Live Κίνηση
Περισσότερα
MIRROR

Αποκλειστική συνέντευξη με τον Petter & τον Oliver Solberg

Ελλάδα 14:15
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Αποκλειστική συνέντευξη με τον Petter & τον Oliver Solberg

MIRROR

Αποκλειστική συνέντευξη με τον Petter & τον Oliver Solberg

MIRROR

«Εις το όνομα του πατρός, του υιού και του… αγωνιστικού πνεύματος», θα μπορούσε να είναι ο τίτλος αυτού του κειμένου. Βλέπετε, η παράδοση που θέλει το μήλο κάτω από τη μηλιά να πέφτει, συνεχίζεται με τους Petter και Oliver Solberg! Ο 17χρονος δίνει την πρώτη του συνέντευξη στην Ελλάδα και ο μπαμπάς φουσκώνει σαν παγώνι από περηφάνια!

Advertisement
Advertisement

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΓΙΟΧΑΝΕΣΜΠΟΥΡΓΚ: ΠΑΝΟΣ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗΣ (instagram.com/SeitanF1)

(Δημοσιεύτηκε στο τεύχος 2 της ελληνικής έκδοσης του Car Magazine – *Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη)

Μεταφέρω αυτούσια τα λόγια του Ken Block, μπαίνοντας στο χώρο που φιλοξενούσε τη συνέντευξη Τύπου ενόψει του Gymkhana GRiD που έλαβε χώρα στη Νότια Αφρική. Ο Αμερικανός στέκεται σε ένα πηγαδάκι οδηγών και αρχίζει να χαιρετά: «Γεια σου πρωταθλητή (αναφερόμενος στον πρωταθλητή του FIA World RallyCross, Johan Kristoffersson), γεια σου πρώην πρωταθλητή (αναφερόμενος στον προκάτοχό του, Mattias Ekstrom), γεια σου μελλοντικέ πρωταθλητή».
Η τελευταία ατάκα αφορούσε έναν μικροκαμωμένο πιτσιρικά, που βλέπει τον κόσμο 2-3 κεφάλια χαμηλότερα από τους προαναφερθέντες. Μόλις 17 ετών, με περίσσιο οδηγικό θράσος αλλά όνομα βαρύ σαν ιστορία. Τον έλεγαν Solberg, Oliver Solberg. Όχι τυχαία, ο Block του χάρισε μερικά δευτερόλεπτα… πλαγιολίσθησης στο πλαίσιο του ολοκαίνουριου Gymkhana 10 το οποίο μπορείτε να απολαύσετε πατώντας εδώ!

Advertisement
Advertisement

Oliver-Solberg-Grid-2017-SouthAfrica-a640

Οικογενειοκρατία
H μικρός έκανε στα τέλη του περασμένου έτους την πρώτη του εμφάνιση στο συγκεκριμένο ετήσιο ραντεβού μερικών εκ των καλύτερων οδηγών στις μεικτές πολεμικές/οδηγικές τέχνες της πλαγιολίσθησης, του burn out και της πιρουέτας με θηρία εκατοντάδων ίππων. Άλλωστε αυτή ήταν και η πρώτη χρονιά υπέρβασης, αφού αγνοώντας τι αναφέρει η ταυτότητά του, πήγε θαρρείς με άγνοια κινδύνου να τα βάλει με μεγάλα αγόρια, στο πλαίσιο του Rally X Nordic. Ένα πρωτάθλημα RallyCross με οδηγούς λυσσασμένους σαν πολεμοχαρείς Βίκινγκ που μάχονται μέχρι τελευταίας σταγόνας της βενζίνης τους για την κατάκτηση της νίκης. Δεν μάσησε. Πανηγύρισε δύο νίκες, με την πρώτη να έρχεται στη μόλις δεύτερη εμφάνισή του. Υπό βροχή, με το χωμάτινο κομμάτι των μεικτών διαδρομών που χρησιμοποιούνται στο θεσμό να μετατρέπεται σε βούρκος. Έκλεισε τη σεζόν δεύτερος, διεκδικώντας μέχρι τον τελευταίο γύρο τον τίτλο. Φέτος έκανε το βήμα παραπάνω. Κατέκτησε τον τίτλο!

