Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

Έτοιμοι για το Μόντε οι Δριβάκος-Μπαντέ

Ελλάδα 13:02
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Έτοιμοι για το Μόντε οι Δριβάκος-Μπαντέ

ΑΓΩΝΕΣ

Έτοιμοι για το Μόντε οι Δριβάκος-Μπαντέ

ΑΓΩΝΕΣ

Το ελληνικό πλήρωμα με οδηγό το Δημήτρη Δριβάκο και συνοδηγό την Κατερίνα Μπαντέ είναι έτοιμο να «πατήσει γκάζι» στο 83ο Ράλι Μόντε Κάρλο!

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)

Θα βρεθούν στα μπάκετ καθίσματα ενός Honda Civic Type-R της εταιρείας Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε. που είναι ο Επίσημος Εισαγωγέας – Διανομέας της ιαπωνικής μάρκας στη χώρα μας.

Αυτό είναι και ο εναρκτήριος αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι 2015, με την εκκίνηση να είναι στις 22 Ιανουαρίου στην πλατεία του Καζίνο στο Μονακό και τερματισμό στις 25 του μήνα. Σε σχέση με πέρυσι, η διαδρομή του ράλι έχει επανασχεδιαστεί σε ποσοστό 75% και περιλαμβάνει 15 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 355.48 χιλιομέτρων.

Advertisement
Advertisement

Λίγο πριν τη μεγάλη πρόκληση, ο Δημήτρης Δριβάκος δήλωσε: «Το Ράλι Μόντε Κάρλο είναι ένας δύσκολος αγώνας κυρίως εξαιτίας των καιρικών συνθηκών. Την Τρίτη έπεσε χιόνι σε πολλές ειδικές διαδρομές, γεγονός που θα έχει ως αποτέλεσμα να χρειαστεί να χρησιμοποιήσουμε λάστιχα για χιόνι και με καρφιά. Για πρώτη φορά ο αγώνας ξεκινά με δύο νυχτερινές ειδικές διαδρομές και έχει και μία πολύ μεγάλη ειδική διαδρομή συνολικού μήκους 51,66 χιλιομέτρων. Μέχρι στιγμής έχουμε κάνει αρκετές δοκιμές και νιώθω πολύ ικανοποιήμένος από την απόδοση αλλά και το στήσιμο του αυτοκινήτου. Το Civic Type-R λεχει εξελιχθεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές της κατηγορίας R3 Honda JAS Homolagation, με την οικονομική υποστήριξη της ιταλικής εταιρείας λιπαντικών ERG».

Tο επιτελείο της Honda Team Εrg πλαισιώνεται και υποστηρίζεται από μία ομάδα έμπειρων μηχανικών,τόσο από την Ελλάδα όσο και από την Ιταλία (JAS Motorsports). Η ελληνική ομαδα στελεχώνεται από τους Νίκο Θρουβάλα, Πέτρο Βασιλείου, Σωτήρη Φωτόπουλο,  Δημήτρη Ναυρίδη, Ηρώ Μπιστολά και Θοδωρή Κρατημένο (γιατρός ομάδος).

Advertisement

Το NewsAuto οδήγησε το Honda Civic Type–R FN2 R3. Διαβάστε τις εντυπώσεις του Τάκη Πουρναράκη πατώντας εδώ.