Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

Νικητές οι Νικολόπουλος-Τσιάπας στο Seajets 37ο Ράλλυ Παλάδιο

Ελλάδα 5:25
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Νικητές οι Νικολόπουλος-Τσιάπας στο Seajets 37ο Ράλλυ Παλάδιο

ΑΓΩΝΕΣ

Νικητές οι Νικολόπουλος-Τσιάπας στο Seajets 37ο Ράλλυ Παλάδιο

ΑΓΩΝΕΣ

Με νικητές τους Ξενοφώντα Νικολόπουλο-Αλέξανδρο Τσιάπα ολοκληρώθηκε το ασφάλτινο Seajets 37ο Ράλι Παλάδιο, που διοργανώθηκε με επίκεντρο τη Νέα Πέραμο Μεγάρων και με το οποίο έπεσε η αυλαία για το Περιφερειακό Κύπελλο Ασφάλτινων Ράλι Κεντρικής Ελλάδος καθώς επίσης και για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι Ιστορικών Αυτοκινήτων.

Advertisement
Advertisement

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΠΑΝΟΣ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗΣ (instagram.com/seitanf1)

Μετά από πολλά χρόνια αυτό το ράλι διεξήχθη σε απόλυτα στεγνό οδόστρωμα, συγκέντρωσε 45 συμμετοχές και αποτελούνταν από 7 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 50,36 χιλιομέτρων. Οι δύο από αυτές (Άνω Αλεποχώρι, Νέος Άγιος Ιωάννης) πραγματοποιήθηκαν δύο φορές, ενώ το Μελετάκι διεξήχθη 3 φορές. Η μάχη για τη νίκη δε διήρκεσε πολύ, καθώς από τη 2η Ειδική Διαδρομή του αγώνα, οι τοπικοί Ξενοφών Νικολόπουλος-Αλέξανδρος Τσιάπας (Mitsubishi Lancer EVO VI, C2-A8) πήραν το πάνω χέρι και έφτασαν τελικά με άνεση στην 3η νίκη τους στο Παλάδιο, έχοντας κερδίσει τις 6 από τις 7 Ειδικές Διαδρομές.

Paladio16-Nikolopoulos-b640O μεγάλος νικητής του φετινού Ράλι Παλάδιο

Advertisement
Advertisement

Όση αγωνία έλειψε από τη μάχη για τη νίκη, τόση και ακόμη περισσότερη προέκυψε για τη 2η θέση της Γενικής κατάταξης και για την επικράτηση στην Κατηγορία F2 των δικίνητων αυτοκινήτων. Οι Γιάννης Πλάγος-Αλκιβιάδης Ρέντης (Honda Civic Type-R, C3-A7) «αντάλλαζαν» σε όλη τη διάρκεια του αγώνα δέκατα του δευτερολέπτου με τους Βασίλη Αναδιώτη-Μανώλη Μακρινό (Renault Clio Sport, C3-A7) και κατέκτησαν εντέλει τη 2η θέση της Γενικής και τη νίκη στην F2 μόλις στην τελευταία Ειδική Διαδρομή, με διαφορά 0,28 δευτερολέπτων. Αναμφίβολα, τα πληρώματα που πλαισίωσαν τους νικητές στο βάθρο είχαν μια εντυπωσιακή μάχη, που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον όλων μέχρι το τέλος.

Στην 4η θέση της Κατάταξης ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους οι Ανδρέας Ντόφης-Μάριος Τσαούσογλου (Mitsubishi Lancer EVO VIII, C2-A8), στην πρώτη εμφάνιση του οδηγού στις απαιτητικές διαδρομές του Ράλλυ Παλάδιο. Παρά το γεγονός ότι ήταν ταχύτεροι όλων στην εναρκτήρια Ειδική Διαδρομή του αγώνα, στη συνέχεια έχασαν χρόνο μετά από χτύπημα στην Ειδική Διαδρομή “Νέος Άγιος Ιωάννης 1” που χάλασε το στήσιμο του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα ο οδηγός να μην έχει την απαιτούμενη αυτοπεποίθηση για να πιέσει στο όριο. Μια θέση πιο πίσω, βρέθηκαν οι Γιάννης Ζούνης-Νικόλας Ιντζόγλου (Subaru Impreza WRX STI, C2-N4) στην καλύτερη, σύμφωνα και με τον οδηγό, εμφάνιση του πληρώματος σε ασφάλτινο αγώνα.

Εκτός από εξαιρετικός συνοδηγός, ο Νίκος Ζακχαίος είναι ταχύς και πίσω από το τιμόνι!

Εκτός από εξαιρετικός συνοδηγός, ο Νίκος Ζακχαίος είναι ταχύς και πίσω από το τιμόνι!

