WRC Ράλι Γαλλίας: Προβάδισμα 28sec για Latvala (vid)
ΑΓΩΝΕΣWRC Ράλι Γαλλίας: Προβάδισμα 28sec για Latvala (vid)
ΑΓΩΝΕΣΑκόμα πιο κοντά στην παρθενική του νίκη σε ράλι του παγκοσμίου πρωταθλήματος σε ασφάλτινο οδόστρωμα βρίσκεται ο Jari-Matti Latvala.
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)
WHAT CAR
Ο Φινλανδός οδηγός ηγείται του 1-2 της Volkswagen Motorsport που διατηρείται και στο φινάλε του δεύτερου σκέλους του Ράλι Γαλλίας που αποτελεί τον ενδέκατο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος. Κέρδισε 4 από τις 7 ειδικές διαδρομές της ημέρας (όπως και την Παρασκευή), ανοίγοντας έτσι τη διαφορά από τον Andreas Mikkelsen, από τα 8 στα 28 δευτερόλεπτα.
Ο Νορβηγός δείχνει να συμβιβάζεται με τη δεύτερη θέση αφού δεν κατάφερε να κινηθεί με ανάλογο ρυθμό με το Polo R WRC. Περισσότερο προσέχει τα νώτα του από τον Kris Meeke που παρά το κλαταρισμένο ελαστικό στην προτελευταία ειδική της ημέρας, διατηρεί την τρίτη θέση. Ο εργοστασιακός οδηγός της Citroen είναι 25 δεύτερα πίσω από τον Mikkelsen αλλά έχει «μαξιλάρι» σχεδόν ενός λεπτού από τους υπόλοιπους.
Μεγάλη μάχη έχουμε για την τέταρτη θέση, την οποία διατηρεί με βραχεία κεφαλή ο Dani Sordo με το Hyundai i20 WRC. Μετά από σειρά εντυπωσιακών χρόνων με το Ford Fiesta RS WRC, ο Robert Kubica «προσπέρασε» στην κατάταξη δύο αντιπάλους και πλέον είναι 9 δέκατα του δευτερολέπτου πίσω από τον Ισπανό!
Οι δύο οδηγοί της M-Sport, Mikko Hirvonen και Elfyn Evans, έχουν ανάμεσά τους το Citroen του Mads Ostberg που έχασε πολύ έδαφος. Ο Νορβηγός σταμάτησε στην απλή διαδρομή μετά την ΕΔ12 για να διορθώσει ένα πρόβλημα στο διαφορικό του DS3 WRC και φτάνοντας με καθυστέρηση στην εκκίνηση της ΕΔ13, πήρε ποινή 70 δευτερολέπτων.
Τη δεκάδα συμπληρώνουν τα εργοστασιακά Hyundai τον Bryan Bouffier και Thierry Neuville, την ώρα που ο Sebastien Ogier παραμένει πολύ πίσω. Αν και πρώτευσε σε δύο ειδικές διαδρομές, είναι μόλις 18ος, σχεδόν πέντε λεπτά μακριά από τη βαθμολογούμενη δεκάδα. Μοναδικός του στόχος πλέον, είναι η power stage ώστε να μη φύγει με άδεια χέρια από το ράλι της πατρίδας του.
Αναλυτικά η κατάταξη:
1. | Jari-Matti Latvala | Volkswagen | 2hr06m40.4s |
2. | Andreas Mikkelsen | Volkswagen | +28.0s |
3. | Kris Meeke | Citroen | +53.7s |
4. | Dani Sordo | Hyundai | +1m41.7s |
5. | Robert Kubica | M-Sport Ford | +1m42.6s |
6. | Mikko Hirvonen | M-Sport Ford | +1m54.6s |
7. | Mads Ostberg | Citroen | +3m04.6s |
8. | Elfyn Evans | M-Sport Ford | +3m16.8s |
9. | Bryan Bouffier | Hyundai | +3m47.0s |
10. | Thierry Neuville | Hyundai | +4m03.7s |
Πρωτοπορία: ΕΔ1 Latvala, ΕΔ2 Mikkelsen, ΕΔ3-14 Latvala
Κερδισμένες ΕΔ: Latvala 9, Mikkelsen 2, Ogier 2, Sordo 1
Στο video που ακολουθεί, δείτε τις καλύτερες στιγμές από το δεύτερο σκέλος στην Αλσατία…
Το τρίτο και τελευταίο σκέλος περιλαμβάνει τέσσερις ειδικές διαδρομές (δύο επαναλαμβανόμενες), με την τελευταία να λογίζεται ως power stage.