RXNordic-2018-Oliver-Solberg-petter-a640

Advertisement

Μιλώντας με τον μπαμπά Petter, του έβαλα εξ αρχής μία πρόκληση. Να προσπαθήσει να μιλάει για τον Oliver χωρίς το χαμόγελό του να φτάνει ως τ’ αυτιά. Απέτυχε.
«Δεν ήταν θεσμός με ανταγωνισμό χαμηλού επιπέδου. Αγωνιζόταν κόντρα στον πρωταθλητή Ευρώπης αλλά και πολλούς άλλους καλούς οδηγούς. Και οι συνθήκες που αντιμετώπισε κερδίζοντας τον πρώτο αγώνα του αγώνα βροχή, μέσα στη λάσπη, έκαναν ειδικά την πρώτη νίκη του αρκετά εντυπωσιακή. Κι αυτό στον δεύτερο μόλις αγώνα του στο θεσμό! Μαθαίνει γρήγορα και από συναισθηματικής πλευράς, ήταν μία δύσκολη ημέρα για εμένα. Ένας μικρός τύπος, βγήκε από το αυτοκίνητο και χοροπηδούσε, ανέβηκε στην οροφή. Ήταν ξεχωριστό», θυμάται ο Petter.

RXNordic-2018-Oliver-Solberg-action-a640

Advertisement

Ίσως τελικά αυτό το χαμόγελο του Τζόκερ να είναι και μία φυσική άμυνα, μία μεθοδολογία για να κρατάει κλειστές τις βρύσες στα μάτια του. Δεν είναι λίγο πράγμα να βλέπεις το παιδί σου να μάχεται σε υψηλό επίπεδο, χαλιναγωγώντας με μαεστρία 500 και βάλε άλογα, πριν καν αποκτήσει δίπλωμα οδήγησης σε δημόσιους δρόμους.  Άλλωστε η εικόνα του Petter να λυγίζει όταν ο μικρός οδηγούσε για πρώτη φορά το Citroen RX της κατηγορίας SuperCar, την οποία εύκολα μπορείτε να βρείτε στην απύθμενη αρχειοθήκη του YouTube, ήταν χαρακτηριστική. Εδώ εγώ κλαίω βλέποντας την κόρη μου να κάνει μπαλέτο, ποιος να αδικήσει τον Solberg Sr για αυτή την αντίδραση;

RXNordic-2018-Oliver-Solberg-petter-b640

Δεν είναι ο πρώτος γιος σπουδαίου οδηγού που πιάνει τιμόνι αγωνιστικού στα χέρια του, σίγουρα δεν θα είναι και ο τελευταίος. Πέραν της κοινότυπης ατάκας σχετικά με τα γονίδια, όταν αυτά τα παιδιά μεγαλώνουν με τέτοιες παραστάσεις, η πορεία τους φαντάζει προδιαγεγραμμένη.
«Ξεκίνησα να οδηγώ από 2 ετών», μου λέει ο μικρός Oliver και με αφήνει άναυδο. «Καθόμουν στην αγκαλιά του μπαμπά μου και είχα τα χέρια μου στο τιμόνι! Μετά είχα δικό μου αυτοκίνητο στα 5 (!) για να μάθω να οδηγώ σωστά, σε ασφαλές πάντα περιβάλλον. Και όλα ήρθαν φυσικά μετά από αυτό». Αυτό που δεν είναι φυσικό, είναι η άνεση με την οποία μου μιλάει. Σε γλώσσα που δεν είναι η μητρική του, με μικρόφωνο, κάμερα και τα σχετικά μπροστά του, έχοντας όμως μηδενικό αντίκτυπο στη στάση του. Το να έχεις ταλέντο και σε αυτή την ηλικία να πηγαίνεις τέρμα γκάζι είναι εύλογο, το να διαχειρίζεσαι τα ΜΜΕ όμως είναι άλλο πράγμα.

