Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

Πράσινο και κίτρινο!

Ελλάδα 3:12
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πράσινο και κίτρινο!

ΑΓΩΝΕΣ

Πράσινο και κίτρινο!

ΑΓΩΝΕΣ

Την ώρα που οι περισσότεροι απλά… παρακολουθούν τις εξελίξεις στο θέμα της «παρανομίας» που δεν έκανε τελικά ποτέ ο Σεμπάστιαν Φέτελ στη Βραζιλία, το NewsAuto προλαβαίνει τις εξελίξεις και εξηγεί πως έχουν τα πράγματα. Το πρωί σας παρουσιάσαμε το χθεσινό blog του Πάνου Σεϊτανίδη που παρουσίαζε πως είχαν τα πράγματα, κόντρα στο ρεύμα που άλλα ΜΜΕ ακολουθούσαν μέχρι και πριν από λίγες ώρες. Αν δεν το διαβάσατε, μπορείτε να το βρείτε εδώ.

Advertisement
Advertisement

Τώρα σας παραθέτουμε και το σχολιασμό επί του θέματος του επίσης συνεργάτη μας, Τάκη Πουρναράκη, που προσθέτει τη δική του ψύχραιμη και εμπεριστατωμένη γνώμη, όπως δημοσιεύτηκε στο protothema.gr!

«Ο Φέτελ θα χάσει τον τίτλο ή μήπως κάποιοι χάθηκαν στη μετάφραση; Πρόκειται για υπόθεση που δεν αντέχει σε σοβαρό σχολιασμό κατά την άποψή μας.

Στη Ferrari αναλύοντας το βίντεο του τελευταίου αγώνα – σ.σ: λίγο μαζοχιστικό εκ μέρους τους δε συμφωνείτε; – εντόπισαν φάση όπου υπό το καθεστώς κίτρινης σημαίας ο Φέτελ περνάει τον Ζαν Ερίκ Βερν.
Αυτό έγινε χτες βράδυ και στην Ιταλική ομάδα έφτασαν να καταθέσουν σχετικό ερώτημα στη FIΑ για το προσπέρασμα ανάμεσα στις στροφές 3 και 4 στην αρχή του αγώνα, όταν ο Φέτελ από τελευταίος μετά το χτύπημα του Σένα προσπαθούσε να ανέβει στην κατάταξη. Η απάντηση δόθηκε από την Διεθνή Ομοσπονδία υπήρχε κριτής με πράσινη σημαία πριν το σημείο προσπεράσματος και πριν το πράσινο φως στη στροφή 4. Η πρώτη ένδειξη είναι που μετράει πάντα.

Advertisement
Advertisement

Πριν φύγουμε από το γράμμα του νόμου τονίζουμε πως αυτού του είδους οι επισημάνσεις γίνονται κατά τη διάρκεια του αγώνα προς τον αλυτάρχη και εφόσον εντοπιστεί κάτι μεμπτό επιβάλλονται οι αντίστοιχες ποινές κατά τη διάρκεια του. Επιπλέον όταν η FIA δημοσιοποιεί την προσωρινή κατάταξη του αγώνα εάν κάποιος θεωρεί πως αδικήθηκε γίνεται ένσταση επί του αποτελέσματος. Απ’ τη στιγμή όμως που υπάρχει επίσημη κατάταξη, «official classification» η ιστορία έχει κλείσει.

Προφανώς τα γνωρίζουν όλα αυτά στη Ferrari αλλά έστω πως θα έβρισκαν νομικό πάτημα για να φέρουν την υπόθεση, αν υπήρχε, στην Ολομέλεια. Τι περίμεναν εκεί να γίνει; Να αφαιρέσει από το Φέτελ η Ομοσπονδία τον τίτλο και να τον δώσει στον Αλόνσο; Θέλουν στη Ferrari τέτοιο πρωτάθλημα με φόντο μια κίτρινη σημαία ή αξίζει στην φετινή υπερπροσπάθεια του Αλόνσο ένας τέτοιος τίτλος; Φεύγοντας από το πλαίσιο της ομάδας και κοιτώντας τη γενικότερη εικόνα της F1, τι επίδραση θα είχε αυτό; Λίγες μέρες μετά από μια μοναδική παράσταση που ανέδειξε ως πανάξιο πρωταθλητή το Φέτελ μετά από μια επική μάχη μ’ έναν εξίσου ικανό Αλόνσο τι ακριβώς μήνυμα θα περνούσε σ’ όλο τον κόσμο;

Φεύγοντας από το γράμμα του νόμου και πηγαίνοντας στο πνεύμα πόσο μπορεί να θεωρήσει κανείς ότι ωφελήθηκε ο Φέτελ από το προσπέρασμα θέλετε για την οικονομία της συζήτησης να θεωρήσουμε γκρίζα ζώνη το σημείο ανάμεσα στη στροφή 3 και 4; Πόσο θα καθυστερούσε ο Βερν της «αδερφής» Toro Rosso τον πρωταθλητή;
Αυτά για όσους χάθηκαν στη μετάφραση μπερδεύοντας το πράσινο με το κίτρινο και το μπλε με το κόκκινο».
[nggallery id=1088]