Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις: Σε εξέλιξη…

Ελλάδα 15:30
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις: Σε εξέλιξη…

ΑΓΩΝΕΣ

Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις: Σε εξέλιξη…

ΑΓΩΝΕΣ

Άνοιξε η αυλαία του 14ου Ιστορικού Ράλι Ακρόπολις, η πρώτη μέρα επηρεάστηκε από τον βροχερό καιρό, ο οποίος δυσκόλεψε πληρώματα και οργανωτές. Συγκεκριμένα, οι δύο από τις τρεις ειδικές της χθεσινής ημέρας ήταν βρεγμένες, δημιουργώντας «πονοκέφαλο» στους αγωνιζόμενους.

Advertisement
Advertisement

TOY ΤΑΚΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ

Το τέλος της πρώτης ημέρας βρήκε τους “Pedro”-Baldaccini να φιγουράρουν στην κορυφή. Το ιταλικό πλήρωμα του Lancia Delta Integrale 16V, ξεκίνησε μουδιασμένα στην πρώτη ειδική της Ριτσώνας, αλλά η συνέχεια ήταν εντυπωσιακή. Στη 2η ειδική του Αγίου Μερκουρίου, έκανε διαφορά 25 δευτερολέπτων από τους διώκτες του. Οι επικεφαλής του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος στην Κατηγορία 2, Myrsell-Junttila με το Porsche 911RSR αν και ξεκίνησαν καλά πετυχαίνοντας τον ταχύτερο χρόνο στην εναρκτήρια ειδική, εντούτοις υποχώρησαν στη δεύτερη θέση. Το δυνατό χαρτί του πληρώματος είναι το χώμα, στο οποίο στοχεύουν να επιτεθούν. Την πρώτη τριάδα κλείνουν οι Johnsen-Johnsen (Porsche 911 RSR) οι οποίοι ακολουθούν το πλάνο τους που είναι ο τερματισμός στο βάθρο του Ιστορικού Ακρόπολις.

DAY_1_0004 MYRSELL MATS - JUNTTILA ESKO640

Advertisement
Advertisement

Οι Ιταλοί Marenzana-Beltrame με Porsche 911 RSR ακολουθούν στην τέταρτη θέση, με τους Πίτσο-Καραπαπάζη (Toyota Celica GT 2000) να είναι οι πρώτοι Έλληνες στον αγώνα του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος. Ο Πίτσος στην επιστροφή του στα ράλι ήταν καλός με το Toyota Celica και θα μπορούσε να βρίσκεται υψηλότερα στην κατάταξη εάν δεν αντιμετώπιζε προβλήματα με τα φρένα του αυτοκινήτου. Την εξάδα συμπληρώνουν οι Mekler-Miko Mekler, οι οποίοι το διασκεδάζουν με το Alfa Romeo 1750 Gtam. Όσον αφορά τον αγώνα του Ελληνικού πρωταθλήματος, οι Τσαλαματάς – Μπάμπαλης με το πορτοκαλί Ford Escort RS 2000 …είχαν στρωτό αγώνα. Έτσι, μέχρι τώρα βρίσκονται στην κορυφή, εμπρός από τους Πίτσο-Καραπαπάζη, με τους Π. Παραδείση-Ποιμενίδη (Ford Escort RS 2000) να ακολουθούν. Καθόλου άσχημα κινούνται οι τέταρτοι Κουτσίκος-Παυλή Κορρέ (BMW 2002 Ti), στην επανεμφάνιση του οδηγού στους αγώνες, ύστερα από 4 χρόνια αποχής. Στον πρώτο του αγώνα ως οδηγός, ο Μουρτζούκος έχοντας στο πλάι του τον Καραδημήτρη είναι στην πέμπτη θέση με ίδιο αυτοκίνητο. Οι Μανδρούκας-Τσάδαρης με το Porsche 911 RSR παρά το δεύτερο χρόνο στην πρώτη ειδική, έπεσαν στην ελληνική κατάταξη, εξαιτίας μιας λάθους επιλογής ελαστικών.