Advertisement

oliver-solberg-panos-safrica17-a640tall

«Μέχρι πέρυσι δεν ήμουν καλός σε αυτό το κομμάτι, έσκυβα το κεφάλι, ήμουν ντροπαλός, δεν ήξερα τι να πω. Όμως έχω βελτιωθεί. Τόσα χρόνια στο πλευρό του πατέρα μου, έβλεπα πως διαχειριζόταν αυτές τις καταστάσεις. Πως αντιμετώπιζε αυτό το κομμάτι της δουλειάς με χαμόγελο. Φέτος υπάρχει μεγάλη προσοχή στο πρόσωπο μου από τα media, λόγω της συμμετοχής μου στο rallycross και ξέρω πως το κομμάτι της επικοινωνίας είναι πια πολύ σημαντικό. Αφορά ίσως ακόμα και το 50% της δουλειάς. Δεν οδηγείς μόνο. Πρέπει να δίνεις συνεντεύξεις, να έχεις δραστήρια προσωπικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης», τονίζει ο Oliver. Boy with a plan σκέφτομαι, προσπαθώντας η επόμενη ερώτησή μου να είναι τουλάχιστον με εξίσου καλό λεξιλόγιο και συντακτικό, αλλιώς να το κάνω προσάναμμα το Proficiency τις κρύες νύχτες του χειμώνα.

Oliver-Solberg-WorldRX2017-Trois-Rivieres-petter-a640

Φτερά ή βάρος στους ώμους;
Το να έχει μπαμπά έναν τρεις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή, σίγουρα ανοίγει πόρτες, αναμφίβολα τραβά δημοσιότητα και προβολή. Όμως με τον Petter ενεργό, σταθερό διεκδικητή του τίτλου στο RallyCross, πόσο σημαντική είναι η επιρροή του στην καριέρα του γιου του; Ο Oliver δεν διστάζει στιγμή: «Με βοηθάει πάρα πολύ. Σε όλους τους τομείς. Είτε οδηγώ go-kart, είτε Quad. ‘Να πατήσεις περισσότερο γκάζι εκεί’ ή ‘να πάρεις αυτή τη στροφή διαφορετικά’. Συνέχεια με συμβουλεύει. Μαθαίνω πολλά δίπλα του».
Στέκομαι στο ίδιο θέμα μιλώντας με τον Petter. Πόσες και πόσες φορές έχουμε δει τους γονείς να πιέζουν αφόρητα τα παιδιά, να επηρεάζουν αρνητικά τις καριέρες τους, να καταστρέφουν την αγάπη τους για το σπορ. Μπορεί αυτός να διακρίνει τη λεπτή διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στη στήριξη και την αφόρητη πίεση;
«Πάντα θέλεις να βοηθήσεις όσο περισσότερο μπορείς αλλά μπορώ να παρέχω βοήθεια μόνο όταν μου ζητηθεί. Ίσως να προτείνω κάποια πράγματα κάποιες φορές αλλά τα παιδιά δεν θέλουν να είσαι μόνιμα από πάνω τους. Θέλουν να μαθαίνουν και μόνα τους. Είναι πράγματι πολύ λεπτή αυτή η γραμμή, συμφωνώ μαζί σου. Όμως ελπίζω πως το να κερδίζει, το να οδηγεί, είναι πραγματικά το πάθος του. Προσπαθώ να βοηθώ αλλά κι αυτό όποτε είναι εφικτό. Για παράδειγμα στον πρώτο του αγώνα στο RallyCross. Ήταν και η πρώτη του φορά με Supercar. Δεν ήμουν καν εκεί, γιατί εμείς τρέχαμε στην Πορτογαλία. Φαίνεται λοιπόν πως αυτή η θέληση έρχεται από μέσα του, δεν είναι κάτι που παρακινώ εγώ. Αν πάντως κάποιες φορές λέω περισσότερα απ’ όσα πρέπει, μου το λέει. Δεν φοβάται να μου μιλήσει, να μου πει να σταματήσω», λέει ειλικρινά ο Petter.

