Live Κίνηση
Περισσότερα
RENAULT-2022

Renault Arkana: Kαινοτόμες υβριδικές λύσεις για οικονομία και απόδοση

Ελλάδα 23:04
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Renault Arkana: Kαινοτόμες υβριδικές λύσεις για οικονομία και απόδοση

RENAULT-2022

Renault Arkana: Kαινοτόμες υβριδικές λύσεις για οικονομία και απόδοση

RENAULT-2022

Το νέο Renault Arkana συνδυάζει την πολύ ξεχωριστή σχεδίαση με καινοτόμες υβριδικές επιλογές στους κινητήρες για οικονομία στην κατανάλωση αλλά και πιο premium οδηγικό χαρακτήρα.

Advertisement
Advertisement

Το νέο Renault Arkana έρχεται να δημιουργήσει αίσθηση στα σύγχρονα SUV, με μία εντυπωσιακή εμφάνιση και ένα κουπέ σπορ στιλ που αλλάζει τα δεδομένα της κατηγορίας του.

Πρόκειται για ένα πολύ όμορφο και δυναμικό σχήμα, που ταιριάζει απόλυτα στο προφίλ ενός σύγχρονου καταναλωτή που αναζητά όχι μόνο ένα πρακτικό αυτοκίνητο αλλά και ένα όχημα υψηλού γούστου και καινοτόμων τεχνολογιών.

Για την Renault η ξεχωριστή εμφάνιση του Arkana είναι μόνο η βάση για την δημιουργία ενός πραγματικά κορυφαίου αυτοκινήτου σε όλους τους τομείς.

Advertisement
Advertisement

Και γι’ αυτό το εφοδιάζει με μία σειρά από κινητήρες που διαθέτουν καινοτόμα υβριδικά συστήματα, έτσι ώστε να είναι πιο οικονομικά σε καύσιμο, να εκπέμπουν λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα και παράλληλα να έχουν εξαιρετικά πολιτισμένη λειτουργία στην καθημερινή οδήγηση.

Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται η πιο εξελιγμένη υβριδική τεχνολογία της Renault με την ονομασία E-TECH. Πρόκειται για ένα υβριδικό σύστημα που χρησιμοποιεί πάνω από 150 πατέντες της Renault και αξιοποιεί την μεγάλη τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει η εταιρία από την εμπλοκή της στους αγώνες της Foruma 1.

Advertisement

Το σύστημα E-TECH αξιοποιεί την εν σειρά αλλά και παράλληλη λειτουργία των κινητήρων, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για μεγαλύτερη οικονομία και διαχείριση των εκπομπών CO2.

To εξελιγμένο αυτό υβριδικό σύστημα εφοδιάζεται με έναν τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα των 1,6 λίτρων ο οποίος είναι και αυτός ιδιαίτερα εξελιγμένος και προσαρμοσμένος στα δεδομένα της εποχής για μειωμένες εκπομπές ρύπων (διαθέτει εκτός των άλλων και ειδικό φίλτρο για μικροσωματίδια).

Advertisement

Η ισχύς του φθάνει στους 91 ίππους και συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν των 36 και έναν των 15 kW (ΗSG – High Voltage Starter Generator).

To σύνολο αυτό συνδυάζεται με ένα πολύ εξελιγμένο και πρωτοποριακό στην σύλληψή του κιβώτιο πολλαπλών λειτουργιών χωρίς συμπλέκτη. Χάρη στον συνδυασμό του ηλεκτροκινητήρα και ενός καινοτόμου συστήματος ελέγχου, το κιβώτιο αυτό εξασφαλίζει ιδιαίτερα ομαλές αλλαγές σχέσεων και παρουσιάζει άμεση απόκριση στο πάτημα του γκαζιού.

Advertisement

Την ίδια στιγμή, η διαρκής λειτουργία του στην σωστή κλίμακα των στροφών κρατά χαμηλά την κατανάλωση καυσίμου αλλά και τις εκπομπές CO2.

