Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

WRC, Ράλι Ισπανίας: Ο Tanak δεν το βάζει κάτω!

Ελλάδα 6:53
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

WRC, Ράλι Ισπανίας: Ο Tanak δεν το βάζει κάτω!

ΑΓΩΝΕΣ

WRC, Ράλι Ισπανίας: Ο Tanak δεν το βάζει κάτω!

ΑΓΩΝΕΣ

Αποφασισμένος να «πέσει μαχόμενος» αποδεικνύεται ο Ott Tanak που μπορεί μετά την ατυχία στην Ουαλία να αποτελεί και πάλι αουτσάιντερ στη μάχη του τίτλου, ωστόσο κάνει ότι μπορεί για να μπει και πάλι στο κόλπο! Ο οδηγός της Toyota έκλεισε την ημέρα στην κορυφή, με προβάδισμα 26.8 δευτερολέπτων!

Advertisement
Advertisement

TOY ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (instagram.com/SeitanF1)

Μπορεί ο Εσθονός να κέρδισε μόνο μία από τις επτά ειδικές διαδρομές που έχουν γίνει έως τώρα, ωστόσο στις έξι εξ αυτών ήταν μέσα στο Top3. Κι αυτή η σταθερότητα είναι που τον έβαλε σε ρόλο οδηγού.

«Τίποτα δεν έχει τελειώσει, είμαστε ακόμα στην πρώτη μέρα», παραδέχθηκε o 31χρονος που εκμεταλλεύτηκε τη σειρά εμφάνισης στο δρόμο, με το σκέλος να περιλαμβάνει χωμάτινες ειδικές διαδρομές.

Advertisement
Advertisement

Όμως πέρα από το γεγονός πως είναι πρώτος στην κατάταξη, είχε τη χαρά να δει τους δύο οδηγούς που βρίσκονται μπροστά του στη βαθμολογία, τον Thierry Neuville και τον Sebastien Ogier, να βρίσκονται πολύ πιο πίσω. Συγκεκριμένα στην ένατη και την έβδομη θέση αντίστοιχα!

Δεύτερος είναι ο τοπικός ήρωας Dani Sordo, με το Hyundai i20 Coupe WRC, παρότι έχει να τρέξει σε χώμα από τον Μάιο. Πήρε μία ειδική διαδρομή και στην τελευταία δοκιμασία της ημέρας «προσπέρασε» στην κατάταξη τον τρίτο πλέον, Elfyn Evans, με το Ford Fiesta WRC της M-Sport.

Μόλις μισό δευτερόλεπτο πιο πίσω είναι ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι, Sebastien Loeb. Ο Αλσατός που φέτος επέστρεψε στη δράση, έστω και με περιορισμένο πρόγραμμα που περιελάμβανε μόλις τρία ράλι, αντιμετώπισε υποστροφή στο ξεκίνημα της ημέρας. Βρήκε όμως τη λύση και στη συνέχεια πάτησε τέρμα γκάζι στο Citroen C3, σκαρφαλώνοντας από την ένατη θέση της κατάταξης, στην τρίτη!

Advertisement

Breen-spain18-rbpool-a640

Ο Jari-Matti Latvala πρωταγωνιστούσε το πρωί και κόντραρε τον Tanak, όμως έχασε έδαφος μετά από ένα κλατάρισμα. Συγκεκριμένα 50 δευτερόλεπτα, που τον έριξαν στη δέκατη θέση της γενικής. Πήρε τις δύο τελευταίες ειδικές της ημέρας, ανεβάζοντας τη συγκομιδή του στις τρεις, κι έτσι ανέβηκε πέμπτος.

Advertisement

Ακολουθούν από κοντά ο Andreas Mikkelsen της Hyundai και ο Ogier.

Η κατάταξη μετά το σκέλος της Παρασκευής:
1. O Tänak / M Järveoja EST Toyota Yaris 1hr 34min 27.4sec
2. D Sordo / C del Barrio ESP Hyundai i20 + 26.8sec
3. E Evans / D Barritt GBR Ford Fiesta + 29.7sec
4. S Loeb / D Elena FRA Citroën C3 + 30.2sec
5. J-M Latvala / M Anttila FIN Toyota Yaris + 37.6sec
6. A Mikkelsen / A Jaeger NZL Hyundai i20 + 39.1sec

Το σκέλος του Σαββάτου περιλαμβάνει δύο πανομοιότυπα loop των τριών ειδικών, πριν την υπέρ-ειδική στο Σαλού. Απλώνονται σε 121.90 χιλιόμετρα αλλά ο πρώτος… αγώνας, είναι για τους μηχανικούς που καλούνται να αλλάξουν το set up των αγωνιστικών οχημάτων, από ρυθμίσεις για χώμα, σε ρυθμίσεις για άσφαλτο. Κι αυτό διότι το Ράλι Ισπανίας έχει μεικτό χαρακτήρα.

Advertisement