RXNordic-2018-Oliver-Solberg-action-c640

Ως εδώ όλα καλά. Ο μπαμπάς δείχνει να ξέρει να πατάει φρένο, ο γιος δεν φοβάται να διεκδικεί το χώρο του. Την ανεξαρτησία του. Άλλωστε μη ξεχνάμε πως πολλές φορές, το διάσημο επίθετο μπορεί να λειτουργήσει και ως μπούμερανγκ. Να δημιουργήσει ανέφικτες προσδοκίες, να οδηγήσει σε ανούσιες συγκρίσεις.
«Ποτέ δεν σκέφτηκα πως θέλω να ακολουθήσω τα βήματα του μπαμπά μου. Θέλω να χαράξω το δικό μου δρόμο, να χτίσω τη δική μου καριέρα, το δικό μου όνομα. Να ξεχάσουν το επίθετό μου και όλοι να με κρίνουν ως τον Oliver, όχι ως έναν Solberg. Αυτός είναι ο στόχος μου. Όμως ακούω προσεκτικά όσα μου λέει, παρακολουθώ όσα κάνει και που ξέρεις τι θα γίνει στο μέλλον; Ίσως καταφέρω να τα κάνω ακόμα καλύτερα», λέει με ενθουσιασμό ο Junior. Είναι ξεκάθαρο πως αν θέλει να πετύχει κάτι, θα πρέπει να βγει από τη σκιά του Petter. Δεν είναι εύκολο βέβαια και επ’ αυτού τοποθετείται και ο 44χρονος: «Το να έχεις γιο που ακολουθεί τα βήματά σου ίσως να μην είναι το ευκολότερο πράγμα για εκείνον. Λόγω των επιτυχιών που είχα εγώ. Πρέπει να είναι αρκετά δυνατός ψυχολογικά για να τα καταφέρει. Όμως αυτό δεν τον απασχολεί. Του αρέσουν πολύ οι αγώνες. Εξαρτάται λοιπόν από εκείνον, κατά πόσο θα έχει το πάθος, τι συνεργασία θα έχει με χορηγούς για να έχει την ευκαιρία του στο μέλλον. Νομίζω πως μπορεί να έχει μία καλή καριέρα».

RXNordic-2018-Oliver-Solberg-action-b640

Κύριε Σούλου, ταχύτητα δίνης!
Γυρίζω πίσω σε εκείνη την πρώτη εμπειρία με το SuperCar του μπαμπά, ένα Citroen DS3 RX, με δίλιτρο κινητήρα απόδοσης περίπου 600 αλόγων και 91.8 kgm ροπής. ‘Έλα μικρέ, δείξε μου τον ενθουσιασμό σου’ σκέφτομαι ενώ τον ρωτάω για την πρώτη εντύπωση όταν βύθισε το δεξί πόδι στο γκάζι. Με δικαιώνει, τινάζεται ξαφνικά προς τα πίσω με ένα μακρόσυρτο «ωωωωωω…» και περιγράφει: «Η εκκίνηση είναι υπερβολικά γρήγορη. Αυτό το αυτοκίνητο κάνει τα 0-100 km/h σε 1.9 δευτερόλεπτα. Με σόκαρε η επιτάχυνση την πρώτη φορά. Όμως είναι υπέροχη αίσθηση, να έχεις τετρακίνηση, το αυτοκίνητο να πλαγιολισθαίνει και με τόση ισχύ στη διάθεσή σου, πάντα να έχεις απόθεμα, να μπορείς να επιτεθείς. Ήταν φοβερή εμπειρία, η καλύτερη ημέρα της ζωής μου». Ζει τη στιγμή, τον πιστεύω όταν λέει πως πλέον το μόνο που τον νοιάζει είναι να οδηγεί. Διάολε, ακόμα και ο μπαμπάς του το ίδιο θέλει να κάνει ακόμα και σήμερα! Τιμόνι δώσε τους κι άσε τους να γυρίζουν ώσπου να μείνουν από βενζίνη.

