Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

F1 Δοκιμές Βαρκελώνης: Σειρά του Perez (updated)

Ελλάδα 21:14
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

F1 Δοκιμές Βαρκελώνης: Σειρά του Perez (updated)

ΑΓΩΝΕΣ

F1 Δοκιμές Βαρκελώνης: Σειρά του Perez (updated)

ΑΓΩΝΕΣ

Ο Σέρχιο Πέρεζ τοποθέτησε τη νέα McLaren MP4-28 στη κορυφή των χρόνων στη δεύτερη ημέρα των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης που διεξάγονται στη πίστα της Καταλούνια στην Ισπανία. Όπως και τη προηγούμενη ημέρα, το πρωινό μέρος των δοκιμών ανήκε στον παγκόσμιο πρωταθλητή Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο Γερμανός τοποθέτησε την RB9 από νωρίς στη κορυφή των χρόνων, βελτίωσε πολλές φορές τη καλύτερή του επίδοση και λίγο πριν το μεσημεριανό διάλειμμα, πέτυχε με τη μαλακή γόμα της Pirelli χρόνο της τάξης του 1.22.197.

Advertisement
Advertisement

Αυτός ήταν και ο καλύτερος του όλη την ημέρα και προσωρινά τον είχε τοποθετήσει μισό δευτερόλεπτο μπροστά από τον ανταγωνισμό. Με την ίδια γόμα πάτησαν γκάζι και οι Λούις Χάμιλτον για λογαριασμό της Mercedes και Πέρεζ για λογαριασμό της McLaren που ακολουθούσαν.

Όμως στο ξεκίνημα της απογευματινής περιόδου, ο Μεξικανός βγήκε στη πίστα για έναν γρήγορο χρονομετρημένο γύρο με τα πορτοκαλί Pirelli, σταματώντας τα χρονόμετρα στο 1.21.848. Αυτός ήταν αρκετός για να τον τοποθετήσει στη κορυφή για τη δεύτερη ημέρα δράσης στο Μονμελό. Έγινε μάλιστα ο μόνος οδηγός που έχει σπάσει φέτος το φράγμα του 1.22!
[nggallery id=1877]
Όπως είπαμε ο Φέτελ δεν βελτίωσε αφού το απόγευμα έκανε προσομοιώσεις αγώνα, περνώντας  μεγάλα διαστήματα στο γκαράζ της Infiniti Red Bull Racing και προκαλώντας τη πρώτη κόκκινη σημαία της ημέρας όταν μετά το τρίτο του pit stop σταμάτησε στην άκρη της ισπανικής πίστας.

Τρίτος ήταν ο Κίμι Ράικονεν που έχασε πολύ χρόνο το πρωί όταν αναγκάστηκε να αλλάξει κιβώτιο στη Lotus E21. Προσπάθησε να καλύψει το χαμένο έδαφος, πραγματοποίησε 43 γύρους και είναι χαρακτηριστικό πως η καλύτερο του επίδοση ήρθε μόλις στη πρώτη του προσπάθεια.

Advertisement
Advertisement

Ενδεικτικό της αλάνθαστης ρήσης που λέει πως στις δοκιμές εξέλιξης, οι χρόνοι δεν έχουν καμία σημασία. Τη πρώτη πεντάδα συμπλήρωσαν ο Λουις Χάμιλτον που με τη Mercedes W04 συμπλήρωσε περισσότερους γύρους από κάθε συνάδελφό του (121!) και ο Φερνάντο Αλόνσο με τη Ferrari F138 να είναι άλλο μισό δευτερόλεπτο πιο πίσω.

Επίσημη πρώτη με την Williams FW35 για τον Βάλτερι Μπότας που σχεδόν… κατοστάρησε ενώ στα αξιοσημείωτα και η δεύτερη κόκκινη σημαία της ημέρας, λίγο πριν το φινάλε, με τον Μαξ Τσίλτον να παρκάρει τη Marussia στην άκρη του σιρκουί.[nggallery id=1878]

Αναλυτικά η κατάταξη:
1.  Σέρχιο Πέρεζ       McLaren         1m21.848s                   97
2.  Σεμπάστιαν Φέτελ   Red Bull        1m22.197s  +0.349   84
3.  Κίμι Ράικονεν     Lotus           1m22.697s  +0.849   43
4.  Λούις Χάμιλτον     Mercedes        1m22.726s  +0.878   121
5.  Φερνάντο Αλόνσο    Ferrari         1m23.247s  +1.399   76
6.  Βάλτερι Μπότας    Williams        1m23.561s  +1.713   98
7.  Ντάνιελ Ρικιάρντο   Toro Rosso      1m23.718s  +1.870   70
8.  Πωλ ντι Ρέστα      Force India     1m23.971s  +2.123   62
9.  Νίκο Χούλκενμπεργκ    Sauber          1m24.205s  +2.357   88
10.  Μαξ Τσίλτον        Marussia        1m25.115s  +3.267   67
11.  Σαρλ Πικ        Caterham        1m26.243s  +4.395   102

Advertisement

Επιμέλεια: Πάνος Σεϊτανίδης (twitter.com/SeitanF1)