Live Κίνηση
Περισσότερα
DTM

DTM, Νόριζρινγκ: O Martin επικράτησε στο χάος

Ελλάδα 1:00
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

DTM, Νόριζρινγκ: O Martin επικράτησε στο χάος

DTM

DTM, Νόριζρινγκ: O Martin επικράτησε στο χάος

DTM

Το σιρκουί του Νόριζρινγκ φιλοξένησε τον τέταρτο εκ των εννέα γύρων της φετινής σεζόν για το Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού και ο δεύτερος αγώνας εκεί, ήταν ίσως ο πιο συγκλονιστικός της σεζόν!

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (instagram.com/SeitanF1, ps@newsauto.gr)

Τη νίκη πανηγύρισε ξανά η BMW, αυτή τη φορά με τον Maxime Martin, μόνο που αυτός ο αγώνας δεν ήταν βόλτα στο πάρκο. Ο 31χρονος Βέλγος ξόδεψε σχεδόν και τους 66 γύρους του αγώνα στους δρόμους της Νυρεμβέργης, μαχόμενος με τον Lucas Auer της Mercedes.

Αυτοί οι δύο είχαν το πάνω χέρι μετά τα pit stops, αυτοί ήταν ψηλά όταν το αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε στην πίστα μετά το ατύχημα των Robert Wickens και Rene Rast. Εκεί έμπλεξε για λίγο στη μάχη τους ο Loic Duval που δεν είχε κάνει pit stop αλλά και ο νικητής του πρώτου αγώνα, Bruno Spengler (διαβάστε τι έγινε στον πρώτο αγώνα, πατώντας εδώ).

Advertisement
Advertisement

Όμως μέχρι την ώρα της διακοπής του αγώνα, αμφότεροι είχαν πάψει να αποτελούν απειλή. Η κόκκινη σημαία ήρθε λίγο μετά την επανεκκίνηση της δράσης, όταν ο Garry Paffett είχε επαφή με τον Jamie Green καθοδόν για την πρώτη φουρκέτα. Όμως η Mercedes C63 του κατέληξε με φόρα στον τοίχο και διαλυμένη, ανεξέλεγκτη, κατέληξε πάνω στο Audi RS5 DTM του Mike Rockenfeller. Αμφότεροι βγήκαν μόνοι τους από τα αγωνιστικά τους αλλά μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο με μικροτραυματισμούς.

Ο αγώνας διεκόπη για 35 λεπτά, καθώς η αγωνιστική διαδρομή είχε γεμίσει θραύσματα και παράλληλα, έπρεπε να επιδιορθωθεί και η ζημιά στις μπαριέρες. Όταν τελικά άρχισε ξανά ο αγώνας, είχαμε το ίδιο δίδυμο να λυσσάει στην κορυφή. Ο Auer έκανε καλύτερο ξεκίνημα και πήρε την πρωτοπορία αλλά μόνο για μερικούς γύρους, καθώς ο Martin έμεινε κολλημένος πίσω του και εκμεταλλευόμενος τη χρήση DRS ανέκτησε τη θέση του στην κορυφή. Από εκεί και πέρα, ο Auer δεν τον απείλησε πραγματικά.

Advertisement

Όμως πίσω τους είχαμε μία συγκλονιστική μονομαχία για το χαμηλότερο σκαλί του βάθρου που όχι απλά κράτησε μέχρι τέλους αλλά κρίθηκε και στο φώτο φίνις! Ο Marco Wittmann ήταν αρχικά σε θέση ισχύος αλλά προσπαθώντας να πιέσει τον Auer και με τους Mattias Ekstrom και Edoardo Mortara να πλησιάζουν, έκανε ένα λάθος που επέτρεψε αρχικά στον Σουηδό να τον περάσει. Ο Γερμανός επιτέθηκε ξανά και η αναπόφευκτη επαφή τους, επέτρεψε στον Ιταλό να χωθεί στο κενό και να τους «κλέψει» την τρίτη θέση σε ένα συγκλονιστικό φινάλε.

Με αυτά τα αποτελέσματα, ο Ekstrom διατηρήθηκε στην κορυφή της βαθμολογίας. Έτσι δικαιώθηκε για την επιλογή του να αφήσει τον σουηδικό γύρο του FIA RallyCross, που διεξαγόταν το ίδιο Σαββατοκύριακο.

Από αριστερά: Lucas Auer, Maxime Martin, Edoardo Mortara

Από αριστερά: Lucas Auer, Maxime Martin, Edoardo Mortara

Advertisement

Αναλυτικά η κατάταξη:

1 Maxime Martin RBM BMW 1h29m22.150s
2 Lucas Auer HWA Mercedes 2.903s
3 Edoardo Mortara HWA Mercedes 4.460s
4 Mattias Ekstrom Abt Audi 4.462s
5 Marco Wittmann RMG BMW 4.487s
6 Paul Di Resta HWA Mercedes 5.708s
7 Augusto Farfus RMG BMW 11.613s
8 Jamie Green Rosberg Audi 12.064s
9 Tom Blomqvist RMR BMW 12.694s
10 Timo Glock RMR BMW 13.347s
11 Robert Wickens HWA Mercedes 15.163s
12 Bruno Spengler RBM BMW 15.360s
13 Nico Muller Abt Audi 17.560s
14 Maro Engel HWA Mercedes 23.377s
15 Loic Duval Phoenix Audi + 1 γύρο
Rene Rast Rosberg Audi εγκατέλειψε
Mike Rockenfeller Phoenix Audi εγκατέλειψε
Gary Paffett HWA Mercedes εγκατέλειψε