Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

WRC Ράλι Αυστραλίας Οδηγός ο Mikkelsen

Ελλάδα 14:03
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

WRC Ράλι Αυστραλίας Οδηγός ο Mikkelsen

ΑΓΩΝΕΣ

WRC Ράλι Αυστραλίας Οδηγός ο Mikkelsen

ΑΓΩΝΕΣ

Για πρώτη φορά στην καριέρα του στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, ο Αντρέας Μίκελσεν βρίσκεται στην πρωτοπορία! ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)

Advertisement
Advertisement

Ο τρίτος οδηγός της Volkswagen Motorsport, σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στην εναρκτήρια ειδική διαδρομή του Ράλι Αυστραλίας και ήταν μόλις ένα δέκατο του δευτερολέπτου πιο αργός από τον ομόσταβλό του Σεμπαστιέν Οζιέ στη δεύτερη.

Έτσι, έκλεισε την πρώτη ημέρα του δέκατου γύρου της σεζόν στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης – έστω κι αν αυτό είναι με το ισχνό προβάδισμα των εννέα δεκάτων του δευτερολέπτου, έστω κι αν η πρώτη ημέρα περιελάμβανε δύο περάσματα από την μίνι διαδρομή Κοφς, έστω κι αν αυτή, σε αντίθεση με τη κατατακτήρια ειδική διαδρομή αλλά και τα επόμενα τρία χωμάτινα σκέλη, ήταν ασφάλτινη! Πρέπει επίσης να σημειωθεί πως ο Νορβηγός τρέχει και με νέο συνοδηγό, καθώς ο Ιρλανδός Πωλ Ναγκλ αντικαθιστά τον τραυματία Μίκο Μάρκουλα.

Πολύ κοντά στον 24χρονο κινήθηκε ο Κρις Μικ που για πρώτη φορά έχει στα χέρια του το εργοστασιακό DS3 WRC (ως επιβράβευση για την εξαιρετική του εμφάνιση στη Φινλανδία) και θέλει να πείσει τη Citroen πως αξίζει πλήρες πρόγραμμα για το 2014.

Advertisement
Advertisement

Έπονται τα εργοστασιακά Polo R WRC των Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα, ο teammate του Μικ, Μίκο Χίρβονεν και μετά σε παράταξη τα τρία Fiesta WRC της M-Sport.

Αναλυτικά η πρώτη δεκάδα του αγώνα που έχει μόλις 29 (!) συμμετοχές:

1. Αντρέας Μίκελσεν VW 2m45.3s
2. Κρις Μικ Citroen +0.9s
3. Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα VW +1.4s
4. Σεμπαστιέν Οζιέ VW +1.5s
5. Μίκο Χίρβονεν Citroen +1.9s
6. Τιερί Νεβίλ M-Sport Ford +2.7s
7. Μαντς Όστμπεργκ M-Sport Ford +4.6s
8. Ευγένι Νόβικοφ M-Sport Ford +6.5s
9. Καλίντ Αλ Κασίμι Abu Dhabi Citroen +8.1s
10. Νέιθαν Κουίν Italia Mini +10.3s
Advertisement

Κερδισμένες ειδικές: Μίκελσεν 1, Οζιέ 1
Πρωτοπορία: ΕΔ 1-2 Μίκελσεν
Το δεύτερο σκέλος του αγώνα, περιλαμβάνει οκτώ ειδικές διαδρομές.