Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

Το Ράλλυ Ακρόπολις και τα τρολάκια

Ελλάδα 4:29
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το Ράλλυ Ακρόπολις και τα τρολάκια

ΑΓΩΝΕΣ

Το Ράλλυ Ακρόπολις και τα τρολάκια

ΑΓΩΝΕΣ

Το Ράλλυ Ακρόπολις μετά τον απόλυτο εξευτελισμό των μνημονικών ετών, επέστρεψε πέρσι στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ.

Advertisement
Advertisement

Και όχι μόνο επέστρεψε, αλλά με τις στρατηγικές και τις απαραίτητες επικοινωνιακές κινήσεις των διοργανωτών (Υφυπουργείο Αθλητισμού / Motorsport Greece κ.α.), πλέον ο Εθνικός μας αγώνας θεωρείται και πάλι ο κορυφαίος στο καλεντάρι του WRC.

Κινήσεις όπως η περσινή ειδική διαδρομή στο Σύνταγμα και φέτος στο κατάμεστο ΟΑΚΑ των Ολυμπιακών Αγώνων, αλλά και η αγωνιστική βόλτα του Πρωθυπουργού μία ημέρα πριν την εκκίνηση, προβλήθηκαν από τα διεθνή ΜΜΕ, δείχνοντας ακόμα μια φορά μία διαφορετική Ελλάδα, από αυτή που ανεδείκνυαν τα ίδια Μέσα πριν τρία χρόνια…

Από τη μία λοιπόν και με αφορμή τον μηχανοκίνητο αθλητισμό – με εκατομμύρια ακόλουθους σε όλο τον κόσμο- έχεις μία γιορτή και την ευκαιρία να προβληθείς. Από την άλλη έχεις την εσωτερική μιζέρια, την γκρίνια και την κατευθυνόμενη χλεύη για τους γνώριμους κομματικούς λόγους.

Advertisement
Advertisement

Για παράδειγμα τα σχόλια που γράφτηκαν για την βόλτα του Πρωθυπουργού στην ειδική στο ΟΑΚΑ και την αγωνιστική φόρμα που φορούσαν, όπως το παρακάτω:

 

Advertisement

Ο συγκεκριμένος σχολιαστής λοιπόν -οποίος αναμεταδόθηκε και από social κάποιων ΜΜΕ- σχολιάζει την αγωνιστική φόρμα του Κυριάκου Μητσοτάκη, έχοντας παντελή άγνοια και μη γνωρίζοντας τους κανονισμούς ασφαλείας που επιβάλουν σε οδηγούς και συνοδηγούς τι να φοράνε όταν μπαίνουν σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο.

Δε γνωρίζει ότι η συγκεκριμένη πυρίμαχη φόρμα σώζει, όπως έσωσε πέρσι τον Γκροζάν στην δραματική έξοδο που είχε στο Grand Prix του Μπαχρέιν ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ  

Advertisement

Δεν ξέρει το τρολάκι ότι η φόρμα αυτή που σχολιάζει ως στολή, είναι υποχρεωτική από παγκόσμιους κανονισμούς… Ξέρει βέβαια τα κομματικά και κατά προέκταση τα προσωπικά του συμφέροντα.

Σε ότι αφορά κάποιους άλλους που εγείρουν την ακρίβεια, την ενεργειακή κρίση κλπ. ως επιχειρήματα για την «γιορτούλα» -όπως αναφέρουν το Ράλλυ μας- θα τους παραθέσω τα παρακάτω επίσημα και επιβεβαιωμένα στοιχεία που αφορούσαν τον περσινό αγώνα:

Advertisement

Το Ράλλυ Ακρόπολις λοιπόν γνώρισε ιστορικά υψηλά αποδοχής από τους Έλληνες φίλους του σπορ, με τους 7 στους 10 Έλληνες να έχουν παρακολουθήσει μέρος του αγώνα από τηλεόραση και διαδίκτυο, με 25.000 θεατές στο Σύνταγμα την πρώτη ημέρα (+60.000 στο ΟΑΚΑ), με 300.000 θεατές στα ελληνικά βουνά.

Σε ότι αφορά τα οικονομικά:
Το 70% του προϋπολογισμού του περσινού αγώνα προήλθε από χορηγίες για διαφημιστική προβολή – φέτος πολύ μεγαλύτερο και λόγο ΟΑΚΑ.

Η αξία της τηλεοπτικής προβολής, φτάνει τα 4 εκ. €

Οι συνολικές δαπάνες διαμονής/μετακίνησης/σίτισης πέρσι άγγιξαν τα 20 εκ. ευρώ και, μάλιστα, σε συνθήκες πανδημίας. Φέτος αναμένονται πολλαπλά…

Η γκρίνια και η μιζέρια είναι τα εύκολα. Η εργασία και η δημιουργία είναι τα δύσκολα για αυτούς…

Θέλουμε λοιπόν μία Ελλάδα να προβάλλεται στο εξωτερικό με παγκόσμιες διοργανώσεις όπως το Ράλλυ Ακρόπολις, ή θέλουμε να βλέπουν τα πλάνα των συνταξιούχων να περιμένουν στις ουρές στις τράπεζες των capital controls;