Ράλι Μόντε Κάρλο: Δράμα για Loeb
ΑΓΩΝΕΣΡάλι Μόντε Κάρλο: Δράμα για Loeb
ΑΓΩΝΕΣΗ μεγάλη μάχη για τη νίκη στο 83ο Ράλι Μόντε Κάρλο ανάμεσα στους δύο… Sebastien, ολοκληρώθηκε πρόωρα και άδοξα.
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)
WHAT CAR
Ο Sebastien Loeb που κάνει στον εναρκτήριο αγώνα του 2015 τη μεγάλη, έστω και προσωρινή επιστροφή, έκανε στην τελευταία ειδική διαδρομή της δεύτερης ημέρας ένα καταστροφικό λάθος. Πιέζοντας να ανακτήσει την πρωτοπορία από τον Sebastien Ogier, χτύπησε σε βράχο, προκαλώντας εκτεταμένη ζημιά στην πίσω αριστερή ανάρτηση του εργοστασιακού DS3 WRC.
Ο οδηγός της Citroen κατάφερε να φτάσει στον τερματισμό δέκατος, έχοντας χάσει έξι λεπτά έναντι του μεγάλου του αντιπάλου αλλά το δράμα του δεν ολοκληρώθηκε εκεί. Αδυνατώντας να φτάσει στο σέρβις παρκ, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει από το σκέλος με αποτέλεσμα να φορτωθεί και πέντε λεπτά ποινής ώστε να είναι σε θέση να επανεκκινήσει βάσει συστήματος Rally2.
Ο εννέα (!) φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, περιγράφει την άτυχη στιγμή: «Ήταν μία πολύ αργή στροφή, είχε πάγο και μάλλον επιτάχυνα νωρίτερα απ’ ότι έπρεπε. Υπήρχε ένα μικρό χαντάκι στην έξοδο και έπεσα μέσα. Δυστυχώς, κάτω από το χιόνι υπήρχε ένας βράχος και… μπαμ».
Νωρίτερα, ο Ogier είχε ψαλιδίσει το πρωί τη διαφορά από τον μεγάλο του αντίπαλο, μειώνοντας τη στα 3 δευτερόλεπτα! Μετά το μεσημεριανό σέρβις ο Αλσατός αντεπιτέθηκε, έκανε τον καλύτερο χρόνο στην ΕΔ6 παρότι επέλεξε ελαστικά χωρίς καρφιά αλλά στη συνέχεια, με τη λάσπη να γεμίζει το δρόμο, η σειρά εμφάνισής του (14ος) δεν τον βοηθούσε. Πίεσε και ήρθε το λάθος.
Μετά τα παραπάνω, ο Ogier έχει τεράστιο προβάδισμα αφού ο πλησιέστερος αντίπαλος είναι 105 δευτερόλεπτα πίσω! Αυτός είναι ο teammate του στη Volkswagen Motorsport, Jari-Matti Latvala με το τρίτο Polo R WRC του Andreas Mikkelsen να ολοκληρώνει το εντυπωσιακό 1-2-3.
Πάντως ο επικεφαλής της VW, Jost Capito, δήλωσε: «Ήταν ατυχία για τη Citroen αυτό που συνέβη με τον Loeb. Δεν μας χαροποίησε αυτή η εξέλιξη. Θέλαμε να συνεχιστεί η μάχη».
Για τη γαλλική ομάδα τα βάσανα δεν ολοκληρώθηκαν εκεί με παρόμοιο με τον Loeb τρόπο, εγκατέλειψε και ο Kris Meeke ενώ βρισκόταν στην τέταρτη θέση. Εκεί πλέον βρίσκεται ο Ott Tanak με το Fiesta WRC της M-Sport, που είδε στο φινάλε της ημέρας τον Mikkelsen να τον «προσπερνά».
Όσο για τον Robert Kubica, ήταν μία ημέρα όπου προσέφερε θέαμα αλλά έχασε στο τέλος την ουσία. Κέρδισε τρεις ειδικές διαδρομές αλλά στην τελευταία της ημέρας που αποτέλεσε και εφιάλτη για πολλούς, είχε δύο άτυχες στιγμές. Στην πρώτη βγήκε εκτός δρόμου και τον έσπρωξαν θεατές για να «μπει ξανά στο παιχνίδι» ενώ στη δεύτερη, χτύπησε σε δέντρο προκαλώντας κλατάρισμα. Έχασε 4 λεπτά που απλά ήρθαν να προστεθούν στα 10 που είχε χάσει την Παρασκευή από τα προβλήματα στα ηλεκτρικά του Fiesta WRC.
Αναλυτικά η κατάταξη μετά και την ΕΔ8:
Θέση | Οδηγός | Αυτοκίνητο | Διαφορά |
1 | Sebastien Ogier | Volkswagen | 1h52m07.4s |
2 | Jari-Matti Latvala | Volkswagen | 1m45.4s |
3 | Andreas Mikkelsen | Volkswagen | 2m34.8s |
4 | Ott Tanak | Ford | 2m44.4s |
5 | Mads Ostberg | Citroen | 3m02.9s |
6 | Elfyn Evans | Ford | 3m15.2s |
7 | Thierry Neuville | Hyundai | 3m29.9s |
8 | Martin Prokop | Ford | 4m59.6s |
9 | Daniel Sordo | Hyundai | 5m23.0s |
10 | Henning Solberg | Ford | 6m38.9s |
Κερδισμένες ΕΔ: Loeb 3, Kubica 3, Ogier 2
Πρωτοπορία: Loeb ΕΔ1-6, Ogier 7-8
Η τρίτη ημέρα δράσης περιλαμβάνει 4 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 128,41 αγωνιστικών χιλιομέτρων.