To πρώτο σκέλος του Ιστορικού Ακρόπολις
ΑΓΩΝΕΣTo πρώτο σκέλος του Ιστορικού Ακρόπολις
ΑΓΩΝΕΣΣύντομο αλλά διασκεδαστικό για τα πληρώματα ήταν το πρώτο, ασφάλτινο σκέλος της κατηγορίας Sporting του 13ου Ιστορικού Ράλι Ακρόπολις.
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)
WHAT CAR
Αυτό περιελάμβανε δύο ειδικές διαδρομές (Αμφίκλεια 1 και 2) και ολοκληρώθηκε με την επιστροφή των πληρωμάτων στη μαρίνα της Ιτέας.
Και στις δύο ειδικές επικράτησε το πλήρωμα από την Ιταλία «Lucky»-Fabrizia Pons, που τερμάτισαν μπροστά από τους συμπατριώτες τους και Πρωταθλητές 2009 Enrico Brazzoli-Maurizio Barone. Αμφότερα τα πληρώματα συμμετέχουν στον αγώνα με Lancia 037 ενώ η μεταξύ τους διαφορά ήταν μόλις στα εννέα χιλιοστά του δευτερολέπτου!
Την πρώτη τριάδα έκλεισε ακόμη ένα πλήρωμα από την Ιταλία, οι Lucio Da Zanche-Giulio Oberti με Porsche 911 Carrera RS, οι οποίο διεκδικούν τον τίτλο στην κατηγορία 2 του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ιστορικών Αυτοκινήτων.
Όσον αφορά τα ελληνικά πληρώματα, πρώτοι και έκτοι της άτυπης γενικής κατάταξης τερμάτισαν οι Ανδρέας Καροτσιέρης-Λεωνίδας Μαχαίρας με Porsche 911, οι οποίοι ήταν οι ταχύτεροι και στις δύο ΕΔ. Έτσι απέκτησαν προβάδισμα 9.7 δευτερολέπτων από τους περσινούς πρωταθλητές στην κατηγορία των Ιστορικών, Ελευθέριο Μανδρούκα-Νίκο Τσάδαρη. Στην τρίτη θέση ανάμεσα στα ελληνικά πληρώματα τερμάτισαν οι Αντώνης Γιοβάς-Κωνσταντίνος Γρηγοριάδης με Audi 80 GT. Ανάμεσα στις σημαντικές εγκαταλείψεις της ημέρας ήταν αυτή των Βασίλη και Γιάννη Βελάνη, οι οποίοι εγκατέλειψαν μετά την πρώτη ειδική από μηχανικό πρόβλημα, αλλά και των Pietro Corredig-Sonia Borghese, οι οποίοι αντιμετώπισαν πρόβλημα στην τροφοδοσία της BMW 2002 tii.
Όσο για την κατηγορία Regularity, τα αλώβητα από το χρόνο αυτοκίνητα κάλυψαν 339,08 χιλιόμετρα σε 18 ειδικές διαδρομές. Η πρώτη ημέρα χαρακτηρίστηκε από έντονο συναγωνισμό και η κορυφή της κατάταξης άλλαζε χέρια συνεχώς. Εν τέλει, οι Δημήτρης και Άγγελος Κουνέλης με BLMC Mini κατάφεραν να επικρατήσουν, έχοντας «συλλέξει» 24,9 βαθμούς ποινής. Ακολούθησε με 25,5 βαθμούς ποινής, ο Ιταλός και πρωτοπόρος του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ιστορικών Αυτοκινήτων Paolo Marcattilj με την εντυπωσιακή Porsche 911, έχοντας στο δεξί μπάκετ τον πολύπειρο συνοδηγό Fransesco Giammarino.
Στo δεύτερο σκέλος τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Sporting θα συνεχίσουν να μάχονται σε ασφάλτινες επιφάνειες και συγκεκριμένα σε δύο ειδικές διαδρομές (Χάνι Ζαγκανά και Παύλιανη). Από την πρώτη τα πληρώματα θα περάσουν τρεις φορές, ενώ από τη δεύτερη θα περάσουν δύο φορές.
Όσο για τα πληρώματα της Regularity έχουν σήμερα μπροστά τους 258,40 χιλιόμετρα.