WRC Ράλι Γερμανίας: Ο Mikkelsen δείχνει το δρόμο
ΑΓΩΝΕΣWRC Ράλι Γερμανίας: Ο Mikkelsen δείχνει το δρόμο
ΑΓΩΝΕΣΣυναρπαστικό ήταν το πρώτο σκέλος του Ράλι Γερμανίας, ένατου γύρου του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος. Δύο Volkswagen Polo R WRC προηγούνται αλλά δύο Hyundai i20 WRC ακολουθούν από κοντά!
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (instagram.com/seitanf1)
WHAT CAR
O Andreas Mikkelsen έκλεισε την ημέρα στην κορυφή της γενικής κατάταξης, παίρνοντας τη ηνία μόλις στη δεύτερη ειδική.
«Όταν διεκδικείς τη νίκη είσαι σε πολεμική διάθεση, παίρνεις ρίσκα, πατάς το πόδι στο γκάζι περισσότερο απ’ ότι σε άλλες περιπτώσεις όπου μπορεί να το σήκωνες. Έχουμε μεγάλη πρόκληση μπροστά μας καθώς το δεύτερο σκέλος περιλαμβάνει ειδικές διαδρομές σε στρατιωτικές περιοχές. Εκεί που τα τελευταία χρόνια ο Seb (Ogier) κυριαρχεί», είπε ο Νορβηγός.
Η διαφορά του από τον Sebastien Ogier είναι στα 4.3sec, με τον παγκόσμιο πρωταθλητή να χάνει τα ηνία επειδή έκανε λάθος σε μία διασταύρωση. Όμως κερδίζοντας τις δύο τελευταίες ειδικές του σκέλους, κατάφερε να ανέβει στη δεύτερη θέση.
Ακολουθούν δύο Hyundai, με πρώτο αυτό του Thierry Neuville, παρότι το πρωί ο Βέλγος δεν ένιωθε αυτοπεποίθηση πίσω από το τιμόνι. Έκανε όμως κάποιες αλλαγές στο set up του i20 WRC στο σέρβις και το απόγευμα ήταν απόλυτα ικανοποιημένος από τη συμπεριφορά του. Από κοντά είναι και ο Dani Sordo, εξπέρ άλλωστε στην άσφαλτο.
Η μέρα δεν κύλησε καλά για την M-Sport, καθώς ο Mads Ostberg είναι μόλις έβδομος και ενάμιση λεπτό πίσω ενώ ο Eric Camilli, βγήκε εκτός δρόμου στην πρώτη ειδική διαδρομή. Ωστόσο, η σημαντικότερη εγκατάλειψη ήταν αυτή του Jari-Matti Latvala, με τον Φινλανδό να σταματάει στην άκρη του δρόμου λόγω προβλήματος στο κιβώτιο ταχυτήτων του Polo R WRC.
Αναλυτικά η κατάταξη μετά το πρώτο σκέλος:
01. Andreas Mikkelsen/Anders Jæger (N/N), Volkswagen, 59m 42.6s
02. Sébastien Ogier/Julien Ingrassia (F/F), Volkswagen, + 4.3s
03. Thierry Neuville/Nicolas Gilsoul (B/B), Hyundai, + 5.9s
04. Dani Sordo/Marc Martí (ESP/ESP), Hyundai, + 12.7s
05. Ott Tänak/Raigo Mõlder (EST/EST), Ford, + 55.4s
06. Stéphane Lefebvre/Gabin Moreau (F/F), Citroën, + 1m 06.6s
07. Mads Østberg/Ola Fløene (N/N), Ford, + 1m 32.4s
08. Hayden Paddon/John Kennard (NZ/NZ), Hyundai, + 1m 45.0s
09. Armin Kremer/Pirmin Winklhofer (D/D), Škoda, + 3m 03.1s
10. Pontus Tidemand/Jonas Andersson (S/S), Škoda, + 3m 29.8
Το πρώτο σκέλος περιελάμβανε 98.97 από τα συνολικά 306.80 αγωνιστικά χιλιόμετρα του Ράλι Γερμανίας, με το δεύτερο περιλαμβάνει εννέα ειδικές διαδρομές.