Solbergs-WorldRX2017-Loheac-a640

Δείχνουν να είναι πολύ δεμένοι, είναι πάντα χαμογελαστοί. Πως είναι άραγε ο Solberg ως μπαμπάς;
«Υπέροχος! Ήρεμος, με χιούμορ, ένας φυσιολογικός πατέρας», λέει ο Oliver αλλά εκεί το τραβάω το χειρόφρενο εγώ! «Δεν είστε φυσιολογική οικογένεια αγόρι μου», του λέω εμφατικά και μου χαμογελά αμήχανα. Ίσως αναρωτιέστε πως συνδυάζει την καριέρα οδηγού με το σχολείο. Η FFSA Academy φροντίζει για αυτό, μία σχολή κομμένη και ραμμένη για πιτσιρικάδες που διαφέρουν από τους συνομήλικούς τους. Στο ταλέντο. Βέβαια αυτή παρέχει μόνο ευελιξία στις υποχρεώσεις, όλα τα άλλα γίνονται κανονικά. Ο Oliver τονίζει πως δυσκολεύεται στα μαθηματικά, μάλιστα «δίνει» όλη την οικογένεια, αποκαλύπτοντας πως κανένας τους δεν είναι καλός με τους αριθμούς. Όμως μιλάει με ενθουσιασμό ακόμα και για τα μαθήματα. Δείχνει πολύ ώριμος, αν και ακόμα παιδί. Μιας και μιλάμε για παιδιά, το επόμενο θέμα είναι θαρρώ αναμενόμενο. Video games.
«Παίζω πολύ! Ειδικά όσα παιχνίδια αφορούν στα ράλι, με κάνουν και καλύτερο οδηγό. Πιο ήρεμο πίσω από το τιμόνι. Γιατί στα videogames μπορείς να πας τέρμα γκάζι κι αν έχεις έξοδο, απλά πατάς restart! Η πραγματικότητα όμως διαφέρει από τον εικονικό κόσμο. Μαθαίνεις σε κάθε μέτρο. Γι’ αυτό ακόμα και στα video games προσπαθώ να μη πηγαίνω τέρμα γκάζι, να οδηγώ όπως θα οδηγούσα και ένα πραγματικό αγωνιστικό. Να προπονούμαι κανονικά. Παράλληλα, συνεργάζομαι με τη Codemasters, πάνω στο νέο Dirt. Πηγαίνω μία φορά το μήνα στις εγκαταστάσεις τους, προσπαθώντας να βοηθήσω στην εξέλιξη του παιχνιδιού. Γενικά νιώθω πως τα video games με βοηθούν και στην πραγματική οδήγηση», τονίζει ο Oliver.

2018-RXNordic-Oliver-Solberg-a640

Μη ξεχνάτε πως ο μικρός έπρεπε από το να τρέχει μόνος του κάνοντας δοκιμές, να μάθει ξαφνικά να διαχειρίζεται τις μάχες εντός πίστας και μάλιστα, με όχι ιδιαίτερα φιλικούς αντιπάλους!
«Ακριβώς. Οι δοκιμές είναι άλλο πράγμα. Εκεί ήμουν γρήγορος αλλά ήξερα πως τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά όταν θα έπρεπε να βρεθώ στην πίστα και με αντιπάλους. Φυσικά στους αγώνες πηγαίνεις πάντα πιο αργά απ’ ότι στις δοκιμές. Όμως είχα στο μυαλό μου να επικεντρωθώ στο τι κάνω εγώ. Στο να εκκινήσω καλά και να ξεχάσω πως υπήρχαν κι άλλοι οδηγοί. Να κάνω τον αγώνα μου και να λειτουργώ λες και είμαι σε δοκιμές. Να αποφύγω τους μπελάδες, τα ατυχήματα και να κοιτώ μόνο μπροστά. Έχοντας βέβαια κατά νου πως ίσως κάποιος από όσους οδηγούς βρίσκονται πίσω μου, μπορούσε να με σπρώξει, να με χτυπήσει», σημειώνει ο 16χρονος. Συνέβη κι αυτό, στο παιχνίδι είναι. Όμως δεν πτοήθηκε, είναι σε ηλικία που κάθε τι τον κάνει πιο δυνατό. Κάθε εμπειρία, ειδικά αρνητική, μπολιάζει το σκληρό δίσκο της αγωνιστικής του ταυτότητας. Αν θέλει να φτάσει μακριά, κάθε αναποδιά, θα πρέπει να εξελιχθεί σε εφόδιο.

