ΑΓΩΝΕΣ

Το φινάλε της Regularity στο Ιστορικό Ακρόπολις

Ελλάδα 20:32
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το φινάλε της Regularity στο Ιστορικό Ακρόπολις

ΑΓΩΝΕΣ

Το φινάλε της Regularity στο Ιστορικό Ακρόπολις

ΑΓΩΝΕΣ

Εκπληκτικά σταθεροί από την πρώτη ημέρα οι Γιάννης Κατσαούνης – Μαθιός Μανσόλας με Porsche 911 του 1973, ήταν οι θριαμβευτές της Κατηγορίας Regularity του Ιστορικού Ράλι Ακρόπολις του 2014.

Advertisement
Advertisement

Ήταν μια διάκριση που το πολύπειρο πλήρωμα αναζητούσε διακαώς εδώ και 11 χρόνια, ώστε να κάνει δύο τις νίκες του στον Εθνικό Ιστορικό μας αγώνα, ενώ παράλληλα αποκόμισαν και το μέγιστο των βαθμών για το Ευρωπαϊκό Έπαθλο τις FIA κερδίζοντας θέσεις στο σχετικό πίνακα.

Χαρακτηριστικό της εκπληκτικής προσπάθειας του πληρώματος το γεγονός πως σε 26 από τις 43 Ειδικές Διαδρομές που περιελάμβανε ο δύσκολος  φετινός αγώνας, δεν έχασαν πάνω από 1 δευτερόλεπτο από τον δοθέντα ιδανικό χρόνο!

Άξιοι ανταγωνιστές τους οι Δημήτρης και Άγγελος Κουνέλης με BLMC Mini του 1978, που πέρασαν από την πρώτη θέση κατά τη διάρκεια του απαιτητικού τριήμερου, αλλά τελικά ολοκλήρωσαν 2οι. Στην 3η θέση του βάθρου της γενικής κατάταξης συναντάμε του περσινούς και προπέρσινους νικητές του αγώνα Ιάσωνα Φωτόπουλο – Αριστοτέλη Γεωργίου με Alfa Romeo 2000 GT Veloce, που ξεκίνησαν όπως πάντα σχεδόν …κρύοι, στο τέλος όμως εντυπωσίασαν με την απόδοσή τους και αμείφθηκαν με μια θέση στο βάθρο.

Advertisement
Advertisement

Ανάμεσα στα πολλά ξένα πληρώματα που συμμετείχαν στον αγώνα ικανότεροι αποδείχθηκαν οι Paolo Marcattilj – Fransesco Giammarino με Porsche 911 του 1967 που τερμάτισαν 10οι. Το πλήρωμα που κατέχει την πρωτοπορία στη βαθμολογία του Ευρωπαϊκού Επάθλου της FIA δεν κατάφερε να συνεχίσει το απόλυτο των νικών που έχουν πετύχει φέτος, αφού, τόσο οι νικητές της Γενικής Γιάννης Κατσαούνης – Μαθιός Μανσόλας, όσο και Γιώργος Δελαπόρτας – Θέμις Κονταράτος με Alfa Romeo 2000 GT Veloce (8οι στη Γενική)  τερμάτισαν σε καλύτερη θέση συγκεντρώνοντας πολύτιμους βαθμούς για τον ευρωπαϊκό θεσμό, όπου συμμετέχουν.

Ένα ακόμη πλήρωμα που ακολουθεί τον Ευρωπαϊκό θεσμό, οι Cristian Crusifix – Joseph Lambert, η οποίοι μάλιστα ήταν 2οι στη σχετική βαθμολογία πριν από τον αγώνα μας, αγωνίστηκαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα με μια Lotus Cortina του 1964, αλλά μάλλον τα βρήκαν σκούρα τερματίζοντας τελικά 28οι.

Advertisement