Την πρώτη εξάδα της Γενικής Κατάταξης, διαμόρφωσαν οι Νίκος Ζακχαίος-Χρήστος Μιχελής (Citroen Saxo VTS, C6-N2) οι οποίοι κατέλαβαν ταυτόχρονα την 3η θέση της F2, ενώ επικράτησαν σε μια από τις πλέον ανταγωνιστικές Κατηγορίες των ασφάλτινων ράλλυ, αν όχι την πιο ανταγωνιστική, την Κατηγορία C6.  Στην Κατηγορία C5, ακόμη μια ανταγωνιστική Κατηγορία των ελληνικών αγώνων, νικητές αναδείχθηκαν οι “Φίλων”-Γιώργος Γονάκης (Peugeot 206, C5-A6) που τερμάτισαν στην 7η θέση της Γενικής Κατάταξης και στην 4η θέση της F2. Τους νικητές της C5 ακολούθησαν στην Κατηγορία οι Γιώργος Αθανασόπουλος-Σπύρος Μπαρδάκης (Citroen C2 R2, C5-A6) και Γιάννης Καφετζάκης-Κωνσταντίνος Χατζάκης (Peugeot 106 S16, C5-A6). Όσο για την Κατηγορία C6, τους νικητές Ζακχαίο-Μιχελή ακολούθησαν οι Μίλτος Πλατώνης-Γιάννης Λιλλής (Toyota Yaris, C6-A5) και Μαρίνος Μπενούκας-Χρήστος Μουρκάκης (Peugeot 1067 S16, C6-N2).

Advertisement

Εκτός από το Περιφερειακό Κύπελλο Ασφάλτινων Ράλι Κεντρικής Ελλάδος, το Seajets 37ο Ράλι Παλάδιο αποτέλεσε τον επίλογο και στο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων. Νικητές αναδείχθηκαν οι Λευτέρης Μανδρούκας-Νίκος Τσάδαρης (Porsche 911 RSR, 3-D4), κλείνοντας ιδανικά τη χρονιά με την κατάκτηση του τίτλου. Στη δεύτερη θέση, ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους οι Παναγιώτης Παραδείσης-Κωνσταντίνος Ποιμενίδης (Ford Escort RS 2000 MKII, 3-D3), ενώ την τριάδα της Κατηγορίας διαμόρφωσαν οι Γιάννης Καλαϊτζιάν-Μαριάννα Καλογηράτου (Fiat Ritmo 130 TC, 4-E3).

Paladio16-Plagos640

Advertisement

ΝΙΚΗΤΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ
C2: Ξενοφών Νικολόπουλος – Αλέξανδρος Τσιάπας (Mitsubishi Lancer EVO VI)
C3: Γιάννης Πλάγος – Αλκιβιάδης Ρέντης (Honda Civic Type-R)
C5: “ΦΙΛΩΝ” – Γιώργος Γονάκης (Peugeot 206)
C6: Νίκος Ζακχαίος – Χρήστος Μιχελής (Citroen Saxo VTS)
Ιστορικά: Λευτέρης Μανδρούκας – Νίκος Τσάδαρης (Porsche 911 RSR)

Ο αγώνας είχε τη στήριξη της εταιρείας “Seajets”, η οποία αποτέλεσε μάλιστα Χορηγό Ονομασίας και τελέστηκε, για ακόμη μια χρονιά, χάρη στην αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μεγαρέων που τον έθεσε υπό την αιγίδα του, αλλά και χάρη στην υποστήριξη του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας, της Δημοτικής Κοινότητας και του Εμπορικού Συλλόγου Νέας Περάμου. Όπως συνέβαινε και τα περασμένα χρόνια, ο χώρος ανασυγκρότησης και Service Park βρισκόταν στο φιλόξενο Λιμάνι της Νέας Περάμου, που εκτός από τους αμιγώς εμπλεκόμενους στον αγώνα προσέλκυσε αρκετούς ακόμη επισκέπτες, που είχαν την ευκαιρία να συνδυάσουν την παραθαλάσσια βόλτα τους με την παρακολούθηση της διαδικασίας Service στα αγωνιστικά αυτοκίνητα.

Paladio16-Mandroukas640

Advertisement

Εκτός από το καθαρά αγωνιστικό κομμάτι, το Seajets 37ο Ράλι Παλάδιο περιλάμβανε και μια σημαντική εξωαγωνιστική εκδήλωση. Ο λόγος για τη δράση αναφορικά με την Οδική Ασφάλεια με μήνυμα “Δεν τρέχω στην Πόλη μου”, που διοργανώθηκε από την Εθελοντική Ομάδα Μεγάρων “Α.Ο. Κούρος”, έχοντας επικεφαλής τον κ. Σωτήρη Γιαννόπουλο.  Μέλη της Ομάδας βρέθηκαν κατά τη διάρκεια της ημέρας στο Λιμάνι της Νέας Περάμου, ενημερώνοντας θεατές, μηχανικούς και πληρώματα σχετικά με την Οδική Ασφάλεια και την Κυκλοφοριακή Αγωγή και εστιάζοντας, στην ανάγκη περαιτέρω μείωσης των ορίων ταχύτητας εντός κατοικημένων περιοχών, όπου προκαλούνται ατυχήματα. Η δράση είχε μεγάλη απήχηση σε όσους βρέθηκαν στη Νέα Πέραμο, ενώ χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι η πλειονότητα των πληρωμάτων τοποθέτησε στο αγωνιστικό αυτοκίνητο το ειδικό αυτοκόλλητο της Δράσης, ενώ παράλληλα οι αγωνιζόμενοι έδωσαν το δικό τους μήνυμα Οδικής Ασφάλειας, υπογράφοντας σε ειδικούς πίνακες που είχαν ετοιμαστεί από τους Εθελοντές.