρακτηριστικά απόδοσης.

Advertisement
Advertisement

Με το νέο S-Cross η Suzuki αναβαθμίζει συνολικά την παρουσία της στην κατηγορία των SUV δημιουργώντας ένα πολύ μοντέρνο αυτοκίνητο, με ξεχωριστή αισθητική και δυναμικό χαρακτήρα.

Παράλληλα το εφοδιάζει με όλα τα έξυπνα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού, ενώ διαθέτει ένα κορυφαίας ποιότητας και ευρυχωρίας σαλόνι στο οποίο μπορούν να φιλοξενηθούν με άνεση πέντε ενήλικες και οι αποσκευές τους.

Για να υποστηρίξει το εντυπωσιακό αυτό αμάξωμα, η Suzuki έχει επιλέξει να χρησιμοποιήσει έναν ιδιαίτερα εξελιγμένο σύγχρονο κινητήρα, ο οποίος κάνει χρήση ενός ήπιου υβριδικού συστήματος. Στόχος είναι να κρατηθούν η κατανάλωση και οι ρύποι σε πολύ χαμηλά επίπεδα.

Advertisement
Advertisement

Και την ίδια στιγμή το αυτοκίνητο να αποκτήσει έναν απολαυστικό οδηγικό χαρακτήρα στην καθημερινή χρήση, όντας πιο εύχρηστο και πιο άμεσο στις εντολές του οδηγού και με πολύ πιο πολιτισμένα χαρακτηριστικά απόδοσης.

Ο κινητήρας που χρησιμοποιείται είναι ένας BOOSTERJET των 1,4 λίτρων άμεσου ψεκασμού με τurbo. Χάρη στον υπερσυμπιεστή με ξεχωριστό intercooler, το σύστημα άμεσου ψεκασμού, την βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων (EGR) και την δυνατότητα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων εισαγωγής, o κινητήρας της Suzuki είναι ιδιαίτερα αποδοτικός και με εξαιρετικά χαρακτηριστικά λειτουργίας.

Advertisement

O κινητήρας αποδίδει 129 ίππους και 235 Nm ροπής, αριθμοί που επιτρέπουν στο νέο S-Cross να επιτυγχάνει κορυφαίες τιμές επιδόσεων, με το 0-100 χλμ/ώρα να γίνεται σε 9,5 δευτερόλεπτα και την τελική του ταχύτητα να φθάνει στα 196 χλμ/ώρα. Όσο για την κατανάλωση, η μέση τιμή βρίσκεται στα 5,3 λτ/100 χλμ. με τις εκπομπές CO2 να είναι περιορισμένες στα 120 γρ/χλμ.

Advertisement

Για να επιτευχθούν αυτά τα εξαιρετικά νούμερα, η Suzuki έχει ενσωματώσει στον κινητήρα ένα το πολύ εξελιγμένο mild υβριδικό σύστημα 48V SHVS. Πρόκειται για μία ιδιαίτερα έξυπνη διάταξη η οποία είναι σχεδιασμένη για μεγιστοποίηση της οικονομίας σε καύσιμο σε διαδρομές μέσα στην πόλη ενώ παρέχει έξτρα ισχύ όταν ο οδηγός το ζητήσει (για παράδειγμα σε μία προσπέραση).

Το σύστημα αυτό αποτελείται από μία ηλεκτρογεννήτρια (ISG – Intergrated Starter Generator) στα 48V η η οποία παρουσιάζει χαρακτηριστικά ηλεκτρικού κινητήρα, μία μπαταρία ιόντων λιθίου και έναν μετατροπέα τάσης 48-12V DC/DC. Το σύστημα λειτουργεί με πολύ έξυπνο τρόπο καθώς χρησιμοποιεί την ενέργεια που ανακτάται από την επιβράδυνση έτσι ώστε να μειωθεί η κατανάλωση και να αυξηθεί η οδηγική ευχαρίστηση.

Advertisement

Σε κανονικές συνθήκες κίνησης το σύστημα μειώνει την κατανάλωση σε καύσιμο περιορίζοντας την ροπή του κινητήρα αντισταθμίζοντας την ενέργεια με την ηλεκτρογεννήτρια. Όταν ο οδηγός πιέσει το γκάζι και επιδιώξει πιο άμεση επιτάχυνση, η ηλεκτρογεννήτρια αναλαμβάνει να δώσει έξτρα ροπή, έτσι ώστε να ενισχυθεί η απόκριση και η άμεση επιτάχυνση του οχήματος.

Μία ακόμα έξυπνη λειτουργία του ήπιο υβριδικού συστήματος της Suzuki αφορά τις περιπτώσεις που το αυτοκίνητο βρίσκεται σε φάση επιβράδυνσης και ο συμπλέκτης δεν είναι εμπλεγμένος, όπου η ηλεκτρογεννήτρια βάζει τον κινητήρα στο ρελαντί, μειώνοντας ακόμα περισσότερο την οικονομία σε καύσιμο. Καθώς ο κινητήρας λειτουργεί στο ρελαντί, το όχημα μπορεί να επιταχύνει εκ νέου.

Το εξελιγμένο υβριδικό σύστημα της Suzuki συνδυάζεται με δύο κιβώτια, ένα μηχανικό 6 σχέσεων και ένα αυτόματο επίσης 6 σχέσεων. Στο πρώτο έχει γίνει σημαντική δουλειά στην βελτιστοποίηση των σχέσεων με στόχο την μεγαλύτερη δυνατή οικονομία σε καύσιμο, και παράλληλα στην πιο αθόρυβη και πολιτισμένη λειτουργία του χωρίς κραδασμούς και μηχανικούς θορύβους.

Το αυτόματο κιβώτιο των 6 σχέσεων έχει επίσης μεγάλο εύρος κάλυψης για να εξασφαλίζει κορυφαία επιτάχυνση, ακόμα και στις εκκινήσεις από στάση. Χάρη στην σωστή κλιμάκωση και το μελετημένο “άπλωμα” των σχέσεων, το σύγχρονο αυτόματο κιβώτιο της Suzuki δρα καταλυτικά στο να μειωθεί ακόμα περισσότερο η κατανάλωση καυσίμου του νέου S-Cross.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το Suzuki Vitara έγινε και πλήρως υβριδικό (+τιμές)
Αυτές είναι οι τιμές του νέου Suzuki S-Cross στην Ελλάδα
Επίσημο: Το νέο Suzuki S-Cross (+video)