Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

WRC Ράλι Αργεντινής: Προβάδισμα Ogier (video)

Ελλάδα 19:41
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

WRC Ράλι Αργεντινής: Προβάδισμα Ogier (video)

ΑΓΩΝΕΣ

WRC Ράλι Αργεντινής: Προβάδισμα Ogier (video)

ΑΓΩΝΕΣ

Κυρίαρχος της δεύτερης ημέρας του Ράλι Αργεντινής αποδείχθηκε ο Σεμπαστιέν Οζιέ αφού κερδίζοντας 3 ειδικές διαδρομές, άνοιξε τη διαφορά του στα 16 δευτερόλεπτα! Του Πάνου Σεϊτανίδη (twitter.com/SeitanF1)

Advertisement
Advertisement

Ο Γάλλος οδηγός της Volkswagen Motorsport δικαιολογεί το ρόλο του φαβορί  και συνεχώς άνοιγε (έστω και λίγο) το προβάδισμά του. Στο κατόπι του βρίσκονται δύο Citroen DS3 WRC. Πρώτο αυτό του εννέα φορές παγκόσμιου πρωταθλητή Σεμπαστιέν Λεμπ που όμως διένυσε μία ημέρα συμβιβασμών.

Λόγω της λάθος επιλογής ελαστικών της γαλλικής ομάδας (του «φόρεσαν» σκληρά, ενώ τα μαλακά βοήθησαν τον Οζιέ λόγω του ψιλόβροχου) αλλά και του γεγονότος ότι είναι αναγκασμένος να υιοθετήσει το οδηγικό στιλ του Μίκο Χίρβονεν. Όντας απόντας από το τελευταίο τεστ της Citroen, δεν είχε καταφέρει να δοκιμάσει λύσεις που δοκίμασαν οι teammates του.

«Δεν είμαι εγώ, δεν οδηγώ έτσι, τόσο επιθετικά όσο ο Μίκο. Έπρεπε όμως να το κάνω και ο χρόνος μου δεν ήταν τόσο κακός τελικά», δήλωσε ο Λεμπ που έκλεισε την ημέρα με βραχεία κεφαλή από τον τρίτο Χίρβονεν.

Advertisement
Advertisement

Ακολουθεί το Polo R WRC του Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα που έχασε χρόνο λόγω προβλήματος στο χειρόφρενο στη τελευταία ειδική της ημέρας αλλά παραμένει στο κυνήγι του βάθρου. Αρκετά πιο πίσω το πρώτο Ford Fiesta WRC της M-Sport με τον Ευγένι Νόβικοφ, που κατάφερε να εκτοπίσει το τρίτο Polo, του Αντρέας Μίκελσεν.

Εκτός μάχης ο Μαντς Όστμπεργκ με πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης ενώ επεισοδιακή ήταν η ημέρα του Ντάνι Σόρντο. Η πόρτα του συνοδηγού του, Κάρλος ντελ Μπάριο, δεν είχε κλείσει καλά, προσπαθώντας να την κλείσει ο Ισπανός έχασε τη ροή των σημειώσεων του και διάβασε λάθος οδηγία στον συμπατριώτη του.

«Μου είπε πως ερχόταν στροφή που περνάς τέρμα γκάζι αλλά δεν ήταν αυτή η σωστή στροφή. Βγήκαμε εκτός δρόμου και το αυτοκίνητο ακινητοποιήθηκε αναποδογυρισμένο. Άνθρωποι είμαστε όμως, άλλοτε κάνω λάθος εγώ, άλλοτε ο συνοδηγός μου», είπε ο Σόρντο που κατάφερε να συνεχίσει και στο τέλος της ημέρας να βρίσκεται πάλι εντός δεκάδας!
[nggallery id=2516]
Αναλυτικά η κατάταξη μετά την ΕΔ5:

1.  Οζιέ VW 1h57m14.1s
2.  Λεμπ Citroen + 16.3s
3.  Χίρβονεν Citroen + 18.1s
4.  Λάτβαλα VW + 40.7s
5.  Νόβικοφ M-Sport Ford + 1m37.7s
6.  Μίκελσεν VW + 1m55.1s
7.  Νεβίλ M-Sport Ford + 2m12.5s
8.  Πρόκοπ Czech Ford + 6m41.4s
9.  Πότσο M-Sport Ford + 10m10.3s
10. Σόρντο Citroen + 10m32.6s
Advertisement

Πρωτοπορία: ΕΔ1-5 Οζιέ
Κερδισμένες ΕΔ: Οζιέ 4, Χίρβονεν 1

Η τρίτη ημέρα του ράλι στη Λατινική Αμερική περιλαμβάνει πέντε ειδικές διαδρομές. Τις επαναλαμβανόμενες Santa Rosa (40.69 km) και Amboy (39.16 km) και την υπέρ-ειδική με την οποία θα ολοκληρωθεί το σκέλος.

Advertisement