Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΑΓΩΝΕΣ

Ράλι Ντακάρ ΕΔ3: Ταχύτερος ο Al-Attiyah, 1ος γενικής ο Peterhansel

  • Panos Seitanidis

Ανακατατάξεις, απρόοπτα και πολύ ενδιαφέρον είχε η τρίτη ειδική διαδρομή του φετινού Ράλι Ντακάρ όπου ο Nasser Al-Attiyah ήταν ταχύτερος όλων στα αυτοκίνητα, ο Federico Villagra στα φορτηγά, ο Ignacio Casale στα Quad και ο Sam Sunderland στις μοτοσυκλέτες.

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (instagram.com/SeitanF1)

Η ΕΔ3 ήταν η πρώτη μεγάλου μήκους ειδική διαδρομή του φετινού αγώνα. Με 208 χιλιόμετρα απλής διαδρομής και 296 χιλιόμετρα χρονομετρημένης, ανάμεσα στους αμμόλοφους της ερήμου Ίκα, στο δρόμο από το Πίσκο προς το Σαν Χουάν στο Περού.

Στα αυτοκίνητα λοιπόν ο οδηγός από το Κατάρ ήταν ταχύτερος όλων με το Toyota Hilux κάνοντας το 2 στα 3, όμως ακολουθώντας τον με διαφορά 4 λεπτών, ο Stephane Peterhansel πέρασε στην κορυφή της γενικής κατάταξης για λογαριασμό της Peugeot.

«Κερδίσαμε την ειδική, πράγμα ευχάριστο. Πρέπει να συνεχίσουμε να πιέζουμε αλλά χωρίς απερισκεψίες. Δεν πίεζα πολύ γιατί η διαδρομή δεν ήταν εύκολη. Αντίθετα, σε κάποια σημεία ήταν πολύ επικίνδυνη. Αποδώσαμε καλά και είμαι χαρούμενος για αυτή την πρωτιά», είπε ο Al-Attiyah.

Τρίτος ήταν ο νικητής του 2010 Carlos Sainz, με τους Cyril Despres και Sebastien Loeb να ακολουθούν από κοντά. Εν τω μεταξύ ο Nani Roma μιμήθηκε τον Bryce Menzies, αναποδογυρίζοντας το MINI του. Όμως σε αντίθεση με τον Αμερικανό, κατάφερε να ολοκληρώσει την ειδική παρότι είχε τραυματιστεί στο κεφάλι και τον αυχένα. Ο Ισπανός εξετάστηκε από τους γιατρούς και αποφασίστηκε να μη συνεχίσει.

Στις μοτοσυκλέτες ο Sam Sundeland συνέχισε με κεκτημένη ταχύτητα, προσθέτοντας μία ακόμα ειδική στο ενεργητικό του. Ο Βρετανός αναβάτης της KTM ήταν τρία λεπτά  μπροστά από τον δεύτερο, Kevin Benavides, ενώ ο Toby Price συμπλήρωσε το Top3 της ημέρας.

«Τα πράγματα δεν πήγαν άσχημα, παρότι έπεσα αρκετές φορές. Ήταν μία δύσκολη ειδική σε ότι αφορούσε στην πλοήγηση και είχα πρόβλημα με το roadbook. Το δεύτερο κομμάτι της ειδικής διαδρομής ήταν περίπλοκο όμως αυτός ο ρυθμός με βολεύει. Το να επιβεβαιώνω πως μπορώ να μονομαχήσω στην κορυφή είναι καλό νέο», τόνισε ο Toby Price.

Ο νικητής της προηγούμενης ειδικής, Joan Barreda, έκανε ένα λάθος πλοήγησης που τον έριξε 24ο, περισσότερα από 27 λεπτά πίσω από τον Sunderland.

Στις γουρούνες ο Ignacio Casale της Yamaha έκανε το 3 στα 3, δείχνοντας άπιαστος στο ξεκίνημα του φετινού ράλι. Στη δεύτερη θέση, πίσω από τον Χιλιανό, είναι ήταν ο Περουβιανός Alexis Hernández, τον οποίο ακολούθησε ο Sergei Kariakin που παραμένει ο μεγαλύερος αντίπαλος του Casale στη γενική. Την τετράδα συμπλήρωσε ο Αργεντινός Pablo Copetti, με τη Yamaha να κάνει κατάληψη στο Top4 της κατηγορίας.

«Ήταν υπέροχη ειδική και ένιωθα σα στο σπίτι μου. Μπορώ να αγωνίζομαι με τον δικό μου ρυθμό, χωρίς να παίρνω ρίσκα, πράγμα σημαντικό διότι σε αυτές τις ειδικές με τις πολλές ευθείες, είναι εύκολο να υπέρ-θερμάνεις τον κινητήρα», είπε ο Casale.

Στην κατηγορία των φορτηγών ο Federico Villagra πανηγύρισε την πρώτη φετινή του νίκη σε ειδική προσπερνώντας τον Eduard Nikolaev στα τελευταία χιλιόμετρα. Τελικά πέρασε τη γραμμή του τερματισμού 35 δευτερόλεπτα πριν από τον Ρώσο που εξακολουθεί να προηγείται στη γενική κατάταξη.

Δημοφιλή στο Protothema.gr