Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

Ράλι Αργεντινής: Η Παρασκευή των Παθών (video)

Ελλάδα 10:09
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ράλι Αργεντινής: Η Παρασκευή των Παθών (video)

ΑΓΩΝΕΣ

Ράλι Αργεντινής: Η Παρασκευή των Παθών (video)

ΑΓΩΝΕΣ

Γεμάτη ανατροπές ήταν η τρίτη ημέρα του ράλι της Λατινικής Αμερικής, με αποτέλεσμα να αλλάξει χέρια η κορυφή της γενικής κατάταξης με τον Σεμπαστιέν Λεμπ να παίρνει πλέον τα ηνία. Του Πάνου Σεϊτανίδη (twitter.com/SeitanF1)

Advertisement
Advertisement

Στην έκτη συνολικά και πρώτη του συγκεκριμένου σκέλους ειδική, ο Αλσατός έκανε λάθος και παραλίγο να τεθεί εκτός μάχης! Όμως όχι απλά κατάφερε να «το σώσει» όπως λέγεται στην αγωνιστική αργκό αλλά παράλληλα να εκμεταλλευτεί και τα λάθη του μέχρι πρότινος πρωτοπόρου, Σεμπαστιέν Οζιέ!

Ο Γάλλος έκανε λάθος στην αμέσως επόμενη διαδρομή, βγήκε εκτός δρόμου και έχασε 44 δευτερόλεπτα! «Ήταν μία παρατεταμένη αργή στροφή, με πολλή λάσπη στην έξοδο της. Το χειρόφρενο δεν λειτούργησε, βγήκα εκτός και αναγκάστηκα να κάνω όπισθεν για να επιστρέψω στο δρόμο», σχολίασε ο οδηγός της Volkswagen που είδε τις αναποδιές να συνεχίζονται.

Στην όγδοη ειδική είχε κλαταρισμένο ελαστικό και έτσι, παρότι κονταροχτυπήθηκε με τον Λεμπ στην υπέρ-ειδική με την οποία έκλεισε η ημέρα, πάει στο τελευταίο σκέλος υστερώντας κατά 39.8 δευτερόλεπτα. Μάλιστα δήλωσε πως δεν θα κυνηγήσει τον πρώην teammate του καθώς δεν είναι αυτός ο ουσιαστικός του αντίπαλος. Πράγμα λογικό αφού ο Λεμπ θα τρέξει φέτος μόνο σε τέσσερα ράλι – κι αυτό είναι το τρίτο.

Advertisement
Advertisement

Χαμός γίνεται για το χαμηλότερο σκαλί του βάθρου. Εκεί βρίσκεται το Fiesta WRC της M-Sport με τον Ευγένι Νόβικοφ πίσω από το τιμόνι που ευνοήθηκε από τις ατυχίες των άμεσων αντιπάλων του. Του Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα που είχε κλαταρισμένο ελαστικό στο Polo και έχασε πολύ χρόνο (είναι τώρα 8 δεύτερα πίσω) και του Μίκο Χίρβονεν που είχε αντίστοιχο πρόβλημα στο DS3 WRC, χάνοντας 40 δεύτερα και στη συνέχεια άλλα πέντε λεπτά με προβλήματα στα ηλεκτρικά του Citroen του.

Έτσι έπεσε έκτος, πίσω από το Fiesta WRC του Τιερί Νεβίλ που όμως, είναι τρία λεπτά μπροστά και δεν απειλείται από τον Χίρβονεν. Ο Φινλανδός έχει με τη σειρά του το κεφάλι του ήσυχο αφού ο πλησιέστερος αντίπαλος είναι στα 4 λεπτά: ο Μαντς Όστμπεργκ που μετά την εγκατάλειψη της πρώτης ημέρας, χρησιμοποίησε το σύστημα Rally2 για να επιστρέψει στη μάχη, κουβαλώντας όμως χρονική ποινή για κάθε ειδική που έχασε. Όπως άλλωστε και οι Αντρέας Μίκελσεν/Ντάνι Σόρντο που έπονται του Μάρτιν Πρόκοπ και συμπληρώνουν τη δεκάδα.

Στο βίντεο που σας παραθέτουμε, μπορείτε να απολαύσετε μερικές από τις κορυφαίες στιγμές της ημέρας.
[nggallery id=2522]
Αναλυτικά η κατάταξη:

1.  Λεμπ Citroen 3h32m15.9s
2.  Οζιέ VW + 39.8s
3.  Νοβίκοφ M-Sport Ford + 2m43.3s
4.  Λάτβαλα VW + 2m51.5s
5.  Νεβίλ M-Sport Ford + 3m32.5s
6.  Χίρβονεν Citroen + 6m43.3s
7.  Όστμπεργκ M-Sport Ford + 10m40.6s
8.  Πρόκοπ Czech Ford + 12m13.9s
9.  Μίκελσεν VW + 12m45.6s
10. Σόρντο Citroen + 13m04.1s
Advertisement

Πρωτοπορία: ΕΔ1-6 Οζιέ, ΕΔ7-10 Λεμπ
Κερδισμένες ΕΔ: Οζιέ 5, Λεμπ 2, Χίρβονεν/Όστμπεργκ/Λάτβαλα 1

H τελευταία ημέρα του Ράλι Αργεντινής, περιλαμβάνει τέσσερις ειδικές διαδρομές (δύο επαναλαμβανόμενες) συνολικού μήκους 77 χιλιομέτρων.

Advertisement