Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE: EV | LR Defender

WRC Ράλι Αυστραλίας: Πήρε φόρα ο Ogier

  • NewsAuto.gr

Χάρη σε ένα εντυπωσιακό σερί όπου πρώτευσε σε επτά συνεχόμενες ειδικές διαδρομές, ο Σεμπαστιέν Οζιέ ανέλαβε για τα καλά τα ηνία του Ράλι Αυστραλίας και έβαλε πλώρη για την πρόωρη κατάκτηση του τίτλου!

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)

Ότι δεν έκανε στη Γερμανία δηλαδή όπου μία άτυχη στιγμή τον ανάγκασε να κάνει και δεύτερο… match ball! Ο Γάλλος πυροβόλησε λοιπόν κατά ριπάς και μόνο στη δεύτερη εκ των μικρών σε μήκος υπέρ-ειδικών στο λιμάνι Κοφς δεν πρώτευσε.

«Ήταν μία τέλεια ημέρα για εμάς. Οι πρωινές ειδικές γλιστρούσαν πολύ, έπρεπε να προσέχουμε. Γι’ αυτό δεν επιτέθηκα 100%, δεν ήθελα να κάνω κάποιο ανόητο λάθος και να βγω εκτός  αγώνα. Το απόγευμα τα επίπεδα πρόσφυσης βελτιώθηκαν και το απολαύσαμε», δήλωσε ο Οζιέρ που πλέον έχει προβάδισμα 20 δευτερολέπτων.

Στη δεύτερη θέση είναι το εργοστασιακό DS3 WRC του Μίκο Χίρβονεν που παρότι δεν πήρε ούτε μία ειδική, ήταν σταθερός και γι’ αυτό παραμένει στο παιχνίδι. Ο Φινλανδός έχει προβάδισμα 18 sec από το δίδυμο των Τιερί Νεβίλ/Κρις Μικ που μάχονται για μία θέση στο βάθρο.

Ο Βέλγος οδηγός της M-Sport πήρε προβάδισμα όταν στο ξεκίνημα της τελευταίας ειδικής της ημέρας, ο Βορειοιρλανδός καθυστέρησε στην εκκίνηση και έχασε δέκα δευτερόλεπτα. Μεγάλη μάχη έχουμε και πίσω τους, με τον Λάτβαλα να κερδίζει με το Polo R WRC την τελευταία ΕΔ (οι οδηγοί της VW Motorsport έχουν κάνει το 10 στα 10!) και να είναι πέμπτος, ύστερα από μία δύσκολη μέρα που ταλαιπωρήθηκε από το set-up του αυτοκινήτου του.

Δυσαρεστημένος ήταν και ο διώκτης του, ο Μαντς Όστμπεργκ, που παραπονιόταν πως το Fiesta της M-Sport υστερούσε σε ισχύ σε διάφορα σημεία της ημέρας. Παρέμεινε όμως μπροστά από το τρίτο Polo, του Αντρέας Μίκελσεν, που είχε μία άτυχη στιγμή στην όγδοη ειδική διαδρομή, που προκάλεσε ζημιά στην αριστερή πλευρά του αυτοκινήτου του.

Αναλυτικά η κατάταξη μετά το 2ο σκέλος:

1. Οζιέ VW 58m46.6s
2. Χίρβονεν Citroen +20.0s
4. Νέβιλ M-Sport Ford +38.1s
3. Μικ Citroen +38.6s
5. Λάτβαλα VW +58.2s
6. Όστμπεργκ M-Sport Ford +1m01.7s
7. Μίκελσεν VW +1m03.8s
8. Νόβικοφ M-Sport Ford +1m09.2s
9. Κουίν Italia Mini +4m02.6s
10. Αλ-Κασίμι Citroen +4m41.4s

Κερδισμένες ΕΔ: Οζιέ 8, Μίκελσεν 1, Λάτβαλα 1
Πρωτοπορία: ΕΔ1-2 Μίκελσεν, ΕΔ3-10 Οζιέ

Το τρίτο σκέλος του Ράλι Αυστραλίας περιλαμβάνει 6 ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 132.68 km.

Δημοφιλή στο Protothema.gr