WEC – Toyota: Στόχος για το 2015, η διατήρηση του τίτλου!
ΑΓΩΝΕΣWEC – Toyota: Στόχος για το 2015, η διατήρηση του τίτλου!
ΑΓΩΝΕΣΠέρυσι η Ιαπωνική εταιρεία έγινε η πρώτη που κέρδισε στο πρωτάθλημα αντοχής και οι οδηγοί της Davidson και Buemi πήραν τον τίτλο.
TOY TAKH ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ
WHAT CAR
Η Toyota που είναι πρωτοπόρος στα συστήματα υβριδικής τεχνολογίας δίνει ιδιαίτερα σημασία στην εξέλιξη του TS040 Hybrid που πέρυσι πήρε 5 νίκες σε 8 αγώνες. Η φετινή αναβαθμισμένη έκδοση του Toyota TS040 Hybrid έχει καλύτερη αεροδυναμική απόδοση, διαφοροποιημένο εμπρός μέρος με δομή σύγκρουσης, άλλη γεωμετρία (κινηματική) ανάρτησης για βέλτιστη αξιοποίηση των ελαστικών και μειωμένο βάρος. Η συνολική ισχύς που αποδίδει το υβριδικό σύστημα ξεπερνά τα 1000PS.
Θα υπάρχουν δυο αεροδυναμικά σχήματα, η έκδοση για τις 24 Ώρες του Μαν με στόχο κυρίως τις υψηλές τελικές ταχύτητες και μια δεύτερη έκδοση (sprint package) για καλύτερη αεροδυναμική απόδοση. Οδηγοί στο αυτοκίνητο με το Νο 1 θα είναι οι πρωταθλητές Davidson, Buemi μαζί με τον Kazuki Nakajima, όλοι τους πρώην οδηγοί F1. Στο δεύτερο αυτοκίνητο θα βρίσκονται οι Wurz, Sarrazin και Conway.
Η σεζόν ξεκινά στις 12 Απριλίου στο Σίλβερστον με τις 6 ώρες και ακολουθεί το Σπα στις 2/5. Οι περίφημες 24 Ώρες του Μαν είναι προγραμματισμένες για τις 14 Ιουνίου ενώ το πρόγραμμα των 8 αγώνων έχει στάσεις και σε Νίρμπουργκρινγκ, Ώστιν, Φούτζι, Σαγκάη και Μπαχρέιν.
TS040 HYBRID Τεχνικά χαρακτηριστικά |
Τύπος Le Mans Prototype (LMP1) |
Σασί Από ανθρακόνημα |
Κιβώτιο Εγκάρσιο 7 ταχυτήτων σειριακό |
Περίβλημα κιβωτίου Αλουμίνιο |
Συμπλέκτης Πολύδισκος της ZF |
Διαφορικό Μηχανικό περιορισμένης ολίσθησης |
Ανάρτηση Ανεξάρτητη με διπλά ψαλίδια μπρος πίσω και ράβδους ώσης |
Αντιστρεπτικές Εμπρός και πίσω |
Κρεμαγιέρα Υδραυλικά υποβοηθούμενη |
Φρένα Διπλού κυκλώματος, υδραυλικά |
Δίσκοι Αεριζόμενοι εμπρός πίσω, ανθρακόνημα |
Εμπρός ζάντες 13 x 18 ίντσες |
Πίσω ζάντες 13 x 18 ίντσες |
Μήκος 4650mm |
Πλάτος 1900mm |
Ύψος 1050mm |
Ρεζερβουάρ 68.5 lt |
Μετάδοση TOYOTA HYBRID System – Racing (THS-R) |
Κινητήρας 90° V8 ατμοσφαιρικός |
Κυβισμός 3.7lt |
Καύσιμο Βενζίνη |
Βαλβίδες 4 |
Συνολική ισχύ Πάνω από 1,000PS (κινητήρας και υβριδικό σύστημα) |