Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΑΓΩΝΕΣ

WRC, Ράλι Μόντε Κάρλο: Μονομαχία Ogier-Neuville

  • Πάνος Σεϊτανίδης (instagram.com/SeitanF1)

Σε μία συναρπαστική κόντρα ανάμεσα στους δύο βασικούς διεκδικητές του περυσινού τίτλου, Sebastien Ogier και Thierry Neuville, εξελίσσεται το Ράλι Μόντε Κάρλο, εναρκτήριος γύρος του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος.

Ο Γάλλος έκλεισε το σκέλος της Παρασκευής στην κορυφή της γενικής κατάταξης με το Citroen C3 WRC, ωστόσο με ελάχιστο προβάδισμα, μόλις 2 δευτερολέπτων από τον Βέλγο της Hyundai.

Οι δυο τους ακολουθούσαν διαφορετικές στρατηγικές σε ότι αφορούσε στις επιλογές ελαστικών, σε μία πραγματική λοταρία καθώς οι ειδικές διαδρομές είχαν στεγνή και βρεγμένη άσφαλτο, χιόνι αλλά και πάγο. Μία εναλλαγή που έφερνε συνεχείς ανατροπές στην κατάταξη.

Η εναρκτήρια ειδική της ημέρας ακυρώθηκε καθώς υπήρχαν υπερβολικοί θεατές σε μη-ασφαλή σημεία και αυτό «πλήγωσε» τον παγκόσμιο πρωταθλητή που είχε επιλέξει ελαστικά με καρφιά και ήλπιζε εκεί να κερδίσει χρόνο.

Αυτό δεν συνέβη και ήταν ο Neuville αυτός που πήρε ηνία στην γενική κατάταξη. Με σταθερά καλούς χρόνους κρατούσε την πρωτιά έως και την έκτη ειδική. Όμως στην έβδομη έχασε 20 δευτερόλεπτα κάνοντας λάθος σε μία διασταύρωση, έπεσε πίσω από τον Ogier και χρειάστηκε να πατήσει ξανά γκάζι, να επικρατήσει στην τελευταία ειδική της ημέρας, για να ψαλιδίσει τη διαφορά στα 2 δευτερόλεπτα.

«Μόνο εγώ και ο Thierry είμαστε μπροστά αλλά στο Μόντε όλα μπορούν να αλλάξουν πολύ γρήγορα. Μπορώ να κινηθώ πιο γρήγορα αλλά εδώ η στρατηγική επιλογή να κινείσαι πιο προσεκτικά, μπορεί να αποδώσει», παραδέχθηκε ο οδηγός της Citroen.

Για το τελευταίο σκαλί του βάθρου γίνεται χαμός, ωστόσο ο πλησιέστερος αντίπαλος είναι 75 δευτερόλεπτα μακριά. Εκεί συναντάμε το Hyundai i20 Coupe WRC του Andreas Mikkelsen που κέρδισε έδαφος στο τέλος. Είναι 7.4 δευτερόλεπτα μπροστά από το Toyota Yaris WRC του Jari-Matti Latvala, με το i20 του Sebastien Loeb άλλα 8 δέκατα πιο πίσω.

Ο Αλσατός έκανε κάποιες τολμηρές επιλογές ελαστικών, κι αυτό είχε ως αποτέλεσμα να ανεβοκατεβαίνει στην κατάταξη. Παρότι έβγαινε στο δρόμο πιο μετά από τους άμεσους ανταγωνιστές του, έχοντας να αντιμετωπίσει λάσπη και χώμα που είχαν πλέον γεμίσει τις ειδικές, σημείωσε δύο πρωτιές.

Το πρώτο Ford Fiesta είναι αυτό του έκτου Elfyn Evans με τον πρωτοπόρο της Πέμπτης, Ott Tanak, να έχει πέσει έβδομος καθώς έσπασε μία ζάντα και έχασε 140 δευτερόλεπτα.

Αναλυτικά η κατάταξη:
Ogier / Ingrassia (Citroën C3 WRC) 1:37:17.3
Neuville / Gilsoul (Hyundai i20 WRC) +2.0
Mikkelsen / Jaeger-Amland (Hyundai i20 WRC) +1:17.7
Latvala / Anttila (Toyota Yaris WRC) +1:25.1
Loeb / Elena (Hyundai i20 WRC) +1:25.9
Evans / Martin (Ford Fiesta WRC) +1:47.5
Tänak / Järveoja (Toyota Yaris WRC) +2:34.9
Meeke / Marshall (Toyota Yaris WRC) +5:33.0

Το σκέλος του Σαββάτου περιλαμβάνει δύο loop των δύο ειδικών διαδρομών.

Δημοφιλή στο Protothema.gr