Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Car Of The Year | newsautoMOTO

ΑΓΩΝΕΣ

WRC Ράλι Μόντε Κάρλο: 1-2 η Toyota μετά το σκέλος της Παρασκευής

  • Πάνος Σεϊτανίδης (instagram.com/SeitanF1)
Ogier-Monte21-b1000x600

Η Toyota Gazoo Racing έχει το πάνω χέρι στο Ράλι Μόντε Κάρλο με το οποίο ανοίγει η αυλαία του παγκοσμίου πρωταθλήματος του 2021.

Μετά την ολοκλήρωση του σκέλους της Παρασκευής, τα Yaris WRC βρίσκονται στην πρώτη, τη δεύτερη και την τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης, με τους Elfyn Evans, Sebastien Ogier και Kalle Rovanpera αντίστοιχα.

Ας δούμε όμως αναλυτικά τι έγινε σε αυτές τις πέντε ειδικές διαδρομές, στις οποίες οι οδηγοί της ιαπωνικής ομάδας σημείωσαν τους καλύτερους χρόνους – στις τέσσερις ο Ogier και σε μία ο Evans. Ο Ουαλός μπορεί να έκλεισε το σκέλος στην κορυφή και μάλιστα με προβάδισμα 7.4 δευτερολέπτων, όμως ο Γάλλος ήταν ο απόλυτος πρωταγωνιστής.

Όντας σαρωτικός στο πρωινό loop, έχοντας ξεπεράσει τα προβλήματα της προηγούμενης ημέρας με τα φρένα, ο παγκόσμιος πρωταθλητής σκαρφάλωσε από την πέμπτη θέση, στην πρώτη. Όμως ο αέρας 11 δευτερολέπτων που είχε αποκτήσει, χάθηκε όταν έκανε ένα λάθος και ολοκλήρωσε την πρώτη απογευματινή ειδική με τη… ζάντα.

Παρότι στη συνέχεια αναγκάστηκε να έχει τρία χειμερινά ελαστικά και ένα με καρφιά, κάρφωσε το δεξί πόδι στο πάτωμα. Ο πάγος είχε λιώσει και είχε να αντιμετωπίσει λάσπη και δυνατή βροχή. Μείωσε όμως τη διαφορά και θα ξεκινήσει το σκέλος του Σαββάτου φουριόζος.

«Είμαι εδώ για να κερδίσω κι αυτό θα κάνω. Πίεζα πολύ στην τελευταία ειδικής γιατί ήμουν θυμωμένος. Οι συνθήκες ήταν δύσκολες, με πολλή βροχή ενώ είχα και ένα ελαστικό με καρφιά», είπε ο Ogier.

evans-monte21-a1000x600

Όσο για τον Evans, ήταν σταθερά στο Top-3 των χρόνων, πήρε την προτελευταία ειδική αλλά στην τελευταία, είχε όπως κι ο teammate του, μπερδεμένο σετ ελαστικών.

«Όταν οι συνθήκες είναι πιο ακραίες, γλιστράει περισσότερο, μου λείπει η αυτοπεποίθηση να πιέσω στο όριο. Ο Seb είχε μία φανταστική ημέρα. Πήρε πολλά ρίσκα κι εγώ ίσως δεν πήρα αρκετά», σχολίασε ο Evans.

Άλλα 17.5 δευτερόλεπτα πιο πίσω είναι το Hyundai i20 WRC του Ott Tanak, που στις πρωινές ειδικές έχανε ισχύ στον κινητήρα του, μαζί και χρόνο.

Τέταρτος είναι ο Rovanpera που βρέθηκε στην πρωτοπορία της γενικής μετά την πρώτη ειδική της ημέρας αλλά στην πορεία έχασε έδαφος, κουβαλώντας και ποινή 10 δευτερολέπτων γιατί άργησε να φτάσει στο ξεκίνημα της ΕΔ4. Ο Φινλανδός κατάφερε στο φινάλε της ημέρας να ανακτήσει τη θέση από τον Thierry Neuville, που διόρθωσε τη λάθος επιλογή ελαστικών που του είχε στοιχήσει στο πρωινό loop.

Neuville-monte21-c1000x600

Όσο για την ελληνική συμμετοχή, του Νικόλα Παυλίδη, μετά το θετικό ξεκίνημα στις ειδικές της Πέμπτης, μία έξοδος οδήγησε το Peugeot 208 Rally4 σε ένα χαντάκι από το οποίο δεν μπορούσε να βγει. Έτσι εγκατέλειψε από το σκέλος και θα επενακκινήσει αύριο, υπό το καθεστώς Rally2.

Το πλήρωμα της Step Racing προβάλλει το Σωματείο «ΟΡΑΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ», σκοπός του οποίου είναι η ευαισθητοποίηση του κόσμου στη δωρεά μυελού των οστών που τόσο έχουν ανάγκη κάποιοι συνάνθρωποι μας.

pavlidis-monte21-b1000x600

Η κατάταξη:
1. E Evans / S Martin GBR Toyota Yaris 1hr 33min 57.5sec
2. S Ogier / J Ingrassia FRA Toyota Yaris +7.4sec
3. O Tänak / M Järveoja EST Hyundai i20 +25.3sec
4. K Rovanperä / J Halttunen FIN Toyota Yaris +53.1sec
5. T Neuville / M Wydaeghe BEL Hyundai i20 +59.1sec
6. D Sordo / C del Barrio ESP Hyundai i20 +1min 49.6sec

Το σκέλος του Σαββάτου ξεκινά πάλι… αξημέρωτα, στις 6.30! Περιλαμβάνει μόνο τρεις ειδικές διαδρομές δυτικά της Gap που απλώνονται σε 57.1 αγωνιστικά χιλιόμετρα.

keferbock-monte21-a1000x600

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto

Διαβάστε επίσης:
Επίσημο: Αλλαγές στο καλεντάρι της F1, μέσα η Ίμολα

O Τζώρτζης Μαρκογιάννης μιλάει στο NewsAuto για την Ιταλική F4

Καταιγιστικές αλλαγές στην Alpine F1 Team

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Δημοφιλή στο Protothema.gr