Το συγκεκριμένο υβριδικό σύστημα συνοδεύεται από μία μπαταρία των 1,2 kWh η οποία είναι τοποθετημένη στον χώρο των αποσκευών, εξυπηρετώντας την λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα και τον συνδυασμό του με τον κινητήρα σε ιδανικές συνθήκες.

Χάρη στο υβριδικό σύστημα E-TECH το νέο Arkana μπορεί να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά έως και στο 80% της χρήσης του σε μία αστική διαδρομή, κάτι που επιφέρει μείωση της κατανάλωσης κατά 40% σε σύγκριση με έναν αντίστοιχο κινητήρα εσωτερικής καύσης χωρίς υβριδική υποβοήθηση.

Είναι χαρακτηριστικό ότι το νέο Arkana E-TECH Hybrid επιτυγχάνει συνδυαστική κατανάλωση 4,9 λτ./100 χλμ. και 112-117 γρ./χλμ. εκπομπές CO2 (τιμές WLTP). Σε καθαρά ηλεκτρική κίνηση, το νέο Arkana E-TECH Hybrid μπορεί να ταξιδέψει με ταχύτητες έως και 75 χλμ/ώρα.

Η δεύτερη επιλογή σε κινητήρα στην γκάμα του νέου Αrkana είναι και αυτή υβριδική, με ένα σύστημα micro-hybrid και κινητήρα 1.3 TCe με απόδοση 140 ίππων.

Στην έκδοση 1.3 ΤCe 140 micro-hybrid η ισχύς φθάνει στους 140 ίππους και η ροπή στα 260 Νm, δηλαδή 10 ίππους και 20 Nm ροπής περισσότερα από τον παλαιότερο κινητήρα 1.3 ΤCe 130. Η μέση κατανάλωση σε συνδυασμένο κύκλο φθάνει τα 5.8 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 που δεν ξεπερνούν τα 132-138 γρ/χλμ. (τιμές WLTP).

Η έκδοση αυτή είναι βασισμένη σε ένα 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα τούρμπο άμεσου ψεκασμού 1.3 ΤCE ο οποίος συνδυάζεται με ένα σύστημα εναλλάκτη και μία μπαταρία ιόντων λιθίου 12V.

Η μπαταρία του συστήματος έχει τοποθετηθεί κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού, χωρίς να επηρεάζει στο ελάχιστο τους χώρους για τους επιβάτες. Η έκδοση αυτή διατίθεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων διπλού συμπλέκτη, το οποίο επιτυγχάνει πολύ γρήγορες αλλαγές και ευκολία στην χρήση ιδίως σε αστικές διαδρομές.

Το micro-hybrid σύστημα έχει την δυνατότητα ανάκτησης της ενέργειας κατά την φάση της επιβράδυνσης, ενώ μπορεί να διακόψει την λειτουργία του κινητήρα κατά το φρενάρισμα, κάτι που μειώνει ακόμα περισσότερο την κατανάλωση.

Το σύστημα έχει την δυνατότητα να προσθέτει έξτρα ισχύ στον κινητήρα από τον εναλλάκτη και την μπαταρία, όταν ο οδηγός χρειαστεί άμεση απόκριση στο γκάζι για ένα προσπέρασμα ή μία απότομη επιτάχυνση. Σύμφωνα με την Renault, το micro-hybrid σύστημα του Arkana μειώνει την κατανάλωση κατά 8% και τις εκπομπές CO2 κατά 8,5% ενώ κάνει ακόμα πιο απολαυστική την οδήγηση του πανέμορφου coupe SUV της Renault.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Οδηγούμε το νέο Renault Arkana στην Ελλάδα
Στην Ελλάδα το Renault Arkana (+τιμές)
Νέο Renault Arkana: Στιλ και πρακτικότητα από ένα πρωτοποριακό σπορ crossover