Solberg-oliver-TroisRivieresRX2017-a640

Το αύριο, το σήμερα, το χθες

Αντί για παιδικές χαρές, μεγάλωσε στα service park. Τον ρωτάω για οδηγούς ινδάλματα. Με στήνει στον τοίχο αναφέροντας τον Kenneth Ericsson που δυστυχώς είμαι πια αρκετά μεγάλος ώστε να τον έχω δει να τρέχει, στέκεται στον καλύτερο φίλο του μπαμπά του: τον αείμνηστο Colin McRae. Φωτίζονται τα μάτια του όταν μου λέει με θαυμασμό πως ο Σκοτσέζος πήγαινε πάντα τέρμα γκάζι. Τον πλημμυρίζει το συναίσθημα αλλά σύντομα επανέρχεται στην ουσία. Αναφέρεται στον Sebastien Ogier, τη χειρουργική ακρίβεια του Γάλλου, τη ψυχραιμία και τη σταθερότητά του. Στοιχεία που λέει πως ζηλεύει. Μάλιστα όταν τον ρώτησα για το μεγαλύτερο ατού του, μου ανέφερε ακριβώς αυτή τη ψυχραιμία. Ενδιαφέρουσα απάντηση. Στο μειονέκτημα, μιας και το όνειρό του είπε αυθόρμητα πως είναι να γίνει παγκόσμιος πρωταθλητής στο WRC, επέλεξε τη συνεργασία με συνοδηγό. Το να ακούει οδηγίες αλλά ταυτόχρονα να είναι πολύ γρήγορος. «Νομίζω πως αυτός είναι ο τομέας στον οποίο έχω πολλή δουλειά ακόμα», παραδέχθηκε ο Oliver.

Solberg-Oliver-Grid_2017_SouthAfrica-interview640

Προφανώς είναι κάτι που έχει συζητηθεί στα τελευταία… οικογενειακά συμβούλια. Εξ ου και η τοποθέτηση του Petter: «Πρέπει να μπορείς να ακούς. Αυτό απαιτεί χρόνο, εμπειρία. Μπορεί να είσαι ο καλύτερος οδηγός στον κόσμο αλλά αν δεν μπορείς να ακολουθήσεις τις οδηγίες του συνοδηγού σου, τότε θα πρέπει να το ξεχάσεις. Δεν θα έχεις ελπίδα επιτυχίας. Και νομίζω πως αυτός είναι ο τομέας στον οποίο τον βοηθάω περισσότερο απ’ οποιονδήποτε άλλο. Στον τομέα της οδήγησης τα πηγαίνει ήδη πάρα πολύ καλά». ‘Πόσο καλά;’ είναι η ερώτηση που ξεφεύγει από κατατάξεις και αποτελέσματα στη Wikipedia. Ρωτάω και τους δύο ποιος είναι ο ταχύτερος Solberg. Η απάντηση τους είναι παρόμοια. Με ότι κι αν τρέχουν, είτε είναι rally car σε ειδική διαδρομή στα δάση, είτε quad, οι χρόνοι τους είναι παραπλήσιοι! Να έχει τέτοιο χάρισμα ο μικρός; Ο χρόνος θα δείξει. Ευκαιρίες φαίνεται πως θα έχει, οι χορηγοί κάνουν ήδη ουρά , υπάρχει όμως και ανταγωνισμός. Καθώς μιλάμε για το μέλλον, ρωτώ τον Oliver και για τα μεγαλύτερα ταλέντα της γενιάς του. Δηλαδή κάτω των 20.
«Ο Kalle Rovanpera στα ράλι είναι σίγουρα ένας οδηγός που ξεχωρίζει! Υπάρχουν πολλοί, σε διάφορες κατηγορίες και σε αυτές τις ηλικίες, οι διαφορές ανάμεσά μας είναι πάντα πολύ μικρές. Είναι πολύ δύσκολο να εντοπίσεις ποιοι είναι οι καλύτεροι. Νομίζω όμως πως αυτή η γενιά θα έχει πολλούς καλούς οδηγούς», παραδέχεται. Ο ανταγωνισμός λοιπόν είναι μεγάλος και προς το παρόν ο νεαρός Νορβηγός δεν έχει κάνει τίποτα περισσότερο από μία εξαιρετική εκκίνηση. Όμως διαθέτει περίσσια ωριμότητα για την ηλικία του και ο ταλεντομετρητής φαίνεται πως στην περίπτωσή του χτύπησε κόκκινο. Και μόνο με τέτοια εφόδια θα μπορεί να έχει ελπίδες να βγει από τη σκιά του πατέρα του.

Oliver-Solberg-WorldRX2017-Trois-Rivieres-a640