Ράλι Μόντε Κάρλο: «Πετούσε» τη νύχτα ο Loeb
ΑΓΩΝΕΣΡάλι Μόντε Κάρλο: «Πετούσε» τη νύχτα ο Loeb
ΑΓΩΝΕΣΜε τον καλύτερο δυνατό τρόπο ξεκίνησε η επιστροφή (έστω και προσωρινή) του Sebastien Loeb στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι.
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)
WHAT CAR
O Αλσατός οδηγός ήταν σαν να μην έλειψε μία ημέρα από το αριστερό μπάκετ του εργοστασιακού Citroen DS3 WRC. Στην εναρκτήρια ειδική διαδρομή των 21 χιλιομέτρων (επωφελούμενος και του γεγονότος πως βγήκε στο δρόμο 14ος), ο Loeb όχι απλά σημείωσε τον καλύτερο χρόνο αλλά διέλυσε τον ανταγωνισμό. Ήταν 22 δευτερόλεπτα μπροστά από το Ford Fiesta WRC του Ott Tanak και 30 μπροστά από τον παγκόσμιο πρωταθλητή Sebastien Ogier!
Σημαντικός παράγοντας ήταν ο πάγος στο δρόμο, ήταν άλλωστε χαρακτηριστική η δήλωση του Loeb όταν έφτασε στον τερματισμό: «Τρία χιλιόμετρα πριν το τέλος της ειδικής, είπα στον Daniel (σ.σ. Elena, τον συνοδηγό του) πως νιώθω λες και είμαστε σταματημένοι! Είχε πολύ πάγο, παντού, ήταν πολύ δύσκολα».
Στη δεύτερη ειδική διαδρομή (μήκους 19.68 km), το σκηνικό άλλαξε. Στο δρόμο αντί για πάγο, τα πληρώματα συναντούσαν χαλίκι (ειδικά στις στροφές) και το πλεονέκτημα πέρασε σε όσους έβγαιναν νωρίς για την προσπάθειά τους. Όχι τυχαία, ο Ogier απάντησε με τον καλύτερο χρόνο, με τον Jari-Matti Latvala να τον πλαισιώνει στο 1-2 της Volkswagen Motorsport.
Σημειώνοντας τον τρίτο χρόνο, ο Loeb διατήρησε τα ηνία στη γενική κατάταξη, με προβάδισμα 13.3 δευτερολέπτων. Μία ανάσα χωρίζει τους Tanak-Latvala που μάχονται για την τρίτη θέση ενώ ακολουθούν οι Βρετανοί Elfyn Evans (M-Sport) και Kris Meeke (Citroen). Καταστροφικός ήταν ο χρόνος του Mads Ostberg στην ΕΔ2, με αποτέλεσμα να πέσει πίσω από το Polo R WRC του Andreas Mikkelsen αλλά και το i20 WRC του Thierry Neuvillle που είναι ο πρώτος οδηγός της Hyundai στην κατάταξη.
Προβλήματα αντιμετώπισαν δύο οδηγοί που έλαμψαν πέρυσι. Ο Robert Kubica ξεκίνησε δυναμικά αλλά δύο οδηγικά λάθη «χάλασαν» το χρόνο του στην ΕΔ1. Τα χειρότερα ήρθαν στην ΕΔ2 όταν ένα πρόβλημα στα ηλεκτρικά του Fiesta WRC του κόστισε πέντε λεπτά. Για τον Bryan Bouffier, η δεύτερη ειδική έκρυβε «αγωνιστικό θάνατο» καθώς είχε έξοδο ενώ βρισκόταν στην έβδομη θέση της γενικής. Εκτός δρόμου βρέθηκε και ο τρίτος οδηγός της Hyundai, Dani Sordo, χωρίς όμως να τεθεί και εκτός μάχης.
Αναλυτικά η κατάταξη μετά και την ΕΔ2:
Θέση | Οδηγός | Αυτοκίνητο | Διαφορά |
1 | Sebastien Loeb | Citroen | 30m08.2s |
2 | Sebastien Ogier | Volkswagen | 13.3s |
3 | Jari-Matti Latvala | Volkswagen | 36.1s |
4 | Ott Tanak | Ford | 38.6s |
5 | Elfyn Evans | Ford | 47.4s |
6 | Kris Meeke | Citroen | 59.8s |
7 | Andreas Mikkelsen | Volkswagen | 59.9s |
8 | Thierry Neuville | Hyundai | 1m06.8s |
9 | Mads Ostberg | Citroen | 1m08.7s |
10 | Henning Solberg | Ford | 1m17.6s |
Η δεύτερη ημέρα δράσης περιλαμβάνει έξι ειδικές διαδρομές (3 επαναλαμβανόμενες), συνολικού μήκους 134,10 αγωνιστικών χιλιομέτρων.