Νέο Renault Clio E-Tech Full Hybrid: Αναβαθμίζει τα supermini
RENAULT 2025-1
Για το Renault Clio, ότι και να γράψει κανείς είναι πραγματικά λίγο. Το αυτοκίνητο που έχει αλλάξει τα δεδομένα στη δημοφιλή κατηγορία των supermini, τώρα ανοίγει εκ νέου τους ορίζοντες, δημιουργώντας για άλλη μια φορά, νέα δεδομένα στην κλάση του και όχι μόνο.
Το compact γαλλικό αυτοκίνητο αποτελεί συνώνυμο της επιτυχίας, ενώ, η αναγνωρισιμότητα και απήχησή του δεν αμφισβητείται και σε αυτό βέβαια, συμβάλλει ο ανεξίτηλος χαρακτήρας του που οικοδομείται προσεκτικά από γενιά σε γενιά.
WHAT CAR
Το Renault Clio δύναται να ορίζει την εξέλιξη σε κάθε εποχή. Να, όπως κάνει η έκδοση Clio E-Tech Full Hybrid, που προσφέρει ασυναγώνιστη οικονομία καυσίμου αλλά και επιδόσεις αιχμής. Η επονομαζόμενη “μούσα” της γαλλικής φίρμας, δημιουργεί εκείνες τις κατάλληλες προϋποθέσεις, που εν τέλει καθιστούν ένα έξυπνο αυτοκίνητο τεσσάρων σχεδόν μέτρων ικανό να σταθεί με αξιώσεις απέναντι σε αντικρουόμενες ανάγκες αλλά και επιθυμίες.

Με άλλα λόγια, μπορεί να το επιλέξει χωρίς δεύτερη σκέψη ο νέος σε ηλικία οδηγός που… το αίμα του βράζει, αλλά και από την άλλη, ένας πιο κατασταλαγμένος μεσήλικας, που αναζητά έναν ολοκληρωμένο χαρακτήρα, λειτουργικότητα μαζί με χαμηλή κατανάλωση και συνεπακόλουθα μικρό κόστος χρήσης. Οικογενειακό ή μη, το Clio βρίσκει πάντα τον τρόπο να σαγηνεύει με τις δυνατότητές του.
Τώρα, μόνο η Renault θα μπορούσε να αναλάβει την δημιουργία ενός πλήρους υβριδικού συστήματος, το οποίο εντάχθηκε στην γενικότερη τεχνολογική «ομπρέλα» εξηλεκτρισμού, η οποία χαρακτηρίζεται από τον κωδικό «E-Tech Full Hybrid». Όλοι γνωρίζουμε πως η γαλλική εταιρία έχει μακρά εμπειρία στις τεχνολογικές εξελίξεις.

Tο σύστημα E-Tech Full Hybrid της Renault, αποτελείται από έναν τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα έμμεσου ψεκασμού χωρητικότητας 1,6 λίτρων ο οποίος αποδίδει 94 ίππους/5.600 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 148 Nm, όπως επίσης και δύο σύγχρονους ηλεκτροκινητήρες.
Ο πρώτος, αυτός που συμβάλλει στην κίνηση του αυτοκινήτου, έχει μέγιστη ισχύ 49 ίππους και μέγιστη ροπή 205 Nm. O δεύτερος, αυτός που έχει τον ρόλο μίζας και γεννήτριας, αποδίδει 20 ίππους και έχει μέγιστη ροπή 50 Nm.

H μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύς του συστήματος είναι 145 ίπποι και η μέγιστη ροπή είναι αυτή του κινητήριου ηλεκτροκινητήρα (205 Nm), η οποία παραπέμπει ευθέως σε μεγαλύτερα σύνολα. Οι μπαταρίες του συστήματος είναι ιόντων λιθίου και έχουν ενεργειακή χωρητικότητα 1,2 kWh.
Το E-Tech Full Hybrid είναι ένα παράλληλο σύστημα σε ό,τι αφορά τώρα στον τρόπο λειτουργίας του. Το χαρακτηριστικό του είναι ότι δεν υπάρχει κλασικό κιβώτιο ταχυτήτων, (αυτόματο διπλού συμπλέκτη ή CVT). Τον συγκεκριμένο ρόλο αναλαμβάνει ο κύριος ηλεκτροκινητήρας, ο οποίος φροντίζει να υπάρχει κάθε στιγμή η σωστή σχέση για τη μετάδοση της κίνησης στους εμπρός τροχούς, συγχρονίζοντας ιδανικά τις αλλαγές των ταχυτήτων.

Τα παραπάνω συντείνουν σε ένα πολύ θετικό οδηγικό προφίλ, απαράμιλλη ευκολία χρήσης, ευπρόσδεκτη ησυχία αλλά και ηρεμία στην καμπίνα, καθώς επίσης και αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία αρκετά συχνά, κυρίως εντός πόλης. Σαν ηλεκτρικό δηλαδή, χωρίς τις υποχρεώσεις και τους περιορισμούς του. Πολύ σημαντικό αυτό.
Το πλήρες υβριδικό σύστημα του νέου Renault Clio E-Tech Full Hybrid, εξασφαλίζει εκτός από το υψηλό επίπεδο άνεσης και τον εκπολιτισμό, την δραστική μείωση της κατανάλωσης καυσίμου (δεν ξεπερνά τα 4,6 lt/100 km) και των εκπομπών (μόλις 93,0 gr/km), ενώ ταυτόχρονα, φροντίζει τα μέγιστα, προκειμένου ο τυχερός χρήστης να μειώσει τα μηνιαία λειτουργικά έξοδα.

Για όλα τα προαναφερθέντα λοιπόν, το νέο Renault Clio E-Tech Full Hybrid ζητά από εσάς μόλις 24.400 ευρώ, μάλιστα με πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού! Καλύτερα, εννοείται πως δεν γίνεται…