Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

WRC Ράλι Τουρκίας: Συγκλονιστική εξέλιξη στο δεύτερο σκέλος

Ελλάδα 21:58
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

WRC Ράλι Τουρκίας: Συγκλονιστική εξέλιξη στο δεύτερο σκέλος

ΑΓΩΝΕΣ

WRC Ράλι Τουρκίας: Συγκλονιστική εξέλιξη στο δεύτερο σκέλος

ΑΓΩΝΕΣ

Αναπάντεχη ήταν η εξέλιξη του σκέλους του Σαββάτου στο πλαίσιο του Ράλι Τουρκίας, που αποτελεί τον δέκατο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος. Thierry Neuville και Sebastien Ogier εγκατέλειψαν, με τον Ott Tanak να αρπάζει την ευκαιρία και να προηγείται στη γενική!

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (instagram.com/SeitanF1)

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Ο Βέλγος και ο Γάλλος ξεκίνησαν την ημέρα με μόλις 3 δέκατα του δευτερολέπτου να τους χωρίζουν, την ώρα που ο Εσθονός ήταν στην τέταρτη θέση.

Όμως στην πρώτη ειδική του σκέλους, ο Neuville είδε την ανάρτηση του Hyundai i20 Coupe WRC να σπάει. Έφτασε με αργό ρυθμό στον τερματισμό κι εκεί προσπάθησε μάταια με το συνοδηγό του να βρουν λύση, αλλάζοντας εξαρτήματα ανάμεσα στην εμπρός και πίσω ανάρτηση.

Αυτό ήταν ένα τεράστιο δώρο για τον Ogier που ξαφνικά βρέθηκε να έχει προβάδισμα 22.5 δευτερολέπτων και τη μεγάλη ευκαιρία όχι μόνο να καλύψει τη διαφορά των 23 βαθμών από τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας αλλά και να τον ξεπεράσει.

Advertisement

Ωστόσο, στην αμέσως επόμενη ειδική διαδρομή ο παγκόσμιος πρωταθλητής είχε την ίδια μοίρα, σπάζοντας τα ψαλίδια στον εμπρός δεξιά τροχό του Ford Fiesta WRC της M-Sport. Τυχερός στην ατυχία του, έλαβε βοήθεια από τον teammate του Elfyn Evans και κατάφερε να συνεχίσει.

Καθώς έφτασε με καθυστέρηση στην εκκίνηση της επόμενης ειδικής, έλαβε χρονική ποινή που τον έριξε τέταρτο. Όμως υπήρχε κι άλλο δράμα στη συνέχεια καθώς στην πρώτη απογευματινή ειδική, βγήκε εκτός δρόμου, με το Fiesta να «παρκάρει» σε ένα δέντρο.

Advertisement

Αυτά επανέφεραν στην κορυφή τον Andreas Mikkelsen με Hyundai i20 Coupe WRC αλλά κι αυτός δεν έμεινε πολύ στην «καταραμένη» κορυφή της γενικής. Στη δική του περίπτωση, έφταιξε πρόβλημα στη μετάδοση που τον ανάγκασε να οδηγεί στις απογευματινές ειδικές με κίνηση μόνο στον πίσω άξονα. Πράγμα που του στέρησε τέσσερα λεπτά και τον έριξε πέμπτο στην κατάταξη.

Το παραπάνω χάος αποτέλεσε δώρο για την Toyota, που έσπευσε να καθορίσει πως είχαν τα πράγματα ανάμεσα στους οδηγούς της. Έτσι ο Ott Tanak πέρασε μπροστά από τον Jari-Matti Latvala και παρότι δήλωνε πως είναι σχεδόν αδύνατο να κρατήσει το Yaris WRC στο δρόμο, βρέθηκε να οδηγεί το ράλι!

Μιας και αντίπαλος για τη νίκη ουσιαστικά δεν υπάρχει, ο Εσθονός βρίσκεται καθοδόν για την τρίτη συνεχόμενη νίκη του, που θα τον φέρει δεύτερο στη βαθμολογία! Μεγάλο ενδιαφέρον θα έχει το τι θα γίνει και στην Power Stage η οποία μοιράζει βαθμούς και θα είναι η μοναδική ευκαιρία των Neuville και Ogier να «σώσουν» κάτι.

paddon-turkey18-rbppol-a640

Τις θέσεις του βάθρου συμπληρώνει ο Hayden Paddon με ένα ακόμα Hyundai, σε μία ημέρα καταστροφική και για τη Citroen καθώς το C3 WRC του Craig Breen κάηκε ολοσχερώς ενώ αυτό του Mads Ostberg έμεινε από Turbo. Στη λίστα των εγκαταλείψεων τοποθέτησε εαυτόν και ο Esapekka Lappi που βγήκε εκτός δρόμου ενώ ήταν στην έκτη θέση.

Αναλυτικά η κατάταξη:
1. O Tänak / M Järveoja EST Toyota Yaris 3hr 34min 22.5sec
2. J-M Latvala / M Anttila FIN Toyota Yaris + 13.1sec
3. H Paddon / S Marshall NZL Hyundai i20 + 1min 10.5sec
4. T Suninen / M Markkula FIN Ford Fiesta + 3min 22.2sec
5. A Mikkelsen / A Jaeger NOR Hyundai i20 + 6min 25.4sec
6. H Solberg / I Minor NOR Skoda Fabia R5 + 11min 55.5sec

Το τελευταίο σκέλος περιλαμβάνει τέσσερις σκληρές ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 34.98 αγωνιστικών χιλιομέτρων, με τα 7.14 εξ αυτών να αφορούν στην Power Stage.