Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Audi e-tron GT: Το μέλλον είναι εδώ

Ελλάδα 4:24
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Audi e-tron GT: Το μέλλον είναι εδώ

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Audi e-tron GT: Το μέλλον είναι εδώ

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Μήπως η Porsche Taycan βρει αναπάντεχα έναν ισάξιο αντίπαλο στο «πρόσωπο» του Audi e-tron GT;

Advertisement
Advertisement

 

(*Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη)

Advertisement
Advertisement

Μέσα σε ένα απλό σχεδιαστικό στούντιο στο Ινγκολσταντ, την έδρα της Audi, ο επικεφαλής Marc Lichte μας ξεναγεί και μας δίνει τις πιο καυτές πληροφορίες του νέου ηλεκτροκίνητου μοντέλου της φίρμας, e-tron GT. Όπως δηλώνει ο ίδιος, το συγκεκριμένο πρωτότυπο αποτελεί το πιο ενδιαφέρον πρότζεκτ στο οποίο έχει εργαστεί, ενώ η επίσημη παραγωγή του θα ξεκινήσει το 2020, με τιμή που θα αγγίζει τα €100.000.

Ο Lichte δείχνει πολύ ευχαριστημένος από το πρωτότυπο μοντέλο, καθώς έχει παραμείνει σχεδόν αναλλοίωτο από τα πρώτα σκίτσα. Παρά το γεγονός ότι ακόμα δεν γνωρίζουμε την ακριβή ημερομηνία λανσαρίσματος, εντούτοις οι πιθανότητες να διαφοροποιηθεί στον αισθητικό τομέα είναι πολύ μικρή έως και ελάχιστη. «Αυτός είναι ο λόγος που νιώθω πολύ υπερήφανος για το e-tron GT. Σίγουρα αποτελεί ένα από τα highlights της καριέρας μου», τονίζει ο Lichte. Σχεδιαστικά, το e-tron GT ακολουθεί παρόμοια φιλοσοφία με το αντίστοιχο SUV, ενώ με μια πρώτη ματιά μοιάζει και με το A7, κυρίως σε ό,τι αφορά το τελείωμα της οροφής. Βέβαια, σε σχέση με το e-tron, το αμάξωμά του είναι χαμηλότερο (1,38 cm) και ελαφρώς πιο φαρδύ (1,96 cm).

Advertisement

To e-tron GT είναι βασισμένο πάνω στην πλατφόρμα J1, όπως και νέα Porsche Taycan, η οποία και αυτή αναμένεται στις αγορές μέσα στο 2020. «Οι αναλογίες του είναι τέλειες, όλα είναι πολύ χαμηλά, δίνοντας την εικόνα ενός τετράθυρου supercar», λέει ο επικεφαλής Σχεδιασμού, χειρονομώντας κατά μήκος της οροφής. Και συμπληρώνει: «Αποτελεί πραγματικά ένα όνειρο η σχεδίαση ενός αυτοκινήτου όπως αυτό».

Advertisement

Το πίσω μέρος είναι εντυπωσιακό, με τα φωτιστικά σώματα να διατρέχουν όλο το αμάξωμα, ενώ εμπρός τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας Matrix LED συνδυάζονται με τους μοναδικής σχεδίασης αεραγωγούς. Κάτω από το αμάξωμα βρίσκουμε στοιχεία γνωστά από την Taycan. Οι δύο ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν συνδυαστικά 590 PS, ενώ το 0-100 km/h επιτυγχάνεται σε μόλις 3,5”, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Η μπαταρία με πλήρη φόρτιση υπόσχεται αυτονομία 398 km, ενώ με χρήση τεχνολογίας 800 V το 80% της φόρτισης πραγματοποιείται σε 20 λεπτά και το e-tron GT μπορεί να ταξιδέψει μέχρι και 318 km.

Πηγή: Car

Advertisement