Menu
Live Κίνηση | Τεχνικά Χαρακτηριστικά Choice | Τιμές Καυσίμων

Ο πρωταθλητής του DTM μιλάει στο NewsAuto

  • NewsAuto.gr

Ο Marco Wittmann μας λέει ότι δεν θα μπορούσε να φανταστεί πριν από λίγο καιρό όσα πέτυχε φέτος στο DTM…

ΤΟΥ ΑΚΗ ΤΕΜΠΕΡΙΔΗ (twitter.com/theworldoffroad)

Είναι 25 ετών και κατάγεται από το Φιρτ της Γερμανίας. Από τα επτά μέχρι τα δεκαοκτώ του έτρεχε στα καρτ. Στη συνέχεια ακολούθησε μία καριέρα σε μικρές κατηγορίες μονοθεσίων, από την Formula BMW όπου βγήκε δεύτερος στον παγκόσμιο τελικό του 2008 και δεύτερος στο γερμανικό πρωτάθλημα το 2009. Το 2010 μπήκε στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα F3 και τα επόμενα δύο χρόνια βγήκε 2ος στην τελική κατάταξη. Το 2013 ήταν η μόλις η πρώτη χρονιά του στο DTM και φέτος είναι ο νέος πρωταθλητής του θεσμού. Με τέσσερις νίκες στο ενεργητικό του, ο οδηγός της ομάδας BMW RMG καθάρισε μάλιστα την υπόθεση τίτλου από τον περασμένο Σεπτέμβριο στο Λάουζιτς.

Στον τελικό του Χόκενχαϊμ ο νέος Meister του DTM τερμάτισε μόλις 5ος αλλά δεν στενοχωρήθηκε μια και στο τέλος του αγώνα ήταν αυτός που σήκωσε το βαρύτιμο, γυάλινο κύπελλο του 2014 τη στιγμή που ο ουρανός γέμιζε με βεγγαλικά και το pit lane με σερπαντίνες, όπως συνηθίζεται στα βάθρα του DTM.

Μία ώρα μετά τους πανηγυρισμούς βρεθήκαμε με τον Wittmann και μας συνόψισε την εμπειρία του από το 2014:

Πέρυσι τέτοια εποχή περίμενες ότι φέτος θα ήσουν ο πρωταθλητής του DTM;
Όχι, ποτέ! Εννοώ ότι όταν ξεκινήσαμε τις χειμερινές δοκιμές για μένα δεν υπήρχε φιλοδοξία για τον τίτλο. Αυτό που προσπαθούσα ήταν να βελτιώσω την απόδοσή μου από πέρυσι, να καταλάβω καλύτερα το αυτοκίνητο και στόχος μου ήταν να πετύχω την πρώτη μου νίκη στο DTM. Το να κερδίσω τον τίτλο είναι απλά ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα.

Τι άλλαξε μέσα σου, πού βελτιώθηκες σε σχέση με το 2013;
Πρώτα απ’ όλα μετά από ένα χρόνο στο DTM είχα περισσότερη εμπειρία, καλύτερο ρυθμό στον αγώνα, στα pit stop, όλα αυτά τα πράγματα, όπως και η αίσθησή μου στο αυτοκίνητο του DTM. Αισθάνομαι πολύ πιο άνετος μέσα σ’ αυτό. Βέβαια πολλά άλλαξαν και στην ομάδα. Κάναμε πολλή δουλειά το χειμώνα. Αναλύοντας την περσινή μου απόδοση προσπαθήσαμε να εξελίξουμε κάποια εξαρτήματα και στο τέλος πιστεύω πως ήταν μια επιτυχία.

Ποια είναι η στιγμή που θα θυμάσαι περισσότερο από το 2014;
Σίγουρα τη στιγμή που σήκωσα το τρόπαιο σήμερα. Με όλους αυτούς τους θεατές στην πίστα ήταν πολύ ιδιαίτερη στιγμή και πιστεύω ότι ποτέ δεν θα την ξεχάσω.

Και ποια είναι η στιγμή που θα ήθελες να ξεχάσεις;
Δεν μπορώ να σου πω αυτή τη στιγμή, εννοώ ότι η σεζόν πήγε τόσο καλά… Νομίζω η πιο δύσκολη στιγμή ήταν στο Οσερσλέμπεν, όπου δεν πήραμε κανένα βαθμό και ήταν ο μόνος αγώνας όπου δεν σκοράραμε. Ήταν μία δύσκολη ημέρα. Βέβαια είχαμε κι άλλες δύσκολες μέρες. Στο Νόριζρινγκ και στο Λάουζιτσρινγκ δεν ήμασταν ανταγωνιστικοί, αλλά ακόμη κι αν δεν μπορείς να κερδίσεις και βγεις 6ος, αυτό είναι σημαντικό για το πρωτάθλημα.

Με το σημερινό φορμά των αγώνων DTM ποιο είναι το μυστικό για να κερδίσεις έναν αγώνα;
Δεν έχει σημασία το φορμά των αγώνων, θα έλεγα. Πιστεύω ότι πάντα στο DTM χρειάζεσαι ένα καλό πακέτο, ιδιαίτερα στις κατατακτήριες όπου πρέπει να έχεις στήσει το αυτοκίνητο και να ξεκινήσεις από καλή θέση την Κυριακή. Αυτό είναι το πιο σημαντικό μια και με αυτά τα ελαστικά μπορεί να είναι 23 οδηγοί μέσα σε μισό δευτερόλεπτο μεταξύ τους.

Ποιους οδηγούς “φοβάσαι” – ή καλύτερα σέβεσαι – περισσότερο;
Δεν μπορώ να ξεχωρίσω ονόματα, είμαστε 23 οδηγοί κι ο καθένας προσπαθεί να κάνει το καλύτερο, να είναι μπροστά από τους 22. Δεν είναι το θέμα ποιον φοβάσαι. Σε τελική ανάλυση προσπαθείς να τους νικήσεις όλους και, ναι, από του χρόνου ξεκινάμε όλοι από το μηδέν ξανά.

Ποιο είναι το πρόγραμμά σου για το 2015; Θα μείνεις στην BMW;
Δεν ξέρω, είναι πολύ νωρίς να σου πω. Το σίγουρο είναι ότι θα είμαι στο DTM του χρόνου αλλά δεν έχω ιδέα τι άλλο πρόγραμμα μπορεί να ακολουθήσω.