Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΑΓΩΝΕΣ

MotoGP: Αποχωρεί από την ενεργό δράση ο Jorge Lorenzo

  • Πάνος Σεϊτανίδης (instagram.com/SeitanF1)

Τίτλους τέλους σε μία σπουδαία καριέρα αποφάσισε να ρίξει ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής του MotoGP, Jorge Lorenzo.

Ο Ισπανός έδωσε συνέντευξη Τύπου στο περιθώριο του αγώνα στην πίστα Ρικάρντο Τόρμο της Βαλένθια, με τον οποίο κλείνει η αυλαία του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος, όπου ανακοίνωσε την αποχώρησή του από την ενεργό δράση.

Απόφαση που έρχεται στο φινάλε της πιο δύσκολης σεζόν της καριέρας του στο MotoGP, όπου ταλαιπωρήθηκε από τραυματισμούς και παράλληλα, δεν έχει καταφέρει να εξοικειωθεί με την RC213V, την αγωνιστική μοτοσυκλέτα της Honda, με αποτέλεσμα να μην έχει ούτε έναν τερματισμό στο Top10, την ώρα που ο teammate του Marc Marquez κατέκτησε με χαρακτηριστική ευκολία τον τίτλο.

Ο Lorenzo που αποχωρεί παρότι έχει συμβόλαιο και για το 2020 με τη Honda, είπε μεταξύ άλλων: «Πάντα πίστευα πως υπάρχουν τέσσερις ξεχωριστές μέρες στη ζωή ενός αναβάτη. Η πρώτη είναι όταν συμμετέχεις στον πρώτο σου αγώνα, η δεύτερη όταν κατακτάς την πρώτη σου νίκη, η τρίτη όταν πανηγυρίζεις τον πρώτο σου παγκόσμιο τίτλο – κι αυτό είναι κάτι που δεν το πετυχαίνουν όλοι. Και η τέταρτη, είναι την ημέρα που αποχωρείς από την ενεργό δράση. Αυτή η ημέρα έφτασε για μένα. Αυτός θα είναι ο τελευταίος μου αγώνας στο MotoGP και μετά το τέλος του, θα αποσυρθώ από τους αγώνες. Δυστυχώς οι τραυματισμοί επηρέασαν από νωρίς τη σεζόν μου, στερώντας μου τη δυνατότητα να οδηγώ όπως ξέρω. Αυτό, σε συνδυασμό με μία μοτοσυκλέτα πάνω στην οποία δεν ένιωθα ποτέ άνετα, έκαναν τους αγώνες μου πολύ δύσκολους. Συνέχισα να μάχομαι, πιστεύοντας πως ήταν απλά θέμα χρόνου και πως όλα θα βελτιώνονταν. Όμως μετά ήρθε το άσχημο ατύχημα στις δοκιμές του Μονμελό και μερικές εβδομάδες αργότερα εκείνο του Άσσεν. Σε εκείνο το σημείο, όταν σταμάτησα τις τούμπες και ήμουν ακινητοποιημένος στην αμμοπαγίδα, το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν: ‘τι στο διάολο κάνω εδώ; Αξίζει στ’ αλήθεια το ρίσκο; Τέλος’. Μερικές μέρες μετά, έχοντας σκεφτεί πολύ τη ζωή μου και την καριέρα μου, αποφάσισα να κάνω μία ακόμα προσπάθεια. Ήθελα να βεβαιωθώ πως δεν είχα πάρει κάποια βιαστική απόφαση. Όμως η αλήθεια είναι πως από εκείνο το τελευταίο ατύχημα, η ανηφόρα έγινε πολύ δύσκολη για μένα, δεν έβρισκα ούτε το κίνητρο ούτε την υπομονή για να συνεχίσω να την ανεβαίνω. Αγαπώ αυτό το σπορ, αγαπώ τη μοτοσυκλέτα και περισσότερο από κάθε τι, λατρεύω την αίσθηση της νίκης. Όμως κατάλαβα πως αν δεν είμαι σε θέση να μάχομαι για κάτι σημαντικό, για τον τίτλο ή έστω για νίκες, δεν μπορώ να έχω τα κίνητρα για να συνεχίσω να μάχομαι».

Ο 32χρονος κατέκτησε δύο τίτλους με την Aprilia στα 250cc, το 2006 και το 2007, επιτυχίες που αποτέλεσαν το εισιτήριο για το MotoGP. Εκεί έκανε το 2008 το ντεμπούτο του με τη Yamaha και με την ιαπωνική εταιρεία κατέκτησε τρεις τίτλους: το 2010, το 2012 και το 2015. Τη διετία 2017-2018 οδήγησε για λογαριασμό της Ducati ενώ φέτος αγωνιζόταν με τα χρώματα της Honda.

Σε 202 εκκινήσεις μετράει 47 νίκες, 114 παρουσίες στο βάθρο, 43 Pole positions, 30 ταχύτερους γύρους και 2896 κερδισμένους βαθμούς.

Δημοφιλή στο